۰

بازی بزرگ جدید کپکام در سال ۲۰۲۳ معرفی و در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد

کپکام قرار است فردا در یک نمایشگاه اختصاصی Dragon’s Dogma 2 را به نمایش بگذارد، جایی که انتظار می‌رود نسخه اکشن موردانتظار RPG را در ماه مارس اعلام کند، اگرچه به نظر می‌رسد این تنها نسخه مهمی نباشد که ناشر ژاپنی برای سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی کرده است.

طبق گفته افشاگر برجسته Dusk Golem، که اخیراً در یک سری پیام‌های Discord (از طریق ResetEra) ادعا کرد که Capcom قبل از پایان سال جاری یک بازی بزرگ دیگر را معرفی خواهد کرد و این بازی در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. آن بازی قرار نیست یک بازی Resident Evil باشد (قبلاً آنها ادعا کرده بودند که Resident Evil 9 در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد).

یکی از بازی‌هایی که احتمالاً در آینده نزدیک معرفی می‌شود، عنوان اصلی بعدی Monster Hunter است. در ویدیویی که اخیراً به مناسبت بیستمین سالگرد تولید این سری منتشر شد، ظاهراً این شرکت قسمت اصلی بعدی خود را به نمایش گذاشت. لیکس همچنین ادعا کرده است که این بازی به طور همزمان روی کنسول نسل بعدی نینتندو عرضه خواهد شد.

بازی بزرگ جدید کپکام

البته، یک سوال دیگر این است که کپکام چه زمانی این خبر را منتشر خواهد کرد. گیم آواردز ۲۰۲۳ که برای ۷ دسامبر برنامه ریزی شده است، ممکن است محل مناسبی باشد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *