۰

بدترین بازی های سال ۲۰۲۳ بر اساس امتیاز

بدترین بازی های سال ۲۰۲۳ بر اساس امتیاز

با هر نسخه خوب در دنیای بازی های ویدیویی، یک نسخه وحشتناک به وجود می آید. در حالی که در سال ۲۰۲۳ بازی‌های شگفت‌انگیزی مانند The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و موارد دیگر منتشر شد، نسخه‌های بسیار بدی نیز داشت.در اینجا پنج بازی ویدیویی با بدترین رتبه منتشر شده در سال ۲۰۲۳ آورده شده است.
(بدترین بازی های ویدیویی سال ۲۰۲۳ ). برخی از آنها خوب هستند و برخی از آنها کاملاً وحشتناک هستند. طبق گفته متاکریتیک، در حالی که بسیاری از این رتبه‌بندی‌ها ذهنی هستند، همچنان با قانون اکثریت مطابقت دارد که اینها بدترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ هستند.

بدترین بازی های سال 2023

۵-بازی Xuan-Yuan Sword: Mists Beyond the Mountains

متا : ۵۲

بازی نوبتی RPG به سبک مبارزاتی، شمشیر Xuan-Yuan: Mists Beyond the Mountains، در پس انتشار خود امیدوار بود. این بازی از فرنچایزی می آید که از دهه ۱۹۹۰ بازی های خود را منتشر کرده است و بسیاری فکر می کردند نسخه جدید دقیقا همان چیزی است که نیاز داشتند. متأسفانه، بازی بلافاصله شکست خورد و آن را به یکی از بدترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ تبدیل کرد.

بدترین بازی های سال 2023

۴-بازی Loop8: Summer of Gods

متا: ۴۹

عنوان Loop8: Summer of Gods که در ژوئن ۲۰۲۳ منتشر شد، به دلیل مناظر زیبای خود، گیمرهای زیادی را هیجان زده کرد. شهرها و کوه‌ها بر اساس شهرهای روستایی ژاپن ساخته شده‌اند و هنگام پرسه زدن در نقشه این بازی، احساس خاصی را به مردم می‌دهند. متأسفانه، بازی کاملاً شکست خورد و به شدت مورد انتقاد گیمرها و منتقدان قرار گرفت.

بدترین بازی های سال 2023

۳-بازی Testament: The Order of High-Human

متا: ۴۱

وقتی Testament: The Order of High-Human اعلام شد، بسیاری از مردم امیدوار بودند که این بازی نوع دیگری از ماجراجویی حماسی باشد. متاسفانه این بازی انتظارات همه را برآورده نکرد. در حالی که ممکن است رتبه‌بندی‌های کاربران متفاوت بوده باشد، رتبه‌بندی منتقدان برای انتشار یک بازی به طور غیرعادی پایین بود و آن را به یکی از بدترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ تبدیل کرد.

بدترین بازی های سال 2023

۲- بازی The Lord of the Rings – Gollum

متا: ۳۴

ارباب حلقه ها – گولوم از ابتدا یک فاجعه بود. دومین نگاه اول به بازی منتشر شد، همه انتقاد کردند که چقدر گرافیک افتضاح به نظر می رسد. و نه، توسعه‌دهندگان مانند Sonic ساخته نشده‌اند و به حرف‌های طرفداران گوش نمی‌دهند. این بازی نه تنها امتیاز وحشتناک متاکریتیک دارد، بلکه امتیاز کاربر ۱.۲ است که فوق العاده پایین است.

بدترین بازی های سال 2023

۱- بازی Greyhill Incident

متا: ۳۸

یک بازی ترسناک بیگانه؛ چه چیزی می تواند اشتباه باشد؟ خب، ظاهراً کمی. Greyhill Incident علاقه مندان به ترسناک را پس از اعلام آن جلب کرد. تعداد بسیار کمی از بازی‌های ترسناک در قلمروی فرازمینی‌ها زندگی می‌کنند و این بازی را در نوع خود بی‌نظیر می‌کند. متاسفانه بازی شکست خورد. ممکن است متاسکور بالاتری نسبت به Gollum داشته باشد، اما امتیاز کاربر آن حتی از بازی Smeagul بی مو کمتر بود.

بازی Greyhill Incident کم امتیازترین بازی متاکریتیک در سال ۲۰۲۳ است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *