۰

بهترین فرانچایز های تاریخ بازی های ویدیویی

بهترین فرانچایز های تاریخ بازی های ویدیویی

برخی از بازی‌ها شگفت‌انگیز هستند، در حالی که برخی در نهایت یک سری بازی دارند که در نهایت دنیای بازی را شکل می‌دهند. در میان این فرنچایزهای محبوب، تعداد کمی وجود دارند که از هر فرنچایز دیگر بازی های ویدیویی که تا به حال ساخته شده است، برتری دارند.

در اینجا بهترین فرنچایز بازی های ویدیویی در تمام دوران ها آورده شده است.
حق امتیاز بازی های ویدیویی: کدام یک بهترین هستند؟ به بازی مورد علاقه خود فکر کنید که تا به حال منتشر شده است… حالا تصور کنید که آن بازی چندین عنوان دیگر در دنیای خود داشته باشد. فرنچایزهایی که می توانند چیزی را که مردم دوست دارند جذب کنند و به طور مداوم آن را رشد دهند، چیزی است که آنها را بسیار عالی می کند.در اینجا پنج فرنچایز برتر بازی های ویدیویی که تا به حال ساخته شده اند، آورده شده است.

بهترین فرانچایز های تاریخ بازی های ویدیویی

۵_ فرانچایز assassin’s creed

زمانی که اسم فرانچایز بازی می آید نمی توان سری بازی های assassin’s creed را نادیده گرفت مجموعه ای افسانه ای و شخصیت های محبوب و به یاد ماندنی که از سال ۲۰۰۷ تا به الان هنوز در حال ساخته شدن هست ، این سازه یوبیسافت را به یکی از بهترین فرانچایز های صنعت بازی تبدیل کرده است.

بهترین فرانچایز های تاریخ بازی های ویدیویی

۴- فرانچایز Call of Duty

بازی Call of Duty از سال ۲۰۰۳ منتشر شده است و تقریباً هر عنوانی به نوعی نمادین بوده است. با این حال، بازی‌هایی مانند Modern Warfare 2 و Black Ops تنها دلایلی هستند که نشان می‌دهد فرنچایز Call of Duty جامعه بازی‌ها را فراگرفته است. فرنچایز FPS به انتشار بازی‌های هر یک تا دو سال ادامه می‌دهد و Battle Royale آنها، Warzone، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تا به امروز است.

بهترین فرانچایز های تاریخ بازی های ویدیویی

۳- فرانچایز Super Mario Bros

وقتی به بهترین فرنچایز بازی های ویدیویی تمام دوران فکر می کنیم، هیچ کس از Super Mario Bros نمی گذرد. اگر گیمر هستید، قطعا حداقل چند عنوان Super Mario Bros را بازی کرده اید. راستش را بخواهید، حتی اگر گیمر هم نباشید، احتمالا قبلاً ماریو بازی کرده اید. دنیای Super Mario Bros بسیار وسیع است و عناوین متعددی دارد که میلیون‌ها نسخه فقط پس از انتشار به فروش می‌رسند. در واقع، بسیاری از اولین نسخه های فرنچایز هنوز هم به طور منظم پخش می شوند.

بهترین فرانچایز های تاریخ بازی های ویدیویی

۲- فرانچایز The Legend of Zelda

با توجه به اینکه Ocarina of Time به عنوان بهترین بازی تمام دوران شناخته شده است (طبق گفته متاکریتیک)، The Legend of Zelda در کسب عنوان اولین بازی ویدیویی به عنوان بهترین فرنچایز بازی های ویدئویی در تمام دوران، بی خیال است. هر چند سال یک بار یک عنوان جدید زلدا منتشر می شود و در نهایت دنیای بازی را تکان می دهد. هر دو عنوان برای سوییچ، Breath of the Wild و Tears of the Kingdom، بالاترین امتیاز را در طول سال‌های عرضه داشتند.

بهترین فرانچایز های تاریخ بازی های ویدیویی

۱- فرانچایز Grand Theft Auto

سری Grand Theft Auto نه تنها یکی از پرفروش ترین فرنچایزهای تمام دوران است، بلکه یکی از بهترین فرنچایزهای تمام دوران است (طبق گفته متاکریتیک). در واقع، Grand Theft Auto V هر سال پس از انتشار در سال ۲۰۱۳، بیش از پنج سال در بین پنج بازی پرفروش برتر ایستاد. آن را به یکی از بهترین فرنچایزهای بازی های ویدیویی در تمام دوران تبدیل کرده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *