۰

بازی Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged برای همه پلتفرم ها عرضه شد

بازی Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged

بازی Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged برای همه پلتفرم ها عرضه شد.

Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged وسایل نقلیه جدید، توانایی های رانندگی و محیط های جدیدی را برای مسابقه به همراه دارد.

توسعه دهنده Milestone اعلام کرده است که بازی مسابقه ای آرکید Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged هم اکنون برای PC، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و Nintendo Switch منتشر شده است.

Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged دارای مجموعه ای از محتوای جدید نسبت به نسخه قبلی خود است، از جمله بیش از ۱۳۰ وسیله نقلیه، موتورهای ATV، موتور سیکلت و سایر کلاس های وسایل نقلیه جدید را به بازی می آورد. در مورد کورس‌های مسابقه، این عنوان دارای پنج تنظیمات جدید است.

شرکت در مسابقات به بازیکنان این امکان را می‌دهد که امتیازات مهارتی خود را در یک درخت مهارت جدید متشکل از سه شاخه به دست آورند و سرمایه‌گذاری کنند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا توانایی‌های تقویت، هندلینگ یا توانایی عبور از موانع را بهبود بخشند.

Milestone دارای مجموعه ای از محتوای برنامه ریزی شده برای Hot Wheels Unleashed 2: Turbocharged، از جمله وسایل نقلیه و تنظیمات جدید است. محتوا از طریق نقشه راهی که در ماه سپتامبر فاش شد، توضیح داده شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *