۰

۱۰ بازی جذاب جهان باز که احتمالا تجربه نکردید

۱۰ بازی جذاب جهان باز که احتمالا تجربه نکردید

بازی جذاب جهان باز

با توجه به محبوبیت بازی‌های جهان باز تقریبا غیرممکن است که بشود با آخرین نسخه‌های منتشر شده همراه شد که منجر به این می‌شود که بسیاری از بازی‌های امیدوارکننده به دلایلی از دسترس ما خارج باشند. اما بسیاری از این بازی های جهان باز دست کم گرفته شده یا کم قدردانی شده، شایسته امتحان هستند، و در اینجا و در اینجا قصد داریم تا ۱۰ بازی جذاب جهان باز که احتمالا تجربه نکردید را به شما معرفی کنیم.

Sons of the Forest

بازی جذاب جهان باز

بازی جذاب جهان باز

Sons of the Forest یک بازی بقای بی‌رحمانه است که بازیکنان را موظف می‌کند تا در برابر انسان‌های اولیه آدم‌خوار با منابع محدودی که در اختیار دارند، مقاوت کنند. دنیای بی‌رحمانه‌اش را با گرافیک فوق‌العاده و توجه خیره‌کننده به جزئیات ارائه می‌کند، و روند تدریجی جمع‌آوری منابع و قدرتمندتر شدن، چیزی است که شما را برای ده‌ها ساعت درگیر می‌کند. توانایی لذت بردن از کاوش با دوستان را به آن اضافه کنید، Sons of the Forest به گزینه ای عالی برای یک تجربه جهان باز co-op تبدیل می شود.

Season: A Letter to the Future

بازی جذاب جهان باز

Season: A Letter to the Future در دنیای باز کوچکی اتفاق می افتد که پر از علفزارهای شاد، جنگل های انبوه و معابد آرام است. Season: A Letter to the Future که توسط استودیوی Scavenger توسعه یافته است، داستانی جذاب در مورد ماهیت تغییر است – بنابراین مناسب است که گیم پلی حول محور جمع آوری هر چه بیشتر مناظر و صداها برای انتقال آن به فصل بعدی باشد. گیم پلی آن بیش از چند ساعت طول نمی کشد، اما اگر به دنبال چیزی آرامش بخش تر هستید، قطعا یک تجربه عالی است.

Atomic Heart

بازی جذاب جهان باز

بازی جذاب جهان باز

Mundfish اولین عنوان قدرتمندی را با Atomic Heart ارائه کرد، که ما را به نسخه‌ای آینده‌نگر از اتحاد جماهیر شوروی منتقل می‌کند، جایی که ماشین‌ها قیام علیه بشریت را آغاز کرده‌اند و شما باید به ندای وظیفه پاسخ دهید و به هر توطئه‌ای که در پشت آن نهفته است پایان دهید. در حالی که Atomic Heart یک عنوان کاملاً جهان باز نیست، لحظاتی وجود دارد که می‌توانید آزادانه مناطق باز بزرگی را که پر از مناطق اختیاری هستند کاوش کنید که می‌توانید به هر شکلی که می‌خواهید با آنها مقابله کنید.

Need for Speed Unbound

بازی جذاب جهان باز

تغییرات Need for Speed Unbound در سبک هنری این فرنچایز ممکن است مورد بحث باشد، اما این باعث نمی‌شود که برند آن در مسابقات آرکید سنگین دریفت کمتر جذاب باشد. می‌توانید نقشه‌ای وسیع را کاوش کنید که پر از انواع مختلف مسابقات است که شما را ساعت‌ها در حال چرخیدن نگه می‌دارد و مجموعه قابل‌توجهی از وسایل نقلیه وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید و آن‌ها را به دلخواه شخصی‌سازی کنید. چند اضافات و تغییرات جدید در نحوه کارکرد چیزها در این ورودی وجود دارد، اما Unbound همچنان یک بازی Need for Speed است و واقعاً سرگرم کننده است.

Subnautica: Below Zero

بازی جذاب جهان باز

Subnautica یکی از معدود بازی‌هایی است که توانسته است داستانی پیچیده را با گیم‌پلی بقای تماشایی به هم بپیوندد و این بازی طرفداران زیادی را برای این شایستگی‌ها جذب کرد. در همین حال، دنباله آن Below Zero تا حد زیادی در مقایسه با آن قدردانی نشده است، که مایه شرمساری است زیرا مفاهیم اصلی را می گیرد و این بار یک شبکه حتی بزرگتر از ایده ها را ایجاد می کند. با وسایل نقلیه جدید برای سوار شدن، رمز و رازهایی برای حل، و زیست‌گاه های سرد برای کاوش – Below Zero یک بازی بقای عظیم با محتوای باکیفیت فراوان در سراسر جهان باز بزرگ آن است.

SnowRunner

بازی جذاب جهان باز

بازی جذاب جهان باز

درباره موضوع زنده ماندن در شرایط سرد، ما SnowRunner را داریم که ما را در صندلی راننده کامیون های عظیم قرار می دهد که محموله را از نقطه A به نقطه B حمل می کنند و در عین حال بر انواع موانع موجود در آن مسیر غلبه می کنند. مدل رانندگی با هدف تقلید از عملکرد یک کامیون واقعی است، بنابراین باید هنگام پیچیدن در پیچ‌ها در جاده‌های شلوغ توجه کنید و اگر می‌خواهید از یک مکان به مکان دیگر برسید، مراقب محیط اطراف خود باشید. دنیای باز زیبا به نظر می رسد، اما کاوش در هر گوشه از نقشه به مهارت و آشنایی با مکانیک SnowRunner نیاز دارد.

Mafia: Definitive Edition

بازی جذاب جهان باز

Mafia: Definitive Edition یک تجسم مجدد عالی از بازی کلاسیک ۲۰۰۲ است و یکی از زیباترین بازی‌های موجود در لیست است. مافیا که در پس زمینه آمریکای دهه ۱۹۳۰ می گذرد، داستانی احساسی از تامی آنجلو را روایت می کند که با بزرگترین خانواده های جنایتکار شهر درگیر می شود. این مجموعه پر از پیچ و تاب است که شما را در حدس زدن نگه می دارد و داستان بازی درجه یک است. دنیای باز از نظر محتوای جانبی کار زیادی برای انجام دادن ندارد، اما یک فضای مجازی کاملاً تحقق یافته است که قرار است به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد.

theHunter: Call of the Wild

بازی جذاب جهان باز

theHunter: Call of the Wild یک بازی شکار است که به شما وظیفه می‌دهد تا گونه‌های مختلف حیات وحش را در یک محیط جنگلی شکار کنید. گیم پلی بازی بسیار روشمند است و شما را ملزم می کند قبل از انجام حرکت، محیط اطراف و هدف خود را مطالعه کنید تا به موفقیت دست پیدا کنید. مطمئناً، این ممکن است به اندازه انبوهی از دشمنان جذاب نباشد که در بازی های دیگر انجام می‌دهید اما شکار جذابیت مشخصی دارد که به آرامی در شما رشد خواهد کرد.

Riders Republic

بازی جذاب جهان باز

به لطف برخی مکانیک‌های حرکتی رضایت‌بخشی که زیربنای گیم‌پلی است، Riders Republic یک سواری هیجان‌انگیز مطلق برای طرفداران مسابقه خواهد بود. شما می توانید هر چیزی را از دوچرخه گرفته تا اسکیت بورد و وینگ سوت و خیلی چیزهای دیگر کنترل کنید و دنیای باز یک زمین بازی پویا با هندسه متنوع است که محل برگزاری مسابقات مختلف برای هر یک از این نوع وسایل نقلیه است. این یک تجربه کاملا منحصر به فرد است و برای طرفداران بازی های مسابقه ای ارزش امتحان کردن را دارد.

Just Cause 4

بازی جذاب جهان باز

سری Just Cause بیشتر به دلیل نام برند خود در گیم پلی آشوب محور شناخته شده است و Just Cause 4 همه چیز در مورد تقویت آن تا ارتفاعات جدید است. این بازی در سال ۲۰۱۸ منتشر شد ولی متاسفانه به اندازه کافی مورد استقبال قرار نگرفت و این مایه شرمساری است زیرا جهان باز این بازی پر از امکانات است و شما را تشویق می کند که از ابزارهای خود به روش های خلاقانه استفاده کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *