۰

۵ تا از سخت ترین باس فایت های تمام دوران

۵ تا از سخت ترین باس فایت های تمام دوران

باس فایت‌ها همیشه در یک بازی ویدیویی وجود دارند، و در حالی که شما در حال بازی هستید، ممکن است بیشتر شبیه یک مانع بزرگ بین شما و فصل بعدی احساس شوند، اما در واقع، بدون آن‌ها، زوایای عاطفی، روایت و تجربه در کل وجود دارد. ناقص خواهند بود، حتی اگر گاهی اوقات به طور غیرقابل تصوری سخت باشند، به خصوص مواردی که در بازی های FromSoftware وجود دارد. با وجود هزاران باس منحصربه‌فرد، ممکن است فکر کنید که کدام یک از آنها سخت‌ترین هستند. این فهرست، آنچه را که بیشتر کاربران توییتر و ردیت و … به عنوان سخت‌ترین باس فایت بازی‌های ویدیویی در تمام دوران‌ها را رتبه‌بندی می‌کنند.

سخت ترین باس فایت های تمام دوران

۵- Quiet, Metal Gear Solid 5

عنوان Metal Gear Solid V یکی از بهترین بازی‌های مخفی کاری است که تا به حال ساخته شده است و باس مبارزه با Quiet در طول ماموریت ۱۱: Cloaked in Silence مهارت‌های شما را به آزمون می‌گذارد. Quiet یک تک تیرانداز نخبه است، بنابراین هر زمان که سر خود را از پوشش بیرون بیاورید، مغز شما را به باد می دهد. این یک مبارزه رئیس واقعاً دشوار برای تازه واردان است. بزرگترین مشکل این است که Quiet یک استخر بهداشتی بزرگ دارد و او همیشه حدود نیم کیلومتر از محل شما فاصله دارد. رسیدن به او بسیار سخت است و مبارزه با او باعث خشم بسیاری از بازیکنان خواهد شد.

سخت ترین باس فایت های تمام دوران

۴- The Demon of Hatred, Sekiro

شیطان نفرت باس فایت اختیاری آخر بازی Sekiro است و به دلایلی اختیاری است. باس فایت خود سه فاز دارد، فاز اول بسیار ساده است، اما در مرحله دوم و سوم، شعله های آتش را به سمت شما پرتاب می کند، مانند یک گاو نر به سمت شما حمله می کند و کل عرصه را روشن می کند. این یکی از چالش برانگیزترین باس فایت های تاریخ است، و شکست دادن این یکی تلاش های زیادی می خواهد. کسانی از شما که این بازی را انجام داده‌اید می‌دانید که این برخورد چقدر آسیب‌زا است، و برای کسانی که هنوز از این لذت لذت نبرده‌اند، The Demon of Hatred یک مهره سخت خواهد بود.

سخت ترین باس فایت های تمام دوران

۳-The Nameless King, Dark Souls 3

وقتی Dark Souls 3 منتشر شد، مردم می‌دانستند که دیوانه‌کننده‌ترین باس‌فایت‌های تمام دوران در آن برگزار می‌شود، و اشتباه نمی‌کردند. پادشاه بی نام ترسناک ترین و سخت ترین باس بازی بود.

باس فایت دو مرحله دارد. ابتدا پادشاه بی نام سوار بر یک اژدهای آتشین با نیزه در دست راست می شود و سپس شما در نبردهای تنومند با او به مبارزه می پردازید. هر دوی آنها با هم دائماً شما را با فشار، شعله های آتش و حملات طاقت فرسا بمباران می کنند. اکثر حملات آن‌ها شما را در اینستا می‌کشند، بنابراین به راحتی می‌توان فهمید که چرا این یکی از سخت‌ترین باس‌فایت‌های بازی‌های ویدیویی در تمام دوران است.

سخت ترین باس فایت های تمام دوران

۲-Sigrun, God of War (2018)

برخلاف بازی های  FromSoftware’s Souls، God of War (2018) دارای سیستم سختی است. اگر با درجه سختی پایین تری بازی می کنید، Sigrun یک باس فایت آسان خواهد بود، اما در New Game + به Give Me God of War بروید و به داستانی کاملاً متفاوت تبدیل می شود.حتی در سطح حداکثر، کریتوس به سیگرون آسیب‌های کوچکی وارد می‌کند، در حالی که در عوض می‌تواند به راحتی به شما یک شلیک کند. علاوه بر این، او حدود دوازده نوع تنوع منحصربه‌فرد دارد که باید یاد بگیرید، و حتی یک لغزش برای شما تمام پیشرفت باس فایت را تمام می‌کند که می‌تواند بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تمام طول بکشد.

سخت ترین باس فایت های تمام دوران

۱-Malenia, Elden Ring

باس Malenia، Blade of Miquella از Elden Ring یک درجه سختی جدید است چیزی که در مورد مالنیا ناامیدکننده است، توانایی او در سرقت سلامتی است. هر وقت او به شما ضربه بزند، بخش قابل توجهی از سلامتی خود را به دست می آورد. اگر بی امان به او حمله کنید و سعی کنید مقداری آسیب وارد کنید، حتی در نوار سلامتی او ضربه ای ایجاد نمی کند زیرا او به طور خودکار HP خود را پس می گیرد. بنابراین اساسا، شما باید کل باس فایت را کامل کنید. اگر این مشکل کافی نبود، او دو مرحله مجزا دارد که حرکت‌های او را کاملاً تغییر می‌دهد. حتی ابتدایی ترین حملات او می تواند شما را بکشد، و رقص پرندگان آبی او شاید ناعادلانه ترین حرکت باس در تاریخ بازی باشد. این یک مبارزه دیوانه کننده با باس فایت است که تقریباً در ۵۰ یا بیشتر تلاش اول شما یک طرفه خواهد بود. مالنیا به عنوان اوج دشواری ایستاده است و سخت‌ترین باس فایت بازی‌های ویدیویی در تمام دوران است.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *