۰

اطلاعاتی از فیلم Fantastic Four توسط کارگردان آن منتشر شد

فیلم Fantastic Four

اطلاعاتی از فیلم Fantastic Four توسط کارگردان آن منتشر شد

کارگردان مت شاکمن تایید کرد که فیلم آینده او Fantastic Four سال آینده در لندن فیلمبرداری خواهد شد و در انتظار حل و فصل اعتصاب SAG-AFTRA است.
هنوز انتخاب بازیگران فیلم به دلیل اعتصاب اعلام نشده است، اما Shakman از به اشتراک گذاشتن این خبر پس از حل شدن اعتصاب ابراز هیجان کرد. چه از نظر داستانی و چه از نظر رویکرد فیلمسازی.

طرفداران مارول به درستی نگران پروژه‌های فاز ۵ و ۶ در MCU هستند که در نتیجه حملات WGA و SAG-AFTRA در پشت سوزن قرار گرفته‌اند، اما کارگردان مت Shakman به Collider’s Editor-in فاش کرد. رئیس استیو واینتراب در طی مصاحبه ای برای سریال آینده خود در Apple TV+ Monarch: Legacy of Monsters، مبنی بر اینکه فیلم آینده او Fantastic Four سال آینده در لندن فیلمبرداری خواهد شد و مارول قصد دارد اولین خانواده مارول را وارد حماسه چندجهانی در حال محاصره کند. ابرقهرمانان مورد علاقه ما
تعدادی از نام‌های هیجان‌انگیز به گروه چهارگانه اصلی این فیلم مرتبط شده‌اند – رید ریچاردز، بن گریم، سو استورم و برادرش، جانی استورم – و این بخش‌ها از محبوب‌ترین بخش‌های هالیوود هستند. تا به امروز، به هیچ وجه هیچ تاییدی برای فیلم وجود نداشته است، و همانطور که Shakman فاش کرد، با اعتصابات پیچیده شده است. یکی از نام‌های مرتبط با نقش رید ریچاردز مدت‌هاست که جان کرازینسکی است که در فیلم Doctor Strange در Multiverse of Madness نقش دیگری از این شخصیت را بازی می‌کند. با این حال، کرازینسکی اعلام کرده که بعید است دوباره این نقش را بازی کند، زیرا در سال ۲۰۲۲ به The Wrap گفته بود.

همانطور که انتظار می رود با پروژه ای با این اندازه و مقیاس، به علاوه شگفتی های همه چیز، اطلاعات واقعی به سختی کشف شود. در بخش بازیگری، شاکمن خاطرنشان کرد که با ادامه اعتصاب SAG، اعلام چیزی یا تعیین زمان بندی برای آن غیرممکن است. با این حال، او اضافه کرد که بسیار هیجان زده است که این خبر را با طرفداران به اشتراک بگذارد و به محض اینکه اعتصاب به نتیجه موفقیت آمیز بازیگران برسد، برنامه ای برای اعلام انتخاب بازیگران وجود خواهد داشت.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *