۰

بازگشت نقشه سیزن ۱ فورتنایت کاملا تایید شده است

بازگشت نقشه سیزن 1 فورتنایت

بازگشت نقشه سیزن ۱ فورتنایت

پس از ماه‌ها شایعات و شنیده‌ها درباره اتفاقاتی که در پایان چپتر ۴ Fortnite رخ می‌دهد، اکنون به چپتر ۵ نزدیک شده‌ایم. شاید این چپتر پنجمی نباشد که انتظارش را داشتید، زیرا در این مرحله تقریباً تأیید شده است که فصل بعدی بازی Fortnite که از ۳ نوامبر آغاز خواهد شد، ما را در نسخه جدیدی از نقشه بتل رویال از چپتر ۱ فصل ۵ قرار می دهد.

شایعات زیادی در مورد این فصل آینده وجود دارد که انتظار می رود فقط یک ماه قبل از شروع فصل ۵ در دسامبر ادامه یابد. اما این تصویر در هفته های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. و زمانی که یک سازنده محتوا به نام Salvatretzzo درباره بسته‌ای که از Epic دریافت کرده بود، به تایید این برنامه‌ها نزدیک شدیم.

بازگشت نقشه سیزن 1 فورتنایت

این بسته، همانطور که می بینید، شامل چندین پین با موضوع چپتر ۱ فصل ۵ تا ۱۰، و همچنین یک پین جدید است که به سادگی می گوید Fortnite OG، یک برچسب سگ با همان آرم Fortnite OG، یک تک آهنگ وینیل که پخش می شود. تم لابی قدیمی که نقشه چپتر ۵ در قسمت زیرین آن حک شده است، و صفحه‌ای که یک ویدیوی قدیمی از دریافت کننده بازی Fortnite را در طول فصل ۵ اصلی پخش می‌کند.

این احتمال وجود دارد که سالواترزو قبل از اینکه قرار باشد، از جعبه خود را آشکار کرده است، زیرا چندین روز گذشته است و هیچ کس دیگری بسته خود را پست نکرده است. اما این فقط یک موضوع زمان است، زیرا Epic می‌توانست تعداد زیادی از اینها را ارسال کند.

در حالی که به نظر می رسد برنامه این کار بسیار خوب تنظیم شده اند، در میان افشاگران مختلف فورتنایت در مورد جزئیات آنچه در راه است بحث هایی وجود داشته است. اگرچه اکنون همه چیز حل شده است: باید انتظار داشته باشید که نقشه فصل ۵ فصل ۱ را همانطور که وجود داشت ببینید، با تنها تغییرات مهم اضافه شدن زیرساخت حرکتی مانند زیپ لاین برای بازیکنان Zero Build اضافه شده است. علاوه بر آن، باید یک استخر لوت مدرسه قدیمی وجود داشته باشد ، همه این تفنگ های جالب اخیر به نفع چیزهای قدیمی خداحافظی می کنند.

و در حالی که Zero Build باقی خواهد ماند، فصل ۵ می تواند تمام مکانیک های حرکتی مدرن مانند دوی سرعت، منتینگ و سر خوردن را که در فصل ۳ اضافه شده اند حذف کند، که به نظر می رسد ممکن است بسیار آزاردهنده باشد.

با این حال، انتظار نداشته باشید که نقشه در چپتر ۵ باقی بماند. انتظار می‌رود که نقشه در طول این فصل یک ماهه به‌طور چشمگیری تغییر کند، و مرتباً به‌روزرسانی شود تا تغییرات بزرگی را که در بقیه فصل ۱ رخ داده است منعکس کند – که شش فصل در چهار هفته دیگر پوشش داده می‌شود، بنابراین این باید بسیار عجیب باشد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *