۰

چرا داشتن تنها یک فیلم MCU در سال ۲۰۲۴ واقعا خوب است

Deadpool 3

چرا داشتن تنها یک فیلم MCU در سال ۲۰۲۴ واقعا خوب است

با پایان اعتصابات SAG-AFTRA، تولید فیلم دوباره به جریان افتاد. برای چندین ماه، هالیوود به بن بست رسید و بازیگران و نویسندگان برای اعتصاب SAG-AFTRA و WGA به صف پیکت رفتند. این دیگر اینطور نیست، زیرا چندین تولید سینمایی و تلویزیونی در اوایل این ماه از سر گرفته شد. برخی از تولیداتی که به زودی از سر گرفته می شوند شامل فیلم ها و برنامه های تلویزیونی دنیای سینمایی مارول است. استودیو مارول مطمئناً از این که پروژه های خود بار دیگر در حال توسعه هستند خوشحال خواهند شد. با این حال، اعتصابات تأثیر زیادی بر برنامه‌های استودیو برای فاز ۵ MCU داشته است. تعطیلی نزدیک به شش ماهه هالیوود باعث تاخیرهای متعددی برای پروژه‌های آینده MCU شده است.

طبق برنامه اکران جدید استودیو مارول، Deadpool 3 در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. این سه دنباله تاریخ انتشار Captain America: Brave New World را در دست می گیرد، زیرا اکنون در ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ عرضه می شود. علاوه بر این، Thunderbolts نیز اعلام کرده است. به ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ موکول شد. در نهایت، سال ۲۰۲۴ تنها یک فیلم MCU در Deadpool 3 منتشر خواهد شد. ممکن است کسی نگران کمبود محتوای سینما مارول در سال آینده باشد. با این حال، اعتصابات ممکن است نعمتی برای MCU باشد.

Deadpool 3

برنامه سال ۲۰۲۴ با کاهش بار بیش از حد محتوایی که توسط استودیو تحت فشار قرار می گیرد، به شدت کمک خواهد کرد. پس از پایان Infinity Saga، استودیو تلاش خود را برای ارائه محتوای بیشتر از طریق فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی افزایش داده است. تا کنون، MCU با ۱۰ فیلم، ۱۰ برنامه تلویزیونی و دو برنامه ویژه در طول حماسه Multiverse گسترش یافته است. این مطالب بسیار زیادی است که طرفداران در چهار سال آن را هضم می کنند. در مقایسه، استودیوی مارول قبلاً ۲۳ فیلم را در ۱۱ سال به عنوان بخشی از حماسه Infinity منتشر کرده بود.

به دلیل افزایش ناگهانی محتوای مرتبط با MCU، طرفداران نتوانسته اند بسیاری از پروژه های جدید را تجربه کنند. در ۲۴ ماه گذشته، مارول استودیو هشت فیلم را در سینماها اکران کرده است. در حالی که برخی مانند Spider-Man: No Way Home و Guardians of the Galaxy Vol. 3 در باکس آفیس عملکرد خوبی داشت، پروژه‌هایی مانند Ant-Man and the Wasp: Quantumania و The Marvels که اخیراً منتشر شده است،. در نهایت، سال ۲۰۲۴ چارچوب زمانی مناسبی را برای طرفداران فراهم می‌کند تا بسیاری از فیلم‌هایی را که از دست داده‌اند بازبینی کنند. علاوه بر این، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با رویدادهای چندوجهی MCU که فرنچایز وارد نیمه دوم فاز ۵ می‌شود، هماهنگ شوند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *