۰

دلیل حجم زیاد بازی کال آف دیوتی مدرن وارفیر ۳ چیست؟

دلیل حجم زیاد بازی کال آف دیوتی مدرن وارفیر ۳ چیست؟ یک بازی Call of Duty جدید تقریباً از راه رسیده است و بحث دیگری در مورد اندازه فایل های سنگین فرنچایز ایجاد شده است. بازی Call of Duty: Modern Warfare III مطمئناً در SSD شما صرفه جویی نخواهد کرد، زیرا در PS5 به ۸۹ گیگابایت “Call of Duty HQ” نیاز دارد، یک دانلود پایه برای اجرای هر دو Call of Duty: Modern Warfare II و Modern Warfare III. برای اجرای کمپین MWIII، باید یک جفت بسته محتوای دیگر را دانلود کنید که مجموعاً ۵۱ گیگابایت دیگر است. بنابراین، فقط برای اجرای کمپین، باید ۱۴۰ گیگابایت فضای خالی داشته باشید. آه، اما اگر تجربه کامل Call of Duty 2023، از جمله کمپین + چند نفره + زامبی + Warzone را می‌خواهید، فقط به ۲۳۵ گیگابایت ناچیز نیاز دارید! در همین حال، در رایانه شخصی، به نظر می رسد که پکیج کامل CoD حدود ۲۱۳ گیگابایت را اشغال کند.

– HQ, Version 1.30 (01.030.000)

PS4: 73.129 گیگابایت (حجم به روز رسانی: ۷.۲۶۹ گیگابایت)
PS5: 89.019 گیگابایت (حجم به روز رسانی: ۵.۸۶۵ گیگابایت)

– کمپین (بسته ۱+۲)
– پیش بارگذاری اکنون در دسترس است
– راه اندازی: ۲ نوامبر

PS4: 35.097 گیگابایت
PS5: 50.984 گیگابایت

دلیل حجم زیاد بازی کال آف دیوتی مدرن وارفیر 3 چیست؟

شاید با پیش‌بینی شکایت‌هایی در مورد اندازه فایل‌های Call of Duty: Modern Warfare III، حساب رسمی CoD X پستی را منتشر کرد که نیازهای ذخیره‌سازی سنگین را به «مقدار افزایش محتوای موجود» در زمان عرضه بازی افزایش می‌دهد.

[Call of Duty: Modern Warfare III] تقریباً از راه رسیده است. در حال آماده سازی، ما می خواهیم یک به روز رسانی در مورد اندازه فایل ها که بزرگتر از سال گذشته است ارائه دهیم. این به دلیل افزایش حجم محتوای موجود در روز اول است، از جمله زامبی‌های جهان باز، پشتیبانی از انتقال آیتم‌ها از #MW2، و همچنین فایل‌های نقشه برای Call of Duty: Warzone فعلی.

این توضیح دقیقاً درست نیست، زیرا زامبی‌ها حجم فایل CoD: Modern Warfare III را افزایش نمی‌دهند، و ما احساس می‌کنم که اسکین های تفنگ ها هم نیست. همانطور که در چند سال اخیر انجام شده است، بازیکنان Call of Duty می توانند قسمت های خاصی از بازی را به دلخواه خود نصب و حذف کنند، که این یک ویژگی خوب است، اما به نظر می رسد که از آن به عنوان بهانه ای برای عدم بهینه سازی اندازه فایل استفاده می شود. . هیچ دلیل موجهی وجود ندارد که چرا یک کمپین Call of Duty، با تمام شکوه خطی و ۵ ساعته خود، باید ۱۴۰ گیگابایت باشد.

Call of Duty: Modern Warfare III در تاریخ ۱۰ نوامبر رسماً برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری X/S، PS4 و PS5 عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *