۰

کارت گرافیک ایسوس GeForce RTX 4070 Ti و Radeon RX 7900 GRE معرفی شد

کارت گرافیک ایسوس GeForce RTX 4070 Ti

Asus با کارت گرافیک ایسوس GeForce RTX 4070 Ti و Radeon RX 7900 GRE، محصولات جدیدی را به مجموعه گرافیکی TUF Gaming White خود اضافه کرده است.

معرفی کارت‌های گرافیک ASUS TUF GeForce RTX 4070 Ti و Radeon RX 7900 GRE TUF Gaming White OC قابل قدردانی است زیرا گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری را برای رایانه‌های شخصی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ایسوس هر دو طرح را با تغییرات ظریف در براکت PCB به همراه تغییرات رنگ مرتبط در نمادهای شرکت برای مطابقت با طرح کلی رنگ به روز رسانی کرده است.

از نظر طراحی، کارت گرافیک ASUS GeForce RTX 4070 Ti TUF Gaming White OC دارای ابعاد ۳۰۵x138x65 میلی متر است و ۳.۲۵ اسلات را اشغال می کند در حالی که دارای یک کانکتور ۱۶ پین برای تامین انرژی است. در همین حال، ASUS Radeon RX 7900 GRE TUF Gaming White OC دارای ابعاد ۳۱۹.۹×۱۵۰.۹×۵۹.۲ است و ۲.۹۶ اسلات را اشغال می کند در حالی که دارای دو کانکتور ۸ پین است. نوع Radeon مشابه TUF Gaming Radeon RX 7800 XT White OC است که تنها کارت گرافیک سفید رنگ TUF Gaming موجود پیش از این بود.

هر دو کارت دارای طراحی PCB سفارشی، راه حل خنک کننده با فن سه گانه و عملکردی هستند که برای بازی های ۱۴۴۰P و ۴K عالی است. NVIDIA GeForce RTX 4070 Ti و RX 7900 GRE باید از نظر عملکرد بسیار شبیه به هم باشند، اما ۴۰۷۰ Ti مشخصاً قیمت بالاتری دارد و با ری تریسینگ و کارایی GPU بهتری ارائه می‌شود، در حالی که ۷۹۰۰ GRE باید عملکرد شطرنجی قوی با پشتیبانی از FSR 3 که رقیب DLSS است ارائه دهد. ۳ اگرچه NVIDIA همچنین دارای لبه بازسازی پرتو DLSS 3.5 است.

کارت گرافیک ایسوس GeForce RTX 4070 Ti

ایسوس هنوز قیمت رسمی یا در دسترس بودن نوع آن را اعلام نکرده است، اما با توجه به اینکه محصول در وب سایت این شرکت فهرست شده است، انتظار داریم به زودی اعلام شود. به طور کلی، ASUS TUF GeForce RTX 4070 Ti White OC Edition یک انتخاب عالی برای کامپیوتر های تمام سفید شما است.

در همین حال، نسخه Radeon RX 7900 GRE در JD با قیمت ۵۲۹۹ RMB ذکر شده است که اساساً قیمت راه اندازی کارت در چین است، اگرچه اگر آن را به USD 724 دلار تبدیل کنیم، ۷۵ دلار آمریکا گران تر از MSRP ایالات متحده ۶۴۹ دلار است.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *