۰

۲۵ تا از بهترین سریال های کره ای تاریخ

بهترین سریال های کره ای تاریخ

25 تا از بهترین سریال های کره ای تاریخ

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۲۵ تا از بهترین سریال های کره ای تاریخ بپردازیم و هر کدام را کوتاه بررسی کنیم.

به یاد دارید زمانی که Squid Game منتشر شد و جهان به طور جمعی شگفت زده شد؟ خب، درام های کره ای زیادی در نتفلیکس وجود دارد که شایسته توجه ما هستند. ما تعدادی از بهترین درام‌های کره‌ای را که نتفلیکس ارائه کرده است گردآوری کرده‌ایم.

Love to Hate You

بهترین سریال های کره ای تاریخ

بازیگران: کیم چی هون، کیم اوک وین، کیم جی هون، گو وون هی، لی جو بین.

یئو می ران وکیلی است که با شکستن قلب مردان عدالت را اجرا می کند، در حالی که کانگ هو کسی است که از زن متنفر است. زمانی که می‌ران در شرکتی که نماینده کانگ‌هو است، کار می‌کند، این زوج به هم می‌رسند. به زودی، این دو مجبور می شوند با یکدیگر قرار بگذارند و ماجراجویی پرفراز و نشیبی از دشمنی به عاشقی را آغاز کنند.

این مجموعه همچنین به مسائل مختلف محیط کار، مانند زن ستیزی اجتماعی و فرهنگ سمی محل کار، نگاهی انتقادی دارد.

The Good Bad Mother

بهترین سریال های کره ای تاریخ

بازیگران: لی دو هیون، آن یون جین و را میران.

یک تصادف غم انگیز، یک موضوع دلخراش را در ذهن یک کودک رها می کند و او و مادرش را مجبور می کند برای بهبود رابطه خود راهی سفری شوند.

سریالی دلخراش و احساسی درباره چالش های داشتن شانس دوم در زندگی.

The Silent Sea

بهترین سریال های کره ای تاریخ

بهترین سریال های کره ای تاریخ

به کارگردانی چوی هانگ یونگ، این سریال ترسناک علمی تخیلی، بازیگران با استعدادی از بائه دونا، گونگ یو، لی جون، کیم سان یونگ، کیم سی آ و لی مو سانگ هستند.

گروهی از کاوشگران فضایی برای بازیابی نمونه های موجود از یک مرکز تحقیقاتی متروکه که محل یک تراژدی گذشته بود، یک ماموریت بسیار خطرناک ۲۴ ساعته به ماه را آغاز می کنند.

با این سریال که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته، در لبه صندلی خود خواهید بود، زیرا پر از پیچ و تاب، هیجان و خیانت است. و چه کسی یک سریال خوب با مضامین فضایی را دوست ندارد؟

Hometown Cha-Cha-Cha

بهترین سریال های کره ای تاریخ

بازیگران: Shin Min-A، Kim Sun-Ho، و Lee Sang-Yi در این سریال با حس خوب، که توسط Kim Je-hyeon ساخته شده است، بازی می کنند.

این سریال بر اساس فیلم کره جنوبی، Mr.Handy, Mr. Hong در سال ۲۰۰۴، داستان دندانپزشکی را دنبال می کند که به دهکده ای ساحلی نقل مکان می کند و پس از اینکه به طور غیرمنتظره ای کارش را از دست می دهد، با مردی آشنا می شود که قصد کمک به همسایگانش و او را دارد.

Narcos-Saints

بهترین سریال های کره ای تاریخ

بازیگرانی چون ها جونگ وو، هوانگ جونگ مین، پارک هه سو، جو وو جین. به کارگردانی یون جونگ بین در این فیلم بازی میکنند.

 با شباهت‌هایی به سریال Narcos: Mexico، این سریال سفر یک کارآفرین معمولی را دنبال می‌کند که به یک ماموریت دولتی مخفی برای دستگیری یک قاچاقچی کره‌ای که در آمریکای جنوبی فعالیت می‌کند می‌پیوندد.

با وجود داستان عجیب و غریبش، Narcos-Saints در واقع بر اساس یک داستان واقعی تکان دهنده است!

Squid Game

بهترین سریال های کره ای تاریخ

صدها نفر از بازیکنانی که پول نقد ندارند، دعوت وحشتناکی را برای رقابت در بازی‌های سنتی کودکان برای دریافت جایزه نقدی می‌پذیرند – اما با این کار جان خود را به خطر می‌اندازند. از بازیگران آن می توان به لی جونگ جائه، پارک هه سو، هویون جونگ، هیو سونگ تائه، کیم جو ریونگ، آنوپام تریپاتی و لی یومی اشاره کرد.

بازی Squid مانند هانگر گیمز ، اما حتی تاریک‌تر، درباره بقا است – در کره جنوبی امروزی اتفاق می‌افتد. خطرات زیاد است زیرا شخصیت‌ها برای بردن جایزه نقدی ۴۵.۶ میلیارد W (38.5 میلیون دلار) در خطر مرگ هستند. همانطور که می توانید تصور کنید، همه چیز به سرعت به سمت تاریکی می رود.

Sweet Home

بهترین سریال های کره ای تاریخ

بهترین سریال های کره ای تاریخ

ساکنان یک مجتمع آپارتمانی شامل: یک دانش آموز دبیرستانی تنها (سونگ کانگ در نقش چا هیون سو)، یک گانگستر (لی جین ووک در نقش پیون سانگ ووک)، یک آتش نشان سابق (لی سی یونگ در نقش سئو). یی کیونگ) و یک دانشجوی پزشکی (لی دو هیون در نقش لی یون هیوک) در میان سایر ساکنان.

یک وحشت آخرالزمانی که ساکنان یک مجتمع آپارتمانی را دنبال می‌کند، در حالی که آنها برای زنده ماندن از حمله هیولاها مبارزه می‌کنند، در حالی که در درون خود می‌جنگند که آیا با هم متحد شوند یا به تنهایی پیش بروند.

ما به درام های فانتزی بیشتری در زندگی خود نیاز داریم. در حالی که انسان ها تبدیل به هیولاهای وحشی می شوند و وحشت ایجاد می کنند، یک نوجوان تنها و همسایه های آپارتمانی اش برای زنده ماندن و حفظ انسانیت خود می جنگند.

Lovestruck In The City

بهترین سریال های کره ای تاریخ

شش فرد مجرد از اقشار مختلف جامعه در مورد دوستیابی صحبت می کنند. دو معمار (جی چانگ ووک در نقش پارک جائه وون و کیم مین سوک در نقش چوی کیونگ جون)، یک همکار بازاریابی (کیم جی وون در نقش لی یون او / یون سون آ)، یک عشایر شغلی (سو جو) -yeon در نقش سو رین-i)، یک رمان نویس (ریو کیونگ سو در نقش کانگ گئون) و یک معلم ورزشگاه (هان جی یون در نقش اوه سون-یونگ).

عاشقانه های زیادی بین گروه و همچنین خارج از آن در حال توسعه است و شخصیت های جدیدی بعداً معرفی می شوند. همه شخصیت‌ها باعث می‌شوند که بخواهید درباره نحوه هدایت شغلی و زندگی عاشقانه‌شان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Run On

بهترین سریال های کره ای تاریخ

یک دونده (ایم سی وان در نقش کی سئون گیوم) که برای تبدیل شدن به یک ایجنت ورزشی کار می کند، عاشق اوه می جو (شین سه کیونگ)، که یک مترجم زیرنویس است می شود.

کی سون گیوم، نماینده ورزشی تیم ملی کره جنوبی، زمانی دونده سرعت در تیم ملی کره جنوبی بود، اما به دلیل یک پرونده حقوقی جنجالی، مجبور به استعفا شد. به زودی پس از اینکه یک مترجم فیلم وارد زندگی او می شود و کی باید انتخاب کند که چگونه قلب خود را دنبال کند.

A Love So Beautiful

بهترین سریال های کره ای تاریخ

یک دانش آموز دبیرستانی شین سول آی (سو جو یون) که علاقه زیادی به دانش آموزی (کیم یو هان در نقش چا هیون) دارد. علیرغم دست و پا چلفتی اش، او همچنان به اعتراف کردن چیزی که به نظر می رسد یک رابطه عشقی نافرجام است ادامه می دهد – تا زمانی که دانش آموز انتقالی جدید (یئو هو هیون در نقش وو دائ سونگ) وارد می شود که به سرعت عاشق شین می شود.

این درام حول محور زندگی سه دانش‌آموز دبیرستانی و دوستانشان از جوانی تا بزرگسالی می‌چرخد. یک داستان مثلث عشقی با تمام اضطراب نوجوانان و درام دبیرستانی که می توانید انتظار داشته باشید.

Sisyphus

بهترین سریال های کره ای تاریخ

یک مهندس نابغه (چو سونگ وو در نقش هان تائه سول) که سعی می کند حقیقت را در پس مرگ برادر بزرگترش کشف کند و یک جنگجوی نخبه (پارک شین هی در نقش کانگ سئو هاه) که برای کمک به او به زمان گذشته سفر می کند.

در طول سفر، هواپیمای مهندس هان تائه سول مورد اصابت قرار می گیرد و خلبان جان خود را از دست می دهد. ته سول به سمت کابین حرکت می کند و هواپیما را از سقوط نجات می دهد. این باعث می شود اطرافیان او را دوست داشته باشند. اما اتفاقات آتی تغییرات بسیار بزرگی را در زندگی او به ارمغان می آورد…

این داستان دنیایی را نشان می دهد که در آن آینده و حال با هم برخورد می کنند، ما می توانیم ببینیم کره در سال ۲۰۳۵ چگونه به نظر می رسد!

My Holo Love

بهترین سریال های کره ای تاریخ

این سریال درباره یک زن جوان (کو سونگ هی در نقش هان سو یون) که از اختلال نابینایی صورت رنج می برد، یک شخصیت هوش مصنوعی به نام هولو (یون هیون مین در نقش گو نان-دو/هولو) و داستان عشق آنها است.

شخصیت اصلی، هان به دلیل اختلال نابینایی صورتش، زندگی منزوی‌ای دارد. وقتی او شروع به استفاده از برنامه هوش مصنوعی می کند، این به سرعت تغییر می کند و عاشق یک مدل بتا هوش مصنوعی به نام Holo می شود. پس از یادگیری تکیه بر هولو، او متوجه می شود که ظاهر او در واقع بر اساس سازنده او است.

این ترکیبی عجیب و در عین حال حماسی از علمی تخیلی، عاشقانه و جاسوسی است.

Vincenzo

بهترین سریال های کره ای تاریخ

یک وکیل کره ای-ایتالیایی (سونگ جونگ کی در نقش وینچنزو کاسانو) و مشاور مافیا، از سرزمین مادری و علاقه مندی اش یعنی وکیل هونگ چا یونگ (جئون یئوبین)  دیدن می کند.

آیا وینچنزو طرف قانون است یا مخالف آن؟ این وکیل/مشاور رئیس مافیا به یک سرمایه دار کمک می کند تا طلاهای خود را در یک انبار محافظت شده توسط مافیا در مجتمع پنهان کند، اما سرمایه دار پس از آن می میرد. بدون اینکه کسی از خزانه خبر داشته باشد، او قصد داشت طلا را بازیابی کند تا تلاش خود را برای انتقام بیشتر کند. هیچ درامی بدون داستان عاشقانه کامل نمی‌شود، بنابراین، هونگ چا یونگ، وکیل علاقه‌مند به عشق وینچنزو را وارد کنید.

ترکیبی از کمدی تاریک و تریلر جنایی، با کمی خطر و در عین حال خط داستانی جذاب که شما را هفته ها درگیر خواهد کرد.

The Uncanny Counter

بهترین سریال های کره ای تاریخ

یک پسر دبیرستانی معلول (جو بیونگ-گیو در نقش سو مون) که برای عضویت در شمارنده ها نام نویسی شده است، و گروهی از شکارچیان ماوراء الطبیعه که به دنبال ارواح شیطانی می گردند و با آنها مبارزه می کنند که از زندگی پس از مرگ فرار می کنند تا انسان ها را شکار کنند.

در شهر خیالی جونگجین، گروهی متشکل از پنج شکارچی شیاطین معروف به کانترها خود را به عنوان کارمندان یک رستوران محلی محبوب در می آورند و یک حزب جستجوی مخفی برای یافتن و بیرون راندن ارواح شیطانی که از زندگی پس از مرگ برای به دست آوردن جاودانگی فرار می کنند، تشکیل می دهند.

از آنجایی که درام‌های فراطبیعی بسیار جذاب هستند. همچنین طرفداران کی‌پاپ از دیدن این که خواننده I.O.I، کیم سه جونگ، کار دیگری را در خارج از موسیقی انجام می‌دهد، هیجان‌زده خواهند شد.

Love (ft. Marriage and Divorce)

بهترین سریال های کره ای تاریخ

سه زن که در یک برنامه رادیویی کار می کنند – مجری بو (لی گا ریونگ در نقش بو هی ریونگ)، تهیه کننده سا (پارک جومی در نقش سا پی یونگ)، و نویسنده لی (جئون سو-کیونگ در نقش لی). Si-eun) همگی در مراحل مختلف ازدواج هستند، داستان به این شرح است که همه آنها چگونه مسائل رابطه خود را مدیریت می کنند.

همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. آنچه از بیرون به نظر می رسد یک ازدواج شاد می تواند با مشکلات زیادی همراه باشد و این داستان واقعیت ازدواج را دنبال می کند. اگرچه بسیاری از موضوعات نقش‌های جنسیتی سنتی را در کره برجسته‌تر می‌کنند، اما این موضوعات در جامعه غربی نیز دیده می‌شوند.

Something in the Rain

بهترین سریال های کره ای تاریخ

بهترین سریال های کره ای تاریخ

عاشق شدن با برادر کوچک بهترین دوستت هرگز آسان نیست، به خصوص وقتی مادرت دیوانه است، برادر کوچک تو اخلاق ندارد و شرکتی که در آن کار می‌کنی به شدت جنسیت‌خواهانه است.

بیشتر درام‌های کره ای آرام جلو می روند و به صبر زیاد و جدی نیاز دارند، به‌ویژه این یکی ؛ بیش از ۲۰ قسمت وجود دارد که حداقل یک ساعت و ۲۰ دقیقه طول می‌کشد!

Romance is a Bonus Book

بهترین سریال های کره ای تاریخ

دو دوست قدیمی (لی نا یونگ در نقش کانگ دان آی و لی جونگ سوک در نقش چا یون هو) در عجیب ترین شرایط دوباره به هم می رسند.

زندگی دنی بسیار وحشتناک است زیرا او بی خانمان است، همسرش او را ترک کرده است، او هرگز نمی تواند دخترش را ببیند زیرا او در مدرسه شبانه روزی است و هیچ کس او را استخدام نمی کند زیرا او برای مدت طولانی بیکار بوده است. بنابراین برقراری ارتباط مجدد با دوست قدیمی اش که اتفاقاً در یک انتشارات جذاب کار می کند، تنها چیزی است که او به آن نیاز دارد.

Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo

بهترین سریال های کره ای تاریخ

وزنه بردار زن کیم بوک جو (بزرگترین شخصیت درام در تمام دوران) قبلاً بی دست و پا بود و بیش از حد مرغ می خورد – و هنوز هم این کار را می کند، اما اکنون او یک دانشجوی برتر دانشگاهی است، با وزن دنیا (و انتظارات پدر مرغ فروشی محبوبش) روی شانه هایش، دلبستگی بسیار نامناسب (و فوق العاده کودکانه) با پزشکش، و یکی از پسران در تیم شنا پس از توجه او.

She Was Pretty

بهترین سریال های کره ای تاریخ

یک زن آشفته (از لحاظ فیزیکی – کمی نامرتب، از نظر عاطفی – همچنین نامرتب) که زمانی دختری ثروتمند، محبوب و یک مرد جذاب باهوش (پارک سئو جون در نقش جی سونگ جون) بود که همیشه آنقدرها جذاب نبود.

دختر محبوب سابق یک داستان معمولی دبیرستان است. او در یک مجله مد برتر مشغول به کار می شود، اما متوجه می شود که سردبیر جدید پسری از مدرسه او است که قبلاً فقیر، بی دست و پا و پست بود و اکنون بسیار جذاب و موفق است.

Fight for My Way

بهترین سریال های کره ای تاریخ

گروهی از جوانان بی دست و پا که در یک مجتمع آپارتمانی زندگی می کنند و راه خود را در جهان پیدا می کنند. (پارک سئو جون در نقش کو دونگ من، کیم جی وون در نقش چوی آئه را، آن جائه هونگ در نقش کیم جومن، سونگ هایون در نقش بک سول هی) در این سریال ازی می کنند.

Itaewon Class

بهترین سریال های کره ای تاریخ

تعدادی از دوستان سعی می کنند رستوران شماره ۱ خود را در کشور بسازند. در حالی که سعی می کنند با بی عدالتی ها در محله خطرناک خود مبارزه کنند.

بازیگران: سئو جون در نقش پارک سائه رویی، کیم دامی در نقش جو یی سو، یو جائه میونگ در نقش جانگ دای هی، کوون نارا در نقش اوه سوآه.

Descendants of the Sun

بهترین سریال های کره ای تاریخ

سربازان (سونگ جونگ کی در نقش کاپیتان یو سی جین، جین گو در نقش استاد گروهبان سئو دای یونگ و کیم جی وون در نقش ستوان اول یون میونگ جو) و پزشکان (سونگ هی کیو در نقش دکتر کانگ مو یون) باید برای ایجاد ثبات در یک کشور خارجی در میان یک بحران پزشکی و سپس بشردوستانه گرد هم آیند.

Crash Landing on You

بهترین سریال های کره ای تاریخ

زن میلیاردر کارآفرین (سون ی جین در نقش یون سه ری) با سرباز مرد (هیون بین در نقش ری جئونگ هیوک) ملاقات می کند.

میلیاردر به طور تصادفی پس از یک گردباد عجیب از کره جنوبی به کره شمالی پاراگلاید می‌کند و سرباز کره شمالی او را از مقامات پنهان می‌کند در حالی که هر دو خاطرات دردناک گذشته را حفظ کرده و با دشمنان درون و بیرون خانواده‌شان می‌جنگند.

The Good Detective

بهترین سریال های کره ای تاریخ

کارآگاهان (سون هیون جو در نقش کانگ دو چانگ، جانگ سونگ جو در نقش اوه جی هیوک)، یک خبرنگار کهنه کار (لی الیجا در نقش جین سو کیونگ)، یک تاجر (اوه جونگ سه در نقش اوه جونگ تائه) و رئیس بخش امور اجتماعی جونگان دیلی (جی سونگ هیون در نقش یو جونگ سوک).

دو کارآگاه بسیار متفاوت باید با هم کار کنند تا حقایق پنهان پشت یک محکومیت به قتل پنج ساله را کشف کنند.

این قطعا برای طرفداران درام جنایی مناسب است. تعلیق شما را در لبه صندلی خود خواهد داشت.

Dr. Romantic

بهترین سریال های کره ای تاریخ

بهترین سریال های کره ای تاریخ

یک متخصص داخلی (کیم هونگ پا در نقش یئو وون یانگ)، یک پرستار ارشد (جین کیونگ در نقش اوه میونگ سیم)، مدیر بیمارستان (ایم وون هی در نقش جانگ گی تائه)، یک متخصص بیهوشی آزاد و صاحب یک رستوران (Byun Woo-min در نقش Nam Do-il)، یک پرستار (Kim Min-jae در نقش Park Eun-tak) و یکی دیگر از کارکنان بیمارستان Doldam (Seo Eun-soo در نقش Woo Yeon-hwa).

این درام درباره جراح دارای مدرک سه‌گانه بو یونگ جو است که قبلاً در مرکز پزشکی برتر سئول، بیمارستان دانشگاه جیوسان کار می‌کرد. اما پس از یک حادثه دردناک، او ناپدید می شود، نام خود را تغییر می دهد و در یک بیمارستان کوچک در استان گانگوون شروع به کار می کند. او در آنجا پزشکان جوان را با آموزش ارزش واقعی نجات یک زندگی به آنها راهنمایی می کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *