۰

چه فاکتورهایی بر روی قیمت دوربین کنون تاثیر می گذارد؟

چه فاکتورهایی بر روی قیمت دوربین کنون تاثیر می گذارد؟

اگر به دنبال قیمت دوربین کنون هستید و می خواهید یکی از محصولات این شرکت را تهیه کنید باید به فاکتورهای زیادی توجه داشته باشید. دوربین های کنون تنوع بسیار بالایی دارند و هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. برخی از این دوربین ها برای مسافرت، برخی برای تولید محتوای ویدیویی و برخی دیگر برای عکاسی در زیر آب مناسب هستند. شما بسته به سلیقه و بودجه خود می توانید یکی از محصولات این شرکت را خریداری کنید.

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت دوربین کنون

چرا باید از دوربین کنون استفاده کنید؟

عکسبرداری به کمک دوربین های امروزی کاری بسیار جذاب و خاطره انگیز است. ثبت تصاویر با بالاترین کیفیت به شما این امکان را می دهد تا لحظات فوق العاده خود را در زندگی برای همیشه ماندگار کنید. شرکت کنون به عنوان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان دوربین های عکاسی در جهان شناخته می شود. شما می توانید محصولات فوق العاده آن را در پروژه های حرفه ای و ساده مشاهده کنید.

علاقه مندان به عکاسی به خوبی می دانند که استفاده از دوربین های DSLR کنون به آنها این امکان را می دهد تا با مدیریت کردن میزان شدت نور، رنگ ها و بسیاری از فاکتورهای دیگری، تصاویری خاص و زیبا از محیط پیرامون خود بگیرند. همچنین این دوربین ها در حالت های حرفه ای نیز کاربردهای زیادی دارند. بسیاری از مجلات، شرکت ها و حتی تولیدکنندگان محتوا در هر حوزه ای می توانند از این نوع دوربین ها استفاده کنند.

یکی از ویژگی های مهم شرکت کنون تنوع بالای محصولات آن است. دوربین های این شرکت در دو نوع DSLR و SLR روانه بازار شده اند. هر کدام از این دوربین ها می توانند ویژگی های منحصر به فردی را به شما ارائه دهند. همچنین قیمت محصولات این شرکت به دلیل تنوع بالا و همچنین سابقه طولانی کنون در طراحی دوربین به مراتب نسبت به سایر شرکت ها بسیار کمتر است. تیم دیدنگار سابقه بسیار طولانی در زمینه فروش انواع دوربین های دیجیتال در ایران را دارد. این تیم تلاش کرده است تا با ایجاد تنوع بسیار خوب در بین محصولات موجود در بازار، بهترین دوربین ها را با قیمتی مناسب و با امکانات کامل در اختیار شما قرار دهد.

ویژگی های مهم و تاثیرگذار در قیمت دوربین کنون

چه ویژگی هایی بر روی قیمت دوربین کنون تاثیر می گذارد؟

ویژگی های مختلفی بر روی قیمت دوربین کنون تاثیر گذار است. شرکت کنون به منظور استفاده کاربران از دوربین ها در شرایط خاص، تنوع محصولات خود را تا حد زیادی گسترش داده است. به همین دلیل شما بسته به ویژگی های مدنظر خود می توانید یک محصول مناسب را از بین انواع مختلف دوربین های این شرکت خریداری کنید.

ارگونومی (کارایی) دوربین

یکی از فاکتورهایی که می تواند قیمت دوربین کنون را تا حدودی مشخص کند. حالت استفاده و کارایی دوربین است. قرارگیری درست و طولانی مدت دوربین در دستان شما می تواند گاها شما را خسته کند. به همین دلیل بسته به ابعاد و نوع دوربین باید حتما به ارگونومی آن توجه کنید. بسیاری از محصولات شرکت کنون نیاز بخش خاصی از مشتریان خود را رفع می کند، به همین جهت در هنگام خرید یک دوربین به ابعاد و اندازه آن کاملا دقت کنید.

انتخاب یک دوربین حرفه ای عامل اصلی قیمت دوربین عکاسی

پشتیبانی از فرمت RAW عاملی بر تعیین قیمت دوربین عکاسی

پشتیبانی از این نوع فرمت باعث تغییر در قیمت دوربین عکاسی می شود. این نوع فرمت امروزه در بسیاری از مدل های کنون دیده می شود. اما برخی از محصولات تنها تصاویر را با فرمت دیجیتال و jpeg ذخیره سازی می کنند. این فرمت به شما کمک می کند تا یک تصویر کامل که از لنز ثبت شده است را در اختیار داشته باشید. همچنین بعد از ایجاد شخصی سازی ها و ادیت های مختلف بر روی آن، فایل اصلی را نیز ذخیره سازی کنید. این موضوع برای بسیاری از شرکت ها و عکاسان محصول اهمیت زیادی دارد و در عکاسی پرتره نیز می تواند باعث راحتی شما در ادیت کردن تصاویر شود.

تثبیت عکس یا لرزشگیر

استفاده طولانی مدت از دوربین برای عکاسی یا فیلمبرداری می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. به همین دلیل احتمال بروز لرزش های مختلفی در دوربین در حالت های گوناگون وجود دارد. به همین دلیل باید سیستم تثبیت عکس دوربین را به دقت انتخاب کنید. این موضوع بر روی قیمت دوربین کنون تاثیرگذار است و می تواند سبب راحتی کار شما در هنگام عکاسی شود و شرایط سخت را کاملا از بین ببرد. توجه داشته باشید که لرزشگیرها می توانند سبب از بین رفتن تاری های خفیف در عکاسی شوند و کیفیت کلی کار شما را مخصوصا در هنگام عکاسی از چهره چندبرابر نماید. در برخی از دوربین های شرکت کنون یک لرزشگیر داخلی در دوربین جای داده شده است. اما شما به صورت نرم افزاری نیز می توانید این لرزشها را به مقدار خیلی کمی از بین ببرید.

تاثیر فیلم برداری در قیمت دوربین کنون

فیلم برداری به کمک دوربین عامل تعیین کننده قیمت دوربین کنون

اگر علاوه بر عکاسی، به تولید محتوا نیز علاقه دارید، باید حتما میزان فیلم برداری دوربین خود را نیز بررسی کنید. برخی از دوربین های DSLR قابلیت فیلم برداری ندارند و برخی دیگر تنها چند دقیقه کوتاه می توانند فیلم برداری کنند. اما مدلهایی نیز هستند که برای ولاگ سازی و ضبط ویدیو ساخته شده اند که به مراتب قیمت گران تری نیز دارند. این نوع دوربین ها برای تولیدکنندگان محتوا بسیار جذاب است، زیرا وزن کم و قابلیت جا به جایی و فیلمبرداری با کیفیت می تواند سبب راحتی کار شما در تولید محتوا شود.

سلف کلینینگ یا تمیز کننده خودکار لنز

اگر در شرایطی که گرد و خاک زیادی وجود دارد، حضور دارید و عکاسی می کنید. به سلف کلینینگ باید توجه کنید. این سیستم در برخی از دوربین های گران قیمت کنون مشاهده می شود و می تواند قیمت دوربین کنون را افزایش دهد. به کمک این شیوه شما قادر هستید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و به کمک امواج صوتی گرد و غبار موجود بر روی لنز را کاملا پاک کنید. البته این فرایند همیشه نیز جوابگو نیست، اما در شرایط خاص می تواند مانع از کثیفی و خرابی لنز شما شود. این نکته را مد نظر داشته باشید که تمیز کردن لنز از مهم ترین بخش های عکس برداری به شمار می رود.

اگر علاقه مند به خرید دوربین کنون هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید و براساس بودجه خود یک محصول مناسب را خریداری کنید، تیم پشتیبانی دیدنگار آماده خدمت به شما است. تیم دیدنگار با داشتن سابقه طولانی در زمینه فروش انواع دوربین های DSLR و SLR همیشه در تلاش بوده، بهترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *