۰

گوشی آنر پلی ۵۰ پلاس Honor Play 50 Plus معرفی شد

گوشی آنر پلی 50 پلاس Honor Play 50 Plus

آنر در اکتبر گذشته Play 40 Plus را معرفی کرد و یک سال بعد، این شرکت از جانشین آن با نام گوشی آنر پلی ۵۰ پلاس Honor Play 50 Plus رونمایی کرد.

Honor Play 50 Plus مجهز به Dimensity 6020 است و MagicOS 7.2 مبتنی بر Android 13 را اجرا می کند. حافظه داخلی آن ۲۵۶ گیگابایت با دو گزینه رم ۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت است. این گوشی هوشمند حول یک ال سی دی ۶.۸ اینچی ۹۰ هرتزی FullHD+ با یک سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی ساخته شده است.

گوشی آنر پلی 50 پلاس Honor Play 50 Plus

قاب پشتی گوشی هوشمند، یادآور سامسونگ گلکسی S22 و S22+، دارای دو دایره بزرگ تراز چپ، فلاش و چند دوربین – ۵۰ مگاپیکسل اصلی و ۲ مگاپیکسل عمق سنج است. این گوشی دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۵ وات است.

بقیه ویژگی‌های برجسته Honor Play 50 Plus شامل اسکنر اثر انگشت، بلندگوهای دوگانه و پشتیبانی از صدای Hi-Res (سیمی و بی‌سیم) است. این گوشی هوشمند همچنین دارای جک هدفون ۳.۵ میلی متری، پورت USB-C و اتصال ۵G است.

Honor Play 50 Plus در چهار رنگ عرضه می شود که مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی آن ۱۳۹۹ یوان (۱۹۵ دلار/۱۸۵ یورو/۱۶۲۷۵ INR) قیمت دارد و در حال حاضر برای خرید در چین از طریق وب سایت رسمی چینی Honor در دسترس است. Honor هنوز قیمت نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی را اعلام نکرده است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *