۰

بازی های رایگان این هفته در اپیک گیمز کدامند؟

بازی های رایگان این هفته در اپیک گیمز کدامند؟ به پنج سال از راه‌اندازی فروشگاه Epic Games نزدیک می‌شویم و این فروشگاه از آن زمان تاکنون بازی‌های رایگان ارائه می‌کند. هر پنجشنبه صبح، Epic حداقل یک بازی رایانه شخصی رایگان ارائه می دهد (البته گاهی اوقات دو یا سه بازی!). تنها کاری که برای گرفتن بازی‌های رایگان باید انجام دهید این است که یک حساب Epic رایگان بسازید و احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کنید. یک هفته فرصت دارید تا موارد رایگان را به کتابخانه خود اضافه کنید. در این مرحله، اپیک صدها بازی رایگان ارائه کرده است و هیچ نشانه‌ای مبنی بر توقف برنامه به این زودی وجود ندارد.

بازی رایگان فعلی در Epic

دو بازی رایگان تا ۲۳ نوامبر به صورت رایگان در دسترس هستند. اولین بازی Earthlock است، یک بازی RPG با الهام از دهه ۹۰ با مبارزات نوبتی و تصاویری زیبا. Surviving the Aftermath، یک شهرساز پساآخرالزمانی با تمرکز بر منابع و حفاظت از جمعیت، به آن ملحق خواهد شد.

بازی های رایگان این هفته در اپیک گیمز

بازی رایگان بعدی در Epic

بازی علمی-تخیلی ماجراجویی Deliver Us Mars از ۲۳ نوامبر در دسترس خواهد بود. این بازی که دنباله‌دار Deliver Us The Moon است، وظیفه بازیابی کشتی‌های دزدیده شده در این سیاره خطرناک را دارد که می‌تواند تفاوت بین بقا و انقراض بشریت باشد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *