۰

۵ تا از بهترین نقشه بتل رویال تمام دوران

۵ تا از بهترین نقشه بتل رویال تمام دوران

بتل رویال در هفت تا هشت سال گذشته موجی در دنیای بازی بوده است. سبک گیم پلی “آخرین بازیکن ایستاده برنده می شود” به سرعت دنیای بازی را فرا گرفت و راه به جایی نبرد. اما یکی از عوامل کلیدی که باعث می شود بتل رویال به یک بازی خوب تبدیل شود، نقشه است. بنابراین کدام نقشه های بتل رویال بهترین در نظر گرفته می شوند؟
نقشه های بتل رویال: کدام یک بهترین هستند؟

وقتی تصمیم می گیرید کدام نقشه ها بهترین هستند، باید تحقیقات گسترده ای انجام دهید. چند نفر روی این نقشه بازی می کردند؟ چگونه نمادین بود؟ جنبه های مختلفی وجود دارد که تعیین می کند که آیا یکی از این نقشه ها تاریخی است یا نه.

بهترین نقشه بتل رویال تمام دوران
بهترین نقشه بتل رویال تمام دوران

۵-نقشه Erangel PUBG

آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، نمی توانید انکار کنید که نقشه Erangel PUBG برای آن زمان نمادین بود. بتل رویالز به تازگی ظاهر شده بود و همه می خواستند حالت جدید بازی محبوب را امتحان کنند. در حالی که این بازی دارای ایرادات بسیار کمی بود و به خوبی بتل رویال امروزی نمی ماند، اما همچنان اثری عظیم در جامعه بتل رویال بر جای گذاشت.

بهترین نقشه بتل رویال تمام دوران

۴- نقشه Fortnite Chapter 2

نقشه فصل ۲ فورتنایت که تقریباً هشت فصل طول کشید، به راحتی یکی از بهترین نقشه های بتل رویال است. چرا؟ شاید این واقعیت که درست قبل از COVID-19 منتشر شد، بنابراین همه در داخل آن را بازی می کردند. یا شاید به این دلیل بود که تمام عیوب همراه با نقشه فصل ۱ را درمان کرده بود. صرف نظر از این، نقشه فصل ۲ فورتنایت تاریخی بود. در این مورد بحثی وجود ندارد.

بهترین نقشه بتل رویال تمام دوران

۳-نقشه King’s Canyon Apex Legends

نقشه دیگری که شروع یکی از بهترین بتل رویال های ساخته شده را نشان داد، King’s Canyon در Apex Legends بود. این اولین نقشه بازی بود. چیزی که آن را منحصر به فرد می کرد این بود که بسیار کوچکتر از نقشه های سنتی بتل رویال بود، اما همچنان توانست در مکان های بسیار کمی بسته بندی شود. در King’s Canyon چیزهای زیادی برای کاوش وجود داشت، اما باید آن را سریع انجام می دادید. نقشه افسانه ای بتل رویال هنوز هم به عنوان یکی از بزرگترین نقشه های ساخته شده تا کنون پابرجاست.

بهترین نقشه بتل رویال تمام دوران

بهترین نقشه بتل رویال تمام دوران

۲- نقشه Verdansk Warzone

آن را تاریخی بنامید یا آن را هر چه می خواهید بنامید، اما اولین نقشه Warzone، Verdansk، به سادگی یکی از بهترین نقشه های Battle Royale در تمام دوران است. این مکان بزرگ بود و یکی از جنبه های تعیین کننده فرنچایز Call of Duty بود. Verdansk واقعا Warzone را به حرکت در آورد. این بازی همچنین در طول این مدت با گولاگ عرضه شد، چیزی که هیچ بازی دیگری قبلاً ارائه نکرده بود.

بهترین نقشه بتل رویال تمام دوران

۱- نقشه Fortnite Chapter 1

تاریخچه پشت تغییر نقشه‌های Fortnite گسترده است، اما همه کسانی که بازی می‌کنند می‌دانند که نقشه فصل ۱ واقعاً چقدر افسانه‌ای بوده است. پس از انتشار آن در سال ۲۰۱۷، بسیاری از استریمرها مانند Ninja و غیره شروع به منفجر کردن بازی کردند. به زودی، همه گیمرهای دنیا (تقریباً همه) خواستند سوار اتوبوس نبرد شوند. فصل ۱ در نهایت به تاریخی تبدیل شد و بازی، بتل رویال، استریم و موارد دیگر را برای همیشه تغییر داد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *