۰

به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 کجاست؟

نسل بعدی Fallout 4

به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 کجاست؟

بیش از یک سال پیش بود که استودیوی بازیسازی Bethesda به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 را اعلام کرد که باعث بهبود بصری، افزایش نرخ فریم بازی و معرفی محتوای تازه‌ای به بازی می‌شود (احتمالاً محتوای Creation Club، اما همچنان). با این حال، از زمانی که این اعلامیه اعلام شد، همه در مورد به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 سکوت کردند – به جز پیت هاینز، که چندی پیش پا به عرصه گذاشت و گفت که این به‌اندازه توسعه Starfield مهم نیست.

به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 – TBC؟

در سال ۲۰۱۵، Fallout 4 ظهور کرد و عنوان پرفروش ترین بازی Fallout در تاریخ را به خود اختصاص داد. تقریباً یک دهه است که در صدر جدول قرار داشته است، حتی اگر بسیاری از طرفداران سری معتقدند که عناوین قبلی – مانند New Vegas و Fallout 3 – «بازی‌های بهتر» هستند. این نشان‌دهنده قدرت ماندگاری بازی بود که استودیوی بازیسازی بتسدا مایل بود به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 را مدت‌ها پس از انتشار فاش کند، اما منطقی نیست که صحبت‌ها در مورد ارتقا از آن زمان به پایان رسیده باشد.

ماه‌ها پیش، Fallout 76 یک به‌روزرسانی سایه دریافت کرد که آن را پایدارتر کرد، و با توجه به اینکه این دو روی یک موتور کار می‌کنند و دارایی‌های مشترکی دارند، فکر می‌کردند که ارتباطی با ارتقای «در حال توسعه» برای Fallout 4 دارد.اما بدیهی است که اینطور نبود.


بنابراین، به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 چیست؟

این یک به‌روزرسانی رایگان برای دانلود است که طبق گزارش‌ها همه چیز را تقویت می‌کند – تصاویری، عملکرد، نرخ فریم، قابلیت‌های پلتفرم نسل فعلی، و همچنین محتوای اضافی را به بازی اضافه می‌کند. احتمالاً هزاران بازیکن را به جمع بازگرداند، زیرا طرفداران این فرنچایز مشتاق خواهند بود «تفاوت را ببینند»، اما برای بیش از یک سال استودیو بازی Bethesda در مورد به‌روزرسانی سکوت کرده است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *