۰

معرفی بهترین بازیکنان متا بازی FC 24، تاکتیک ها و ترکیبات

متا های بازی FC 24 بالاخره در حال شکل گیری است. EA Sports FC 24 پایان سری FIFA و از نظر تئوری دور شدن از روزهای درخشان این سری را اعلام کرد – اما هنوز هم اولویت شماره یک بازیکنان است. در این مقاله، در صورتی که به دنبال همگام شدن با بازکنان جدید هستید، ما شما را با پرطرفدارترین بازیکنان و ترکیب‌ها آشنا می‌کنیم. در ادامه با راهنمای معرفی بهترین بازیکنان متا بازی FC 24، تاکتیک ها و ترکیبات همراه باشید.

دروازه بان متا FC 24

بهترین بازیکنان متا FC 24، تاکتیک ها و ترکیبات

دروازه بان تنها موقعیتی در زمین است که بازیکنان دوست ندارند در آن مشکل داشته باشند. به این ترتیب، تعداد زیادی از ادرسون (منچستر سیتی، ۸۸) و آلیسون (لیورپول، ۸۹) استفاده می کنند. اما هر یک از این دو رقم پنج رقمی برای شما هزینه خواهد داشت. تقریباً مانند سال گذشته، نیک پوپ از نیوکاسل است که متا دروازه بان انتخابی است. او دارای سه FC 24 PlayStyle – Footwork، Cross Claimer، و Rush Out – و قد بسیار بلند در ۶ft 6in است. فوراً ۴۲۰۰ سکه برای او بخرید.

Frimpong و Upamecano مدافعان متای FC 24 شما هستند

بهترین بازیکنان متا FC 24، تاکتیک ها و ترکیبات

مدافعان کناری تهاجمی همچنان بسیار مورد توجه هستند و یکی از محبوب ترین آنها جرمی فریمپونگ (RWB، لورکوزن، ۸۳) است. ۹۴ Pace و ۸۴ Dribbling او برای ۲۱۰۰ سکه متعلق به شماست. اگر پول بیشتری برای خرج کردن دارید، در عوض اشلی لارنس (RB، زنان چلسی، ۸۶) را بگیرید. گزینه های بسیار خوبی در جناح دیگر وجود دارد، مانند نونو مندز (LB, Paris SG, 82) و Reinildo (LB, Atletico Madrid, 81).

مارکینیوش (CB, Paris SG, 87) مردی است که همه می‌خواهند در مرکز دفاع باشد، اما او ۱۷۵۰۰ سکه قیمت دارد – در کل برزیلی‌ها قیمت بیشتری دارند. در عوض، جفت مقرون به صرفه و سریع بایرن مونیخ، دایوت اوپامکانو (CB, 82) و Min Jae Kim (CB, 84) را در نظر بگیرید.

هافبک های متا FC 24 | ستاره جدید Camavinga

بهترین بازیکنان متا FC 24، تاکتیک ها و ترکیبات

اگر می‌خواهید در حین کار بر روی بودجه با متا هماهنگ شوید، کاماوینگا، جوان رئال مادرید (CM، ۸۲) باید اولین خرید باشد. با ۱۱۰۰ سکه، ۷۹ سرعت، ۸۰ پاس، ۸۲ دریبل و ۸۰ فیزیکال را دریافت می کنید. هنگامی که وضعیت مالی را درست کردید، سپس می توانید کینگزلی کومان (LM، بارسلونا، ۸۵) و مارکوس یورنته (RM، اتلتیکو مادرید، ۸۴) را برای یک هافبک قوی در لالیگا اضافه کنید. بسیاری از وینگرها نیز می توانند در عقب تر بازی کنند. ترینیتی رادمن (RW، واشنگتن اسپیریت، ۸۴) و دلفین کاکارینو (RW، لیون فمینین، ۸۴) هر دو دارای ۹۴ پیس هستند اما می توان آنها را با کمتر از ۶۰۰۰ سکه دریافت کرد.

کولو موانی در صدر فهرست متای مهاجمان FC 24 قرار دارد

بهترین بازیکنان متا FC 24، تاکتیک ها و ترکیبات

مرگبارترین بازیکنان در لیست ریتینگ FC 24 بازیکنانی به نام امباپه و هالند هستند، اما متا امسال عمیق تر می شود. رندال کولو موانی یکی از این نمونه هاست. کارت پایه او فقط ۴۰۰۰ سکه قیمت دارد، اما ۹۱ Pace و چهار PlayStyle مفید دارد: Finesse Shot، Technical، Flair و Quick Step. اگر خط میانی را تمام از لالیگا ساختید، می توانید آنخل کوریا (ST، اتلتیکو مادرید، ۸۲ ساله) را نیز در نظر بگیرید. او با ۸۵ پیس، ۸۴ شوتینگ و ۸۶ دریبل، ۱۴۰۰ سکه قیمت دارد.

دو گزینه ترکیب متا FC 24 که باید امتحان کنید

بهترین بازیکنان متا FC 24، تاکتیک ها و ترکیبات

مثل همیشه، ۴-۲-۳-۱ محبوب، موثر و کمی خسته کننده است. به هر حال، این ترکیبی است که بیشتر در فضای مجازی می بینید. اما این به این دلیل است که کار می کند. دو سپر دفاعی از چهار بازیکن پشتی محافظت می‌کنند و فرصت‌های زیادی را برای قطع توپ به شما می‌دهند. در آن صورت، حریفان برای پوشاندن LM، RM و CAM برای حمایت از یک مهاجم به جلو، کارشان سخت می شود . GR بیشترین موفقیت را با استفاده از این تاکتیک با یک خط دفاعی بالا داشته است.

ترکیب باریک تری که همچنان در روند باقی می ماند، ۴-۱-۲-۱-۲ است. یک مهاجم دوم باعث هرج و مرج بیشتر در داخل و اطراف محوطه برای حریف می شود تا با آن برخورد کند، در حالی که به لطف وزن زیاد نفرات در مرکز، آنها را مجبور می کند تا توپ را به سمت جناحین بازی کنند. با این حال، مدافعان کناری باید به اندازه کافی سریع برای بالا و پایین رفتن و از نظر فنی قوی باشند تا حملات را تقویت کنند. این دقیقاً همان چیزی است که جرمی فریمپونگ را امسال بسیار متا کرده است.

بهترین تاکتیک های متا سفارشی FC 24

بهترین بازیکنان متا FC 24، تاکتیک ها و ترکیبات

شما در مسابقات آتی FC 24 FC Pro Live شاهد تعداد زیادی ۴-۲-۳-۱ خواهید بود، بنابراین منطقی است که در این تاکتیک دقت کنید. اگر می‌خواهید به درستی بر آن تسلط داشته باشید، در اینجا یک مجموعه پیشنهادی توسط بازیکن حرفه‌ای سابق Ovidiu Patrascu ارائه شده است. آن را امتحان کنید، سپس به گونه ای تنظیم کنید که با رویکرد شما مطابقت داشته باشد.

  • Defensive Style – Balanced 
  • Width – 47
  • Depth – 71
  • Build up Play – Balanced 
  • Chance Creation – Direct Passing
  • Width – 55
  • Players in box – 6
  • Corners -2 
  • Free Kicks – 2
  • RB – Stay Back While Attacking / Overlap 
  • LB – Stay Back While Attacking / Overlap
  • CDM1 – Stay Back While Attacking / Cover Center
  • CDM2 – Stay Back While Attacking / Cover Center
  • RM – Come Back On Defence / Cut Inside
  • LM – Come Back On Defence / Stay Wide
  • CAM – Free Roam

توصیه تیم متا FC 24 ما

بهترین بازیکنان متا FC 24، تاکتیک ها و ترکیبات

در اینجا ما به شما کمک خواهیم کرد که فقط با ۳۰۰۰۰ سکه یک تیم قوی و عالی برای خود درست کیند:

GK: نیک پوپ (نیوکاسل یونایتد، ۸۴) – ۴۲۰۰ سکه
RB: آرون وان بیساکا (منچستریونایتد، ۸۰) – ۷۰۰ سکه
CB: ویلیام سالیبا (آرسنال، ۸۳) – ۳۰۰۰ سکه
CB: جان استونز (منچستر سیتی، ۸۵) – ۷۰۰۰ سکه
LB: میکی ون دی ون (تاتنهام هاتسپر، ۷۸) – ۱۱۰۰ سکه
CDM: برونو گیمارش (نیوکاسل یونایتد، ۸۳) – ۳۵۰۰ سکه
CDM: Palhinha (فولهام، ۸۲) – ۱۹۰۰ سکه
RM Moussa Diaby (آستون ویلا ۸۴) – ۴۳۰۰ سکه
LM: رحیم استرلینگ (چلسی، ۸۳) – ۲۱۰۰ سکه
CAM: Dominik Szoboszlai (لیورپول، ۸۲) – ۱۱۰۰ سکه
ST: داروین نونز (لیورپول، ۸۲) – ۱۱۰۰ سکه

برچسب‌ها:, , ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *