۰

معرفی بهترین بازی های سولز لایک

معرفی بهترین بازی های سولز لایک

استودیو FromSoftware با معرفی ترکیبی از گیم پلی چالش برانگیز، داستان سرایی مینیمالیستی و طراحی دنیای اتمسفریک، انقلابی در بازی های اکشن ایجاد کرد. آنها به نوبه خود هویت هنری منحصر به فرد خود را به عنوان استودیوی سولز ایجاد کردند. ژانر Soulslike از آن زمان تاکنون میلیون ها طرفدار سرسخت جمع کرده است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. به این دلیل است که برخی از بازیکنان چنین تجربیات بی امان را دوست دارند. اما همراه با طرفداران، این ژانر به ژانری تبدیل شده است که صدها عنوان را در خود جای داده است. برای اینکه بفهمیم کدام یک از آنها بالاتر از بقیه قرار دارند، امروز، ۵ تا از بهترین بازی های Soulslike را که باید قبل از اینکه FromSoftware هر آنچه را که در آینده آماده می‌کند منتشر کند، انجام دهید، بازی کنید.

به خاطر داشته باشید که این لیست شامل Elden Ring، Bloodborne و Dark Souls نخواهد بود. در عوض، این فهرست بازی‌هایی را هدف قرار می‌دهد که مکانیک‌های گیم‌پلی مشابه و جهان‌سازی دارند. این رتبه بندی ها بر اساس تجربه دست اول است، پس حتما رتبه های خود را در نظرات اعلام کنید.

بهترین بازی های سولز لایک

۵- بازی Wo Long: Fallen Dynasty

مبارزه تنبیه‌کننده اما پاداش‌دهنده Wo Long: Fallen Dynasty در یک محیط چینی باستان، مسابقه‌ای است که در بهشت برای طرفداران بهترین بازی‌های Soulslike ساخته شده است.

از میان انبوهی از دشمنان خوش طراحی و باس فایت های نابخشودنی که شما را همیشه در لبه صندلی خود نگه می دارد، ضربه بزنید و از بین ببرید. و با موسیقی متن های ملودیکی حماسی که مبارزات را تقویت می کند، هر یک از آنها مانند یک نفس تازه احساس می شود. Wo Long: Fallen Dynasty یک بازی بی‌رحمانه است، اما رویکرد نوآورانه آن برای مقابله با دشمنان و انواع دشمنان فراوان، آن را تبدیل به یک بازی فوق‌العاده کرده است.

بهترین بازی های سولز لایک

۴- بازی Lies Of P

بازی Lies of P به داستان کلاسیک مورد علاقه شما، پینوکیو، پیچ و تاب لاوکرافتی می بخشد. نبرد بی امان آن مستلزم ترکیبی روشمند از حملات و جنگ است تا در یک دنیای تاریک مالیخولیایی زنده بماند.

عنوان Lies of P مانند جانشین معنوی Bloodborne است. زیبایی شناسی، حال و هوا، و مبارزه هک اند اسلش، همه شما را به یاد بهترین موفقیت های FromSoftware می اندازد. این به سادگی یکی از بهترین بازی های Soulslike است که در حافظه اخیر منتشر شده است.

بهترین بازی های سولز لایک

۳- بازی Star Wars: Jedi Survivor

در سرزمین‌های وسیع و خطرناک سفر کنید تا کال سستیس و دوست رباتی‌اش BD-1 در بهترین بازی‌های Soulslike در تمام دوران که در فضا اتفاق می‌افتند، تیم شوند. اکشن تأثیرگذار شمشیر نوری «جنگ ستارگان: جدای بازمانده» همراه با توانایی‌های نیروی خیره‌کننده، از سرگرم‌کننده‌ترین سرگرمی‌هایی است که تا به حال داشته‌اید. روایت گیرا، وزوز اعتیاد آور شمشیرهای نور، و لحظات صمیمانه بین شخصیت های خوش خط، شما را در طول کمپین ۲۰ ساعته آن درگیر می کند.

بهترین بازی های سولز لایک

۲- بازی Nioh 2

بازی Nioh 2 ترکیبی غنی از اساطیر ژاپنی، طراحی سطح پیچیده و یک سیستم رزمی بسیار پیچیده است که واقعاً محدودیت های شما را آزمایش می کند. این یک سواری بی رحمانه از پیش درآمد تا آخرین دقیقه بازی است. حتی ساده ترین دشمنان نیز می توانند در صورت بی دقتی به شما ضربه بزنند. Nioh 2 تجسم درد است. با این حال، طراحی صدا و سبک هنری خیره کننده برای نادیده گرفتن باس فایت های خشمگین در بیشتر مواقع کافی است.

با Nioh 2، Team Ninja برداشت خود را از فرمول FromSoftware کامل کرده است، و این چیزی است که شایسته است در لیستی از بهترین بازی‌های Soulslike ذکر شود.

بهترین بازی های سولز لایک

۱- بازی Sekiro: Shadows Die Twice

بیایید صادق باشیم، اگر بازی مشابه سری FromSoftware’s Souls وجود دارد، باید یک بازی دیگر از FromSoftware باشد. با Sekiro: Shadows Die Twice، سیستم نوآورانه “Posture” توسط FromSoftware معرفی شد که یکی از پیچیده ترین و هیجان انگیزترین سیستم های رزمی است که تا کنون ساخته شده است. و تا به امروز، توسعه دهندگان از آن به عنوان یک شاهکار در طراحی جنگی یاد می کنند. در Sekiro، شما در مناظر باشکوه ژاپن فئودال سرگردان هستید و موجودات افسانه‌ای را به چالش می‌کشید یا رویکردی مخفیانه را انتخاب می‌کنید. Sekiro با داستان سرایی مناسب در هر یک از بازی های FromSoftware بسیار سخت است. این همه ویژگی‌های بهترین بازی Soulslike را دارد، و اگر می‌خواهید بازی شگفت‌انگیز دیگری انجام دهید، این همان بازی است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *