۰

۱۵ تا از بهترین بازی های رایگان با گرافیک عالی

بهترین بازی های رایگان با گرافیک عالی

بهترین بازی های رایگان با گرافیک عالی

به لطف مجموعه ای از بازی های رایگان شگفت انگیزی که واقعاً ارزش بازی کردن را دارند و واقعاً شما را در آن فرو می برند، بازی بسیار بیشتر از قبل قابل دسترسی شده است. با استفاده از این ویژگی، ما نگاهی به ۱۵ مورد از بهترین بازی های رایگان خواهیم انداخت که تنها گیم پلی جذابی را ارائه می دهند، بلکه نمایش بصری قوی با گرافیک عالی نیز دارند.

SYNCED

بهترین بازی های رایگان با گرافیک عالی

SYNCED که توسط NExT Studios ساخته شده است، یک شوتر مشترک است که در پس زمینه دنیای علمی تخیلی قرار دارد. بازیکنان کنترل مزدوران را به دست می‌گیرند که به اعماق قلمرو دشمن می‌روند تا ماشین‌هایی را که تهدیدی مرگبار برای موجودیت انسان تحمیل می‌کنند، شکست دهند. SYNCED علاوه بر نمایش بازی از دید سوم شخص و توانایی احضار نانوربات ها برای کمک، تصاویری با کیفیت بالا با نورپردازی و بافت عالی دارد.

Overwatch 2

بهترین بازی های رایگان با گرافیک عالی

شاید Overwatch 2 دنباله‌ای نبود که خیلی‌ها به آن امیدوار بودند، اما همچنان همان حلقه اصلی گیم‌پلی نسخه اصلی را به اشتراک می‌گذارد و این به تنهایی آن را به زمان بسیار سرگرم‌کننده‌ای برای شروع تبدیل می‌کند. Overwatch 2 با فهرستی متنوع از شخصیت‌های متمایز بصری و عملکردی و تعداد زیادی نقشه، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. البته این بازی رایگان نیز هست، بنابراین امتحان کردن آن به کیف پول شما آسیبی نمی رساند.

Trackmania

Trackmania ابزارهایی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا با انواع طرح‌بندی آهنگ‌های دیوانه‌کننده دست پیدا کنند، و شاید هیچ چیز دیگری مانند آن در بازار وجود نداشته باشد. با وجود صدها بلوک برای انتخاب، تعداد زیادی چیز جالب وجود دارد که می توانید با Trackmania ایجاد کنید. این بازی همچنین دارای یک سبک هنری ساده و در عین حال دلپذیر است و توسعه دهنده کار بسیار خوبی برای به روز رسانی بازی با محتوای جدید هر چند ماه یکبار انجام می دهد.

Splitgate

بهترین بازی های رایگان با گرافیک عالی

Splitgate ادغام جالبی از مکانیک های پرتال با شوتر اول شخص است که با هم ترکیب شده و تجربه ای را ایجاد می کند که شبیه هیچ تجربه دیگری نیست. Splitgate بدون به خطر انداختن عناصری مانند دید دشمن، خود را با توجه زیادی به جزئیات نشان می‌دهد، و این واقعاً در برابر قیمت درخواستی هیچ چیز، عالی است. مطمئناً، آنقدر محبوب نیست که قبلاً بود – اما یک پایگاه اختصاصی از بازیکنان وجود دارد که به صورت روزانه در این بازی تلاش می کنند.

RaceRoom Racing Experience

بهترین بازی های رایگان با گرافیک عالی

RaceRoom Racing Experience رویای یک چرخ دنده است که به حقیقت می پیوندد و آن هم با قیمتی رایگان. RaceRoom Racing Experience که توسط KW Studios توسعه یافته است، یک مسابقه شبیه‌سازی با ده‌ها ماشین واقعی برای انتخاب و مسیرهایی برای مسابقه است. بدیهی است که گیم‌پلی دارای عمق زیادی با گزینه‌های سفارشی‌سازی و انواع مختلف پیشرفت بازیکن است، که آن را به بازی تبدیل می‌کند که واقعاً می‌توان در آن فرو رفت. توانایی بازی در VR را به آن اضافه کنید، و RaceRoom Racing Experience تبدیل به یک تجربه واقعا وسوسه انگیز می شود.

Dead Frontier 2

بهترین بازی های رایگان با گرافیک عالی

Dead Frontier 2 بازیکنان را دقیقاً به وسط دنیای پسا آخرالزمانی سوق می دهد و به آنها وظیفه می دهد تا در برابر موجودات مرده با منابع و مهمات کمی زنده بمانند. این یک MMO است – بنابراین شما انعطاف زیادی در نحوه ساخت شخصیت خود با مهارت ها و امتیازات مختلف دارید. ارائه درجه یک است و بازی دارای طراحی های چشمگیر همراه با کیفیت دارایی بالا و نورپردازی واقعی است.

Century Age of Ashes

بهترین بازی های رایگان با گرافیک عالی

Century: Age of Ashes همه چیز این است که به بازیکنان فانتزی نهایی برای کنترل یک اژدهای غول پیکر در حالی که با شکوه در مناظر زیبا پرواز می کند در حالی که حملات عناصر مختلف را از دهانش پرتاب می کند، ارائه می دهد. می‌توانید در حالت Outbreak با دشمنان تحت کنترل هوش مصنوعی مبارزه کنید یا در حالت‌های PvP مانند Gates of Fire یا Survival توانایی خود را در برابر بازیکنان واقعی آزمایش کنید. کلاس های مختلف اژدها متفاوت از یکدیگر عمل می کنند، و ارائه استراتژی های مختلف برای پیروزی بسیار سرگرم کننده است.

The Awesome Adventures of Captain Spirit

بهترین بازی های رایگان با گرافیک عالی

The Awesome Adventures of Captain Spirit که توسط Dontnod of Life is Strange ساخته شده است، یک خط داستانی مستقل درباره کریس از Life is Strange 2 است که او به عنوان یک ابرقهرمان برای فرار از ضعف های واقعیت دست به ماجراجویی های تخیلی خود می زند. بازی از سبک هنری مشابهی با دیگر آثار Dontnod برخوردار است و داستان نیز کیفیتی شگفت‌انگیز دارد. برخی از انتخاب‌هایی که در این بازی مستقل رایگان انجام می‌دهید، به Life is Strange 2 بازمی‌گردند، بنابراین برای تماس‌های فراوان نیز آماده باشید.

Blood Spear

بهترین بازی های رایگان با گرافیک عالی

Blood Spear که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، یک اکشن جالب سولز لایک است که در آن شما را در یک دوره زمانی فانتزی قرون وسطی جای یک جنگجوی نیزه‌دار می‌اندازند. مبارزه در درجه اول حول محور استفاده از نیزه برای حمله به دشمنان می چرخد. می‌توانید آزادانه بین حملات دوربرد و حملات کوتاه‌برد جابه‌جا شوید، و در حالی که در گیم‌پلی کمی جابجایی ذاتی وجود دارد، چیزهای زیادی نیز وجود دارد که دوست داشته باشید. این بازی با استفاده از Unreal Engine توسعه یافته است و با نورپردازی فوق العاده و محیط های باشکوه، باورنکردنی به نظر می رسد.

Cry of Fear

بهترین بازی های رایگان با گرافیک عالی

Cry of Fear یک تجربه تک نفره است که دارای کمپینی است که بیش از ۸ ساعت با پایان های متعدد برای شما دوام خواهد آورد تا شما را برای کسب اطلاعات بیشتر بازگرداند. پشتیبانی Co-op و ده ها سلاح برای انتخاب وجود دارد، که به مخلوط کردن همه چیز در هنگام بازی کمک می کند. این یک بازی فوق‌العاده با محاسن فراوان است، و شما واقعاً نمی‌توانید در امتحان کردن Cry of Fear اشتباه کنید، زیرا قیمت پذیرش به معنای واقعی کلمه رایگان است.

Crossout

بهترین بازی های رایگان با گرافیک عالی

Crossout بازیکنان را در موقعیتی پسا آخرالزمانی قرار می دهد زیرا آنها کنترل ماشین های پیچیده تخریب را به عهده می گیرند و از آنها برای ایجاد خرابی بر دشمنان خود استفاده می کنند. Crossout انعطاف‌پذیری زیادی در نحوه عرشه ماشین‌های جنگی خود با قطعات و سلاح‌های مختلف ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید واقعاً عضلات خلاق خود را منعطف کنید. بازی تا حد زیادی بر روی PvP متمرکز است، بنابراین دیدن تضاد خلاقیت‌های شما با دیگران در بهترین شرایط، بسیار سرگرم کننده است. جلوه‌های بصری کمی مطابق با استانداردهای مدرن هستند، اما جهت هنری در مورد Crossout کارهای سنگین را انجام می‌دهد.

Gravitas

بهترین بازی های رایگان با گرافیک عالی

Gravitas استودیو گلکسی شارک توسعه دهنده یک معمای اول شخص است که در آن گرانش را برای حل اتاق ها و پیشرفت در اتاق های مختلف دستکاری می کنید. تأثیرات پورتال کاملاً مشهود است، اما بازی در ایجاد پایه‌ای قوی از ایده‌های اصلی و ایجاد طرح‌های قانع‌کننده در اطراف آن قلاب مرکزی کار خوبی انجام می‌دهد. دارای پالت رنگی ساده است اما ظاهر خوبی دارد و برای طرفداران چنین معماهایی باید امتحان شود.

Deathly Stillness

بهترین بازی های رایگان با گرافیک عالی

Deathly Stillness از یک هکاتون بازی سازی سرچشمه گرفته است و توسعه دهنده این نمونه اولیه را صیقل داده و برای لذت بردن همه منتشر کرده است. این یک بازی تمام عیار نیست زیرا داستان یا اهداف متنوعی وجود ندارد، اما قطعاً با سطح بالای وفاداری بصری و طراحی های ترسناک دشمن خود را تحت تاثیر قرار می دهد. شما همچنین می توانید کمی سفارشی سازی شخصیت های بازیکن خود را انجام دهید و در سکانس های مبارزه شرکت کنید، که باید برای مدتی شما را مشغول کند.

Landfall Archives

Landfall Archives در مجموعه ای از ۲۳ پروژه از توسعه دهنده Landfall که در یک بسته جمع آوری شده است. این پروژه‌ها شامل بازی‌های منتشر نشده، دموها، نمایش‌های اسلاید تعاملی و نمونه‌های اولیه بازی‌های توسعه‌دهنده است که شامل Auction Brawl، Rounds 3D و Totally Accurate Battle Simulator می‌شود، اما محدود به آن‌ها نیست. در حالی که بیشتر این تجربیات صیقلی‌ترین یا کامل‌ترین تجربه‌ها نیستند، باز هم گشتن و دیدن بسیاری از بازی‌های مورد علاقه‌تان در مراحل اولیه‌شان لذت‌بخش است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *