۰

کارگردان ناتی داگ : هنوز در حال کار بر روی The Last of Us Multiplayer هستیم.

کارگردان ناتی داگ : هنوز در حال کار بر روی The Last of Us Multiplayer هستیم.

کارگردان بازی Naughty Dogs، وینیت آگاروال، گفته است که هنوز در حال کار بر روی The Last of Us Multiplayer است این توییت پس از شایعات و گزارش های گسترده مبنی بر اینکه پروژه در حال حاضر “روی یخ” است منتشر شده است. در اوایل سال، جیسون شرایر از بلومبرگ ادعا کرد که سونی توسعه این عنوان را کند کرده است.پس از آن، پس از گزارش، چندین شایعه شروع شد مبنی بر اینکه Naughty Dog بی سر و صدا این عنوان را لغو کرده است. در حالی که ما مطمئن هستیم که گزارش بلومبرگ دقیق است، اطمینان خاطر از خود مدیر بازی خبری است که طرفداران به آن نیاز دارند.

 

The Last of Us Multiplayer

به طور رسمی، Naughty Dog در مورد لغو یا عدم لغو بازی اظهار نظری نکرده است.در اوایل سال، حساب کاربری رسمی توسعه‌دهنده در توییتر در توییت خود نوشت: «می‌دانیم که بسیاری از شما مشتاقانه منتظر شنیدن اطلاعات بیشتر در مورد بازی چند نفره The Last of Us ما بوده‌اید. ما به‌طور باورنکردنی به کاری که استودیوی ما تا کنون انجام داده افتخار می‌کنیم، اما با ادامه توسعه، متوجه شدیم که بهترین کار برای بازی این است که به آن زمان بیشتری بدهیم.»

ادامه داد: «تیم ما به کار روی پروژه و همچنین سایر بازی‌های ما در حال توسعه، از جمله تجربه جدید تک نفره، ادامه خواهد داد. ما مشتاق به اشتراک گذاری بیشتر به زودی هستیم.»

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *