۰

آیا خرید تیک آبی تلگرام برای تمامی حساب ها امکان پذیر است؟

آیا خرید تیک آبی تلگرام برای تمامی حساب ها امکان پذیر است؟

تیک آبی تلگرام به عنوان یک نشان آبی رنگ در کنار نام کاربری آن دسته از افرادی قرار می‌گیرد که در اپلیکیشن تلگرام به عنوان شخصیت شناخته شده یا کسب و کارهای معروف تلقی خواهند شد. معمولاً حساب‌های کاربری که در تلگرام دارای تیک آبی هستند این اطمینان را برای سایر کاربران فراهم خواهند کرد که حساب آنها متعلق به یک شخص و یا سازمان واقعی شناخته شده است. معمولاً این نشان آبی رنگ را می‌توانید در کنار اسم افراد مشهوری همچون سیاستمداران، برندهای معروف، شرکت‌ها و غیره مشاهده کنید.

چنانچه شما هم به عنوان یک شخص معروف یا برند شناخته شده مشغول به فعالیت هستید بهتر است هرچه سریعتر برای دریافت این ویژگی اقدامات لازم را انجام دهید. لازم به ذکر از این نکته را بیان کنیم که دریافت تیک آبی تلگرام یک سری شرایط‌های مخصوص به خود را دارد. ما در ادامه قصد داریم تمامی این موارد را به طور کامل در اختیار شما قرار دهیم، دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

آیا تیک آبی تلگرام دائمی است؟

پیش از هر چیزی باید این نکته را توضیح دهیم که جهت گرفتن تیک آبی تلگرام در وهله اول باید برای خرید اکانت پرمیوم تلگرام اقدامات لازم را انجام دهید. در این نسخه شما می‌توانید از یک سری ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدتری برخوردار شوید که تمامی این موارد می‌تواند کار با این پلتفرم را برای شما جذاب‌تر از همیشه کند.

اشتراک‌های اکانت پرمیوم تلگرام به صورت ماهانه و سالیانه قابل خرید هستند. همین موضوع نیز روی تیک آبی تلگرام تاثیر می‌گذارد و در پاسخ به سوال مطرح شده باید بیان کنیم که تیک آبی تلگرام دائمی نیست و پس از پشت سر گذاشتن بازه زمانی تعیین شده باید اکانت پرمیوم خود را تایید نمایید و از این طریق نیز به طور مجدد تیک آبی برای شما فعال خواهد شد.

لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که در اختیار داشتن تیک آبی تلگرام کاربرد زیادی در نحوه کار شما ندارد و با دریافت آن می‌توانید فقط این موضوع را ثابت کنید که حساب کاربری شما جعلی نیست. در حالت کلی می‌توان این نکته را بیان کرد که تیک آبی تلگرام تنها به منزله اعتبار بخشیدن به حساب شما و جلب اعتماد مخاطبان می‌باشد.

امکانات جدید تیک آبی تلگرام

مشکلی که در هر بازه زمانی برای افراد معروف شرکت‌ها و برندهای شناخته شده وجود داشت، سو استفاده از نام و شهرت و وجهه کاری آنها بوده است. وجود تیک آبی تلگرام این امکان را در اختیار کاربران قرار داده تا دیگر دغدغه و نگرانی در این رابطه نداشته باشند.

قطعاً زمانی که افراد برای گرفتن تیک آبی تلگرام اقدام می‌کنند پیش از هر چیزی می‌خواهند در رابطه با اقداماتی که برای آنها به اشتراک می‌گذارد اطلاعات لازم را به دست آورند. در این رابطه ما باید بیان کنیم که گرفتن تیک آبی در تلگرام امکانات ویژه و منحصر به فردی برای صاحب کانال یا اکانت مد نظر به دنبال ندارد.

به طور مثال در تلگرام پرمیوم شما می‌توانید با قابلیت‌هایی همچون تبدیل صدا به متن و حذف تبلیغات و دیگر موارد مربوط روبرو شوید، اما تیک آبی تلگرام این چنین نیست. هدف اصلی برای استفاده کاربران از این قابلیت تنها برای نشان دادن رسمی بودن گروه کانال و ربات است. با داشتن تیک آبی این اطمینان برای شما حاصل خواهد شد که دیگر هیچ فردی نمی‌تواند از پیج گروه یا کانال شما سوء استفاده کند و دیگر جای هیچ نگرانی در این رابطه برای شما وجود نخواهد داشت.

نحوه گرفتن تیک آبی تلگرام

جهت فعال سازی تیک آبی تلگرام در وهله اول لازم است اکانت خود را به تلگرام پرمیوم تبدیل کنید و پس از پشت سر گذاشتن مراحل این کار باید جهت گرفتن تیک آبی تلگرام اقدامات لازم را انجام دهید که عبارتند از:

دانلود تلگرام پرمیوم

افرادی که گوشی آنها دارای سیستم عامل اندروید است می‌توانند تلگرام پرمیوم را از گوگل پلی و سایرین که دارای سیستم عامل ios هستند برای دانلود در اپ استور اقدام کنند. پس از این کار شما می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت‌های معتبر برای هر بازه زمانی که احتیاج است اشتراک تلگرام پرمیوم را خریداری کنید.

تغییر آی پی

تغییر آی پی یا به طور کلی ترانسفور کردن شماره تماس از طریق پروفایل خود مرحله بعدی به شمار می‌آید. می‌توانید گزینه شماره تماس را انتخاب کرده و در نهایت change Namber را بزنید. این موضوع توجه داشته باشید که لازم است ترانسفور آی‌پی ایران را به یک کشور خارجی انجام داده و سپس هنگام دریافت پیامک آن را تایید نمایید.

فعال کردن تیک آبی تلگرام

پس از پشت سر گذاشتن مراحل نام برده شده و تبدیل اکانت خود به تلگرام پرمیوم باید به قسمت پنل ایموجی، گزینه + انتخاب کرده و سپس با فشردن گزینه Add to sticker می‌توانید از یک سری ایموجی‌های جدید و ویژه استفاده نمایید و در نهایت به انتخاب تیک آبی تلگرام بپردازید و از این طریق نیز روی پروفایل شما قرار می‌گیرد.

سخن پایانی

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با موارد مربوط به تیک آبی تلگرام یک سری نکات کاربردی و مهم در اختیار شما قرار دادیم. در پایان نیز به صورت مجدد باید یادآور این نکته شویم که تیک آبی تلگرام تنها برای اثبات این موضوع که حساب کاربری شما معتبر و شناخته شده است کاربرد دارد. البته این مورد نیز در بسیاری از مواقع می‌تواند کمک رسان کاملاً خوب و مناسبی باشد. قبل از هر چیز و برای به دست آوردن تیک آبی شما باید برای خرید اکانت پرمیوم تلگرام اقدامات لازم را انجام دهید.

اشتراک‌های موجود برای افراد متفاوت است و می‌توانید با توجه به بودجه خود خرید را انجام دهید. این نکته را فراموش نکنید که تلگرام پرمیوم می‌تواند نسبت به تلگرام عادی کاربردی‌تر باشد و یک سری امکانات جدید و منحصر به فرد در اختیار شما قرار می‌دهد که در بسیاری از مواقع به رفع موارد مد نظر شما می‌پردازد. از اینکه تا انتها با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *