۰

رندر لو رفته گوشی شیائومی Redmi K70 طراحی جدید سفید را به نمایش می گذارد

شیائومی در پایان سال گذشته از سری Redmi K60 رونمایی کرد و با دیدن اینکه چگونه سال ۲۰۲۳ تقریباً به پایان رسیده است، سری K70 باید در گوشه و کنار باشد و اکنون به لطف رندرهای لو رفته می دانیم که مدل پایه چگونه خواهد بود.

شیائومی Redmi K70 در اینجا با رنگ سفید نشان داده شده است. زبان طراحی این شرکت تغییر کرده است – K60 دارای یک جزیره دوربین مستطیلی بود که در گوشه ای قرار گرفته بود با سه لنز در یک خط، اما گوشی شیائومی Redmi K70 جزیره ای را نشان می دهد که عرض تلفن را دارد و دارای چهار بخش است که یک مربع را تشکیل می دهند (سه بخش دوربین و فلاش LED).

گوشی شیائومی Redmi K70
گوشی شیائومی Redmi K70
گوشی شیائومی Redmi K70

این جزیره دوربین عریض، ردمی K70 را بسیار شبیه به پوکو می کند. در مورد آن، بازار جهانی هرگز نسخه ای از K60 را دریافت نکرد، اما Poco F5 Pro نزدیک شد. بنابراین، ما مطمئن نیستیم که K70 عرضه جهانی شود، اما احتمالاً گوشی کاملاً مشابه آن عرضه خواهد شد.

متأسفانه، ما چیز زیادی در مورد تلفن نمی دانیم. یک نتیجه بنچمارک از Redmi K70 Pro با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ جدید ظاهر شد (از ۵ هسته میانی می توان فهمید). در واقع، K60 Pro از Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می کرد، در حالی که K60 عادی دارای Snapdragon 8 + Gen 1 کمی قدیمی تر بود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *