۰

پاندای کونگ فو کار ۴: دنباله جدید سری چه کاری می تواند برای موفقیت انجام دهد

پاندای کونگ فو کار ۴: دنباله جدید سری چه کاری می تواند برای موفقیت انجام دهد

پاندای کونگ فو کار ۴ بر روی نقش جدید پو تمرکز خواهد کرد زیرا او نسل بعدی جنگجویان اژدها، از جمله روباهی به نام ژن را آموزش می‌دهد.
آنتاگونیست اصلی فیلم، آفتاب‌پرست، این قدرت را دارد که تمام دشمنان قبلی پو را بازگرداند و چالش بزرگ‌تری برای او ایجاد کند.
پاندای کونگ فو کار ۴ این فرصت را دارد که داستان پشتی ببر را کشف کند و نقش برجسته تری به او بدهد و همچنین شخصیت تای لونگ را نجات دهد و رفتاری را که شایسته او است به او ارائه دهد.

پاندای کونگ فو کار ۴

پاندای کونگ فو کار اولین بار در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به یکی از نمادین ترین فیلم های کونگ فو تبدیل شد و به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های تاریخ شناخته می شود. در طول سال‌ها، این فرنچایز سه اثر اصلی و چندین سریال تلویزیونی تولید کرده است. یکی از ویژگی های برجسته این سری، توسعه شخصیت استثنایی آن با پو، قهرمان اصلی فرنچایز با صداپیشگی کسی جز جک بلک است. سفر پو که در ابتدا به عنوان یک پاندای چاق و تنبل که در رستورانی متعلق به پدر خوانده‌اش کار می‌کند، به تصویر کشیده می‌شود، سفر پو یک چرخش باورنکردنی به خود می‌گیرد، زیرا او به یکی از ماهرترین رزمی‌کاران تبدیل می‌شود و با دشمنان مهیب زیادی روبرو می‌شود.

علیرغم محبوبیت و موفقیت بسیار زیاد، طرفداران مشتاقانه منتظر ورود جدیدی از کونگ فو پاندای ۳ در سال ۲۰۱۶ بودند که به پیشینه و میراث پو پرداخته و به آینده ای غنی و امیدوارکننده برای این سری اشاره می کند. به نظر می رسد استودیو DreamWorks برای ساخت دنباله زمان خود را صرف می کند و اطمینان حاصل می کند که این فیلم بلاک باستر شایسته میراث فرنچایز خواهد بود. با افزایش انتظار، برای پاندای کونگ فو کار ۴ بسیار مهم است که عناصر تازه ای را به میز بیاورد و در عین حال جوهره ای را حفظ کند که پیش درآمدها را بسیار محبوب کرده است. این سوال پیش می آید؛ پاندای کونگ فو کار ۴ حتی درباره چیست؟ آیا پاندا کونگ فو کار می تواند شکوه فیلم اول را دوباره به دست آورد؟ و چگونه Kung Fu Panda 4 می تواند حتی بیشتر از میله های بالا تعیین شده توسط prequels خود را بهبود بخشد؟

پاندای کونگ فو کار ۴

انیمیشن Kung Fu Panda 4 به طور رسمی در آگوست ۲۰۲۲ معرفی شد و تاریخ اکران آن برای اوایل سال ۲۰۲۴ تعیین شده است. با این حال، به تازگی، در آوریل سال جاری، اطلاعات بیشتری در مورد این فیلم در CinemaCon توسط جک بلک فاش شد. در حالی که هیچ تریلر رسمی از فیلم به اشتراک گذاشته نشد، جک بلک جزئیات داستان جذابی را فاش کرد. Kung Fu Panda 4 احتمالاً پس از گذشت زمان قابل توجهی پس از وقایع Kung Fu Panda 3 رخ خواهد داد. داستان بر روی نقش جدید پو متمرکز خواهد شد که او نسل بعدی جنگجویان اژدها را آموزش می دهد و مشعل را به جانشین خود می دهد. یکی از کاندیداهای اصلی که پو خواهد بود روباهی به نام ژن باشد که پیوند نزدیکی با پو دارد.

با گذشت زمان، پو فوق العاده قوی شده است و او را قدرتمندتر از همیشه کرده است و قدرت او در پاندای کونگ فو کار ۴ مورد آزمایش قرار خواهد گرفت، زیرا قدرت شرور اصلی داستان معروف به آفتاب پرست، قرار است بیشتر شود. ترسناکتراز هر شرور قبلی آفتاب‌پرست این قدرت را دارد که تمام دشمنان قدرتمندی را که پو در سری های گذشته با آن‌ها روبرو شده است، بازگرداند و چالش را بزرگ‌تر کند. با قدرت جدید پو و حمایت Furious Five، نبرد با دشمنان قدیمی آنها ممکن است به سختی مقابله با خود آفتاب پرست نباشد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *