۱

بازی های شبیه بلادبورن در سال ۲۰۲۳

بازی های شبیه بلادبورن

بازی های شبیه بلادبورن در سال ۲۰۲۳

بازی Bloodborne شاهکار FromSoftware است که توسط بسیاری به عنوان بهترین بازی ساخته شده تا کنون شناخته می شود. از شهر بسیار زیبای Yharnam گرفته تا موجودات عجیب و غریب و کابوس‌واری که در سایه‌های آن کمین کرده‌اند، Bloodborne تجربه‌ای چالش‌برانگیز و در عین حال فراموش‌نشدنی است که از روزی که منتشر شد، افراد زیادی را به دنبال آن‌ها قرار داده است. امروز، ما فهرستی از بهترین بازی‌هایی مانند Bloodborne را بررسی خواهیم کرد که تشنگی شما را برای دنباله‌اش فرو می‌ نشاند – حتی به صورت لحظه‌ای.

بازی های شبیه بلادبورن

۵. Thymesia

عنوان Granted Thymesia به اندازه Bloodborne بزرگ یا غوطه ور نیست، اما یک بازی مستقل است که برخی کارها را به کمال می رساند. به عنوان مثال، روایت را میخکوب می کند و داستانی رازآلود ارائه می دهد که شما را وادار می کند بدون توجه به هر چیزی آن را حل کنید. مکانیک‌های RPG یک تغییر خوب در سرعت هستند، زیرا چیزی بیش از هک و اسلش در بازی وجود دارد.این عنوان پیچیده ای است که می طلبد مغز شما را به کار بیاندازید، با این حال هرگز آنقدر بر شما غلبه نمی کند که بخواهید تسلیم شوید. علاوه بر این، رنگ‌های گوتیک لایه‌ای از وحشت کیهانی را اضافه می‌کنند که بر هیجان آن بنا می‌شود و اساساً تجربه‌ای هنری ایجاد می‌کند که شایسته مقایسه با بازی مانند Bloodborne است.

بازی های شبیه بلادبورن

۴. Mortal Shell

اگر حال و هوای آنها را با هم مقایسه کنید، Mortal Shell به طرز شگفت انگیزی با Bloodborne سازگار است. هر دو با جو غلیظی چکه می کنند، دشمنان وحشتناکی دارند و مثل جهنم سخت هستند. علاوه بر این، مبارزات نابخشوده مورتال شل با مکانیک منحصر به فرد «شل» بازی، لایه دیگری به گیم پلی بازی اضافه می کند. دنیای تیره و تار آن، درست مانند Bloodborne، پر از رازهای بسیاری است که در انتظار کشف هستند و به طور کلی، همه چیز در آن یادآور بهترین بازی سولز FromSoftware است. مورتال شل همچنین با معرفی ویژگی‌های نوآورانه Souls هویت منحصربه‌فرد خود را با موفقیت ایجاد می‌کند و در عین حال از عنوان مورد بحث ما الهام می‌گیرد، و این دلیل کافی برای رتبه‌بندی آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌هایی مانند Bloodborne است که امروزه می‌توانید بازی کنید.

بازی های شبیه بلادبورن

۳. Remnant: From The Ashes

بازی Remnant: From The Ashes یک انتخاب آسان برای فهرستی است که برترین بازی‌هایی مانند Bloodborne را در خود دارد. این عنوان فوق‌العاده‌ای است که از جهات مختلف از Bloodborne الهام گرفته است، که قابل توجه‌ترین آنها مناظر وحشتناک و هجوم مداوم دشمنان به پشت شماست. شباهت دیگری که Remnant: From The Ashes با Bloodborne به اشتراک می‌گذارد این است که از این نظر که برای دستیابی به تسلط در ترکیب گیم‌پلی غوغا تیرانداز Souls، به دقت نیاز است. Remnant: From The Ashes در نوع خود یک تجربه همه جانبه است که همچنین به آنچه Bloodborne را فوق العاده کرده است، ادای احترام می کند و برای بازیکنانی که به دنبال احساس نوستالژی هستند، این عنوان فوق العاده ای است که می توان به سراغ آن رفت.

بازی های شبیه بلادبورن

۲.Lords of the Fallen

بازی Lords of the Fallen با تلفیقی عالی از مبارزات درونی و دنیای تاریک پر از دسیسه، تحسین خود را به عنوان یک برجسته در این ژانر به دست آورده است. بسیار شبیه Bloodborne، همچنین دارای باس های سخت است که برای شکست دادن ظرافت استراتژیک می خواهند.اما شباهت ها با Bloodborne فراتر از مبارزه است. فضای پیش‌بینی و روایتی غرق در رمز و راز به تجربه‌ای کمک می‌کند که با کهنه‌کاران فروم سافت‌ور طنین‌انداز شود، و این دلیلی بیش از حد کافی برای نام بردن آن به عنوان یک رقیب قدرتمند برای بهترین بازی‌هایی مانند Bloodborne است.

بازی های شبیه بلادبورن

۱. Lies of P

بازی Lies of P یکی از بهترین بازی های Soulslike در تمام دوران است و یکی از بهترین بازی ها مانند Bloodborne است. Neowiz Games به طرز مبتکرانه‌ای ماهیت Bloodborne را در Lies of P به تصویر می‌کشد و به طور همزمان ثابت می‌کند که این بازی فقط یک ماکت نیست، بلکه یک ارتقاء جدید و شیک است. برداشت وهم آلود آن از داستان کلاسیک، پینوکیو، و محیط ترکیبی عالی است که آن را به نوعی به عنوان جانشین معنوی Bloodborne نشان می دهد. گیم پلی نابخشودنی، افسانه های فلسفی و معماری خیره کننده آن را به یک بازی ضروری تبدیل کرده است. برای طرفداران Bloodborne، Lies of P یک ادای احترام به بازی محبوب آنها از FromSoftware است، و در حال حاضر، این به همان اندازه که می شود خوب است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. رضا گفت:

    بازی اسیسنس کرید هکسه ام خیلی شبیه بلادبورن . البته فقد دمو از این بازی تاحالا اومده . سخن اولو اخرم اینکه هیچ بازی ویدیویئ به خوبی بلادبورن نیست .