۰

بازی The Lords of the Rings: Return to Moria تا ۵ دسامبر برای PS5 به تعویق افتاد

بازی The Lords of the Rings: Return to Moria

بازی The Lords of the Rings: Return to Moria در تاریخ ۲۴ اکتبر برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهند شد. متاسفانه نسخه PS5 چه به صورت دیجیتالی و چه فیزیکی تا ۵ دسامبر به تعویق افتاده است.

در توئیتی جدید، توسعه‌دهنده اعلام کرد که برای «بهبود جنبه‌های مختلف نسخه PS5 و اطمینان از ارائه بالاترین کیفیت ممکن برای گیمرهای پلی‌استیشن» کمی زمان بیشتری نیاز دارند. بابت تاخیر عذرخواهی کرد و “کاملا متعهد به ارائه یک تجربه شگفت انگیز” در PS5 است.

داستان در چهارمین عصر سرزمین میانه می گذرد، لرد گیملی لاکبرر (با جان ریس دیویس که برای ایفای مجدد نقش بازگشته است) و دورف هایش را می بیند که برای بازپس گیری آن به موریا بازمی گردند. بازیکنان می توانند یک دورف سفارشی با شخصیت منحصر به فرد ایجاد کنند تا محیط های تولید شده در معادن را کشف کنند. البته، چندین تهدید وجود دارد، از گابلین گرفته تا عنکبوت ها و شاید حتی سایه مخوف.

همانند بازی‌های بیشتر برای بقا، در بازی The Lords of the Rings: Return to Moria می‌توانید مواد استخراج کنید، زره‌ها و سلاح‌های بهتری بسازید و خیلی چیزهای دیگر. رازهایی برای کشف وجود داردند و شما می‌توانید این کار را به‌صورت انفرادی یا در همکاری با دیگر بازیکنان انجام دهید. منتظر انتشار PC در هفته آینده و به روز رسانی های بیشتر در مورد نسخه PS5 در هفته های آینده باشید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *