۰

گوشی Red Magic 9 Pro در ۲۳ نوامبر عرضه می شود

یک گوشی ساخت نوبیا با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در اواخر آگوست در بنچمارک ها ظاهر شد و ما مشکوک بودیم که ممکن است یک گوشی جدید Red Magic باشد. ما اکنون شواهد محکم تری داریم که واقعاً چنین بوده است زیرا Red Magic تأیید کرده است که گوشی Red Magic 9 Pro آن در ۲۳ نوامبر معرفی می شود.

اعلام تاریخ از طریق یک پست رسانه اجتماعی منتشر شد، جایی که این برند گفت که گوشی جدید تکاملی در طراحی، عملکرد، عمر باتری و صفحه نمایش به همراه خواهد داشت.

در این تیزر تصویری از گوشی هوشمند وجود نداشت. با نگاهی به مدل‌های Pro قبلی Red Magic، احتمالاً باید منتظر یک دوربین سه‌گانه، یک فن خنک‌کننده و یک دوربین سلفی زیر نمایشگر باشیم.

بر اساس لیست Geekbench از ماه آگوست، Red Magic 9 Pro دارای یک گزینه رم ۱۲ گیگابایتی خواهد بود. با این حال، احتمالا گزینه های قدرتمندتری مانند ۱۶ گیگابایت یا حتی ۲۴ گیگابایت خواهد داشت.

گوشی Red Magic 9 Pro

این گوشی احتمالاً با اندروید ۱۴ همراه با آخرین نسخه سیستم عامل Redmagic و یک سوئیچ سخت افزاری در کناره برای تغییر حالت بازی عرضه خواهد شد.

ما همه چیز را در راه اندازی هفته آینده خواهیم دانست، اما باید تیزرها و تریلرهایی در روزهای منتهی به رویداد وجود داشته باشد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *