۰

۷ تا از بهترین بازی های RPG در استیم

ژانر RPG عظیم است، با بازی‌های بی‌شماری که زیرژانرها و سبک‌های گیم‌پلی متعددی را در بر می‌گیرند. در حالی که RPG در لغت به معنای بازی نقش‌آفرینی است، می‌تواند شامل بازی‌هایی باشد که لزوماً نقش‌آفرینی نمی‌کنید، یا حتی بازی‌هایی که اصلاً چیزی نمی‌گویید.

تعریفی که به طور گسترده پذیرفته شده از RPG هر بازی است که در آن بتوانید انتخاب های تاثیرگذاری داشته باشید. چه انتخاب گزینه‌های دیالوگ که دنیای بازی را تغییر می‌دهند، یا توسعه شخصیت شما از طریق انتخاب آمار و توانایی یا تجهیزات، انتخاب‌هایی که در بازی انجام می‌دهید مهم هستند. با وجود بازی های RPG زیادی که وجود دارد، ممکن است تعجب کنید که کدام بهترین هستند.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۷ تا از بهترین بازی های RPG در استیم که الان می توانید تجربه کنید بپردازیم و هر کدام را کوتاه بررسی کنیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Monster Hunter: World

بهترین بازی های RPG در استیم

Monster Hunter: World یکی از بهترین بازی‌های سری Monster Hunter است که با تأکید بر نبرد روان و دسترسی، تصویری دوباره از این سری دارد. یکی از چهارده نوع سلاح منحصر به فرد را انتخاب کنید، از تبر غول پیکری که می تواند به شمشیر تبدیل شود تا نیزه ای که گلوله های انفجاری شلیک می کند، سپس هیولاهای عظیم دنیای جدید را شکار کنید.

حلقه اصلی گیم پلی بازی مثل همیشه رضایت بخش است. هیولاها را شکار کنید تا لوت آنها را به دست آورید، از آن مواد برای ساخت و ارتقای تجهیزات خود استفاده کنید و سپس به سمت هیولاهای قوی تر بروید. مبارزات روان و حلقه گیم پلی Monster Hunter World هرگز قدیمی نمی شود و به شما این امکان را می دهد که هزاران ساعت بازی کنید.

Stardew Valley

بهترین بازی های RPG در استیم

Stardew Valley یک بازی RPG دوست داشتنی است که در آن نقش یک کشاورز را در شهر Pelican Town بازی می کنید. شما می توانید در حین بازسازی مزرعه پدربزرگتان، محصولات کشاورزی کشت کنید، حیوانات پرورش دهید و با دیگر مردم شهر آشنا شوید.

Stardew Valley بازی عالی برای بازی در زمانی است که می خواهید استراحت کنید. حال و هوای آرامش بخش و بی دغدغه در اینجا بی نظیر است و به شما امکان می دهد در یک محیط ایده آل استراحت کنید. بعلاوه، احساس کار کردن آهسته در مزرعه و رشد امپراطوری کشاورزی شما را برای سالها ادامه خواهد داد.

Skyrim

بهترین بازی های RPG در استیم

Skyrim یک بازی با امکانات بی پایان است. به احتمال زیاد، هیچ دو بازیکنی دقیقاً تجربه مشابهی در این بازی نداشته اند. در حالی که خط داستانی اصلی وجود دارد و کیفیت مناسبی دارد، جایی که بیشترین لذت را در تعداد زیادی از کارهایی که می‌توانید در دنیای آن انجام دهید است.

آیا قدرت Dragonborn را مهار خواهید کرد و Skyrim را از نابودی نجات خواهید داد؟ آیا شما یک خون آشام خواهید شد و به لرد هارکون و قبیله Volhikar خدمت می کنید؟ آیا شما اموال همه را می دزدید و به ثروتمندترین فرد قاره تبدیل خواهید شد؟ یا شاید روش ساده تری در پیش بگیرید و خانه ای بسازید، با کسی ازدواج کنید و با چند فرزند ساکن شوید.

اگر مودها را به ترکیب اضافه کنید، می توانید Skyrim را برای همیشه بازی کنید. با تنوع بسیار زیاد، کاری برای هر نوع بازیکنی در Skyrim وجود دارد که آن را به یک توصیه آسان برای هر طرفدار RPG تبدیل می کند.

Elden Ring

بهترین بازی های RPG در استیم

الدن رینگ یک کلاسیک مدرن است. از طراحی پیچیده بازی گرفته تا آزادی اکتشاف، Elden Ring یک RPG اکشن دشوار اما بسیار ارزشمند است. بازی شما را به محدودیت‌های خود سوق می‌دهد و از شما دعوت می‌کند تا به دنبال استراتژی‌های مختلف برای غلبه بر هر یک از چالش‌ها در دنیای باز عظیم خود باشید.

مشابه Skyrim، بازی Elden Ring هیچ دو بازیکنی سفر یکسانی را نخواهند داشت و ترکیب تقریباً بی پایان سلاح ها، جادوها و زره ها این امر را تضمین می کند.

Disco Elysium

بهترین بازی های RPG در استیم

Disco Elysium یک تجربه عمیق و جذاب است که در هیچ چیز دیگری که هرگز بازی نخواهید کرد. دنیای Disco Elysium از انبوهی از گزینه‌های دیالوگ گرفته تا صداگذاری استثنایی‌اش، احساس زنده بودن می‌کند.

اقلام و کلکسیون‌ها می‌توانند به انتخاب‌های دیالوگ اختیاری منجر شوند که جهان را بیشتر می‌سازد، و انتخاب‌های شما در هر کاری که انجام می‌دهید بر داستان و نحوه نگاه و تعامل شخصیت‌های دیگر با شما تأثیر می‌گذارد. توجه Disco Elysium به جزئیات آن را از دیگر بازی های RPG در این ژانر متمایز می کند و آزادی انتخاب آن به آن ارزش تکرار زیادی می دهد.

Cyberpunk 2077

بهترین بازی های RPG در استیم

Cyberpunk 2077 علیرغم شروع عرضه دشوارش، یک نقش‌آفرینی خارق‌العاده است که به خود تبدیل شده است. هر کجا که در سفر خود برای تبدیل شدن به یک افسانه نایت سیتی بروید، با شخصیت های به یاد ماندنی و داستان های جذاب، همراه با گیم پلی عالی که گزینه های زیادی برای هر رویارویی در اختیار شما قرار می دهد، روبرو خواهید شد.

شما می توانید شخصیت خود را هر طور که می خواهید بسازید. چه در حال استفاده از یک مجموعه ای کامل از سلاح های سنگین باشید، چه از نزدیک با تیغه های مانتیس وحشیانه بجنگید یا مغز دشمن را از دور به عنوان یک Netrunner هک کنید، مبارزه هرگز کهنه نمی شود.

Baldur's Gate 3

بهترین بازی های RPG در استیم

در نهایت، ما Baldur’s Gate 3 را داریم. این بازی از ژانر RPG تقریباً از هر جنبه ای از نقش آفرینی که شما نیاز دارید، پیاده سازی عالی دارد. شخصیت خود را از تعداد زیادی ترکیب نژاد و کلاس بسازید، افراد خود را استخدام کنید و به دنیایی از امکان زنده بپردازید.

Baldur’s Gate 3 دارای داستان سرایی باورنکردنی و گزینه های دیالوگ بسیار پیچیده است. هر جنبه ای از بازی منطقی است. اگر فکر می کنید می توانید کاری را انجام دهید، به احتمال زیاد دقیقاً همانطور که فکر می کنید کار می کند. این به شما این امکان را می دهد که با هر تعداد گزینه به نبردها بپردازید و به شما پاداش می دهد که خارج از چارچوب فکر کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *