فیلم Bloodborne
۰

شایعه: فیلم Bloodborne در دست ساخت است

طی چند سال گذشته، سونی با پروژه‌هایی مانند سریال های تلویزیونی بر اساس The Last of Us و Twisted Metal و فیلم‌هایی بر اساس Uncharted و Gran Turismo، گام‌های قابل توجهی برای گسترش حضور پلی‌استیشن در رسانه‌های فراتر از بازی‌های ویدیویی برداشته است و به نظر می رسد که فیلم Bloodborne به زودی می تواند به این لیست بپیوندد.

بازی اکشن RPG تحسین‌برانگیز توسعه‌یافته FromSoftware که برای PS4 در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و اگرچه تقاضای گسترده برای یک ریمستر (یا حتی یک پورت) در سونی بی فایده بود، به نظر می‌رسد که این شرکت همچنان قصد دارد از این ویژگی استفاده کند و آن را برای سینما تطبیق دهد.

این همان طور که دانیل ریچتمن، کارشناس داخلی فیلم، در پست اخیر خود در صفحه Patreon خود این ادعا را مطرح کرده است. ریچتمن همچنین ادعا کرده است که این فیلم توسط دارن لمکه (معروف برای Lost، Shazam!، و The Wheel of Time) و توسط لورنزو دی بوناونتورا (Transformers, G.I. Joe) تهیه شده است.

با توجه به ماهیت باطنی سبک داستان‌سرایی Bloodborne و اینکه چقدر به طور خاص برای یک بازی ویدیویی طراحی شده است، باید به این فکر کرد که چگونه یک اقتباس سینمایی از این بازی کار می‌کند.

فیلم Bloodborne

در همین حال، سونی دارای بسیاری از ویژگی‌های دیگر پلی‌استیشن است که برای اقتباس‌های سینمایی یا سریالی در آینده آماده شده‌اند، مانند Ghost of Tsushima، Days Gone، Gravity Rush، God of War و Horizon.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *