۰

تعداد بازیکنان استارفیلد توسط Skyrim، Fallout 4 به چالش کشیده می شود ؟

تعداد بازیکنان استارفیلد توسط Skyrim، Fallout 4 به چالش کشیده می شود ؟

تقریباً سه ماه از انتشار استارفیلد می گذرد و یک شبه به یک پدیده پیچیده تبدیل شده است. بازخورد متفاوتی داشت، اما توانست بیش از ده میلیون نسخه در تنها چند روز بفروشد و به عنوان بزرگترین عرضه در تاریخ Bethesda در نظر گرفته شود. با گذشت زمان، شهرت استارفیلد متزلزل شد، زیرا تعداد بیشتری از بازیکنان و نشریات متوجه می‌شوند که به طرز چشمگیری بیش از حد تبلیغات شده است و آنطور که همه انتظار داشتند ارائه نشده است.

در Steam، تعداد بازیکنان بازی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، زیرا تعداد بیشتری از گیمرها از RPG حماسی مبتنی بر فضای بازی Bethesda Game Studios خارج می شوند. از ۳۳۰۵۹۷ بازیکن تا اوج ۲۴ ساعته فقط ۲۲۷۰۹، اعداد Starfield آشکارا توسط افرادی مانند Skyrim و Fallout 4 که بهترین نمایندگان دو فرنچایز برتر دیگر Bethesda هستند، به چالش کشیده شده است.

بازیکنان استارفیلد

در روز گذشته، تعداد بازیکنان فعلی Skyrim با بیش از ۱۰۰۰ کاربر از تعداد بازیکنان Starfield پیشی گرفت. Fallout 4 خیلی عقب نمانده است، و انتظار می رود زمانی که استودیو Bethesda Game Upgrade مزاحم HD منتشر کرد، هزاران بازیکن به بازی پسا آخرالزمانی بازگشته و تعداد آنها را به راحتی بالاتر از تعداد Starfield خواهد کرد. Starfield برای سال‌ها جاه‌طلبی و در حال توسعه بود، اما در نهایت، در زمان راه‌اندازی تا حدودی ثابت ماند. مجموعه‌ای از فرصت‌ها را ارائه کرد، اما به سرعت آشکار شد که آن فرصت‌ها، بازخوانی‌های شستشو و تکرار از همان فرمول است که بارها و بارها به کار گرفته شده است. به نظر می رسید هیچ چیز در مورد استارفیلد به یاد ماندنی نیست، از جناح ها گرفته تا ماموریت های فرعی، و همراهان تا افراد شرور.
برای علاقه مندان به داستان های علمی تخیلی، استارفیلد قابل مدیریت تر است، و دارای پتانسیل بی پایان در عرصه های سفینه سازی و جنگ های فضایی است، اما بازدید از بیش از ۱۰۰۰ سیاره بازی به سرعت تبدیل به یک کار خسته کننده می شود که در نهایت پاداش کمی را ارائه می دهد. حتی «آخر بازی ابتکاری» نیز یک حلقه قدیمی بود که بسیار قدیمی و سریع می شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *