۰

چرا ایکس باکس سری اس؟ ۶ دلیل برای خرید ایکس باکس سری اس

ایکس باکس سری اس با قدرت سخت افزاری فوق‌العاده‌ای که دارد، کیفیت بالایی دارد و کاربرد زیادی به کاربران ارائه می‌کند. این کنسول به دلیل برخورداری از ویژگی‌هایی مانند قیمت مقرون به صرفه، صدای کم و اشغال فضای کم و… بسیار پرفروش بوده و تقریبا می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای کاربران باشد.

شما می‌توانید با خرید Xbox Series Sاز تمامی امکاناتی که این کنسول در اختیار کاربران قرار می‌دهد بهره‌مند شوید. ممکن است فکر کنید به دلیل اینکه ایکس باکس سری اس قیمت کم‌تری نسبت به سایر کنسول‌ها دارد، کیفیت پایینی دارد؛ ولی باید بدانید که این کنسول، یک کنسول تمام عیار است که نیازهای شما را برطرف خواهد کرد. شما تا چه اندازه با این کنسول آشنا هستید؟ آیا می‌دانید مزیت کنسول ایکس باکس سری S چیست؟ برای آشنایی بیشتر درباره مزیت‌های این کنسول، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با کنسول بازی مایکروسافت برای خرید Xbox Series S

مایکروسافت کنسول‌های قدرتمندی به کاربران ارائه می‌دهد که نباید اصلا از امکانات آنها غافل شد. شرکت مایکروسافت با عرضه دو نوع کنسول ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس، توانسته رضایت سلیقه‌های متفاوت در این عرصه را به خود جلب کند.

Xbox Series X از قدرتمندترین کنسول بازی مایکروسافت به حساب می‌آید که می‌تواند بازی‌های نسل جدید را با کیفیت ۴k و نرخ فریم ۶۰fps اجرا کند. ولی در عین حال Xbox Series S نیز یک کنسول بازی کوچک‌تر و مقرون به صرفه‌تر است که ویژگی‌های بسیاری دارد. این کنسول دارای پردازنده AMD Zen 2 و گرافیک AMD RDNA 2 است که می‌تواند بازی‌های نسل جدید را با کیفیت ۱۴۴۰p و نرم فریم ۶۰fps اجرا کند. در ادامه به ویژگی‌های بیشتر درباره کنسول ایکس باکس سری اس می‌پردازیم تا شما با خیالی آسوده برای خرید Xbox Series S اقدام کنید.

بررسی ۶ دلیل برای خرید Xbox Series S

در این بخش به بررسی ۶ دلیل برای خرید Xbox Series S می‌پردازیم تا شما با ایکس باکس سری اس بیشتر آشنا شوید و با خیال راحت اقدام به خرید کنید.

قیمت مقرون‌ به ‌صرفه

قیمت Xbox Series S بخصوص برای کاربران ایرانی بسیار مناسب است. به دلیل اینکه اگر قیمت دلار را در نظر بگیرید، هزینه کنسول با سونی اختلاف زیادی پیدا خواهد کرد و بدین ترتیب شما می‌توانید کنسول ارزان‌تری را تهیه کنید. البته ایکس باکس سری اس فاقد درایو نوری است، از این رو این مورد باعث کاهش قیمت Xbox Series S شده است.

عدم نیاز به درایو نوری

ایکس باکس سری اس دارای درایو نوری نیست و این موضوع ممکن است برای گیمرها خوشایند باشد؛ چرا که دیگر دغدغه جمع کردن دیسک‌های بلوری جاگیر را نخواهند داشت. البته برای برخی از گیمرها این موضوع کمی نگران کننده است. به دلیل اینکه آنها دوست دارند بازی‌های خود را با دیسک‌های بلوری اجرا کنند و حتی اگر از دیسک نوری هم استفاده نکنند، آن را پس از مدتی بفروشند.

حمل و نقل راحت‌تر

کنسول بازی ایکس باکس سری S، به دلیل اینکه دارای ابعاد کوچک و وزن کمی است، می‌توانید آن را بسیار راحت حمل کنید. درواقع سری اس با ابعاد ۲۷۵ میلی‌متر در ۱۵۰ میلی‌متر در ۶۳ میلی‌متر بوده که در مقایسه با سری ایکس بسیار کوچک‌تر است. علاوه بر این مورد، سری اس وزنی حدود ۱.۹۲ کیلوگرم دارد که به افزایش قابلیت حمل‌ونقل سری اس کمک شایانی می‌کند. بنابراین شما می‌توانید این کنسول بازی را به راحتی با خود هر جا که خواستید ببرید؛ سپس آن را به تلوزیون و وای‌فای وصل کرده و بازی خود را اجرا کنید.

مناسب برای کاربران معمولی

گیمرهای حرفه‌ای اغلب بخاطر پردازش گرافیکی بالا به سراغ سری ایکس می‌روند. ولی قابل ذکر است که اگر شما یک کاربر معمولی هستید یا می‌خواهید کنسول بازی را برای کودک خود بخرید، ایکس باکس سری اس برای شما بسیار مناسب‌تر خواهد بود. چرا که اگر گیمر معمولی باشید، به ویژگی‌های برتر سری ایکس نیاز نخواهید داشت و می‌توانید با کنسول سری اس، بازی‌های مورد نظر خود را اجرا کنید.

کاملا بی‌صدا

سری اس به دلیل اینکه دارای درایو نوری نیست، باعث شده عمر کنسول طولانی شود و علاوه بر آن، کنسول بازی هنگام کار کردن صدایی از خود تولید نکند. اغلب گیمرها از صدای کنسول بازی سری ایکس شکایت دارند، در حالی که در سری اس به دلیل حذف درایو نوری، صدایی وجود ندارد. بنابراین اگر به دنبال کنسول بازی بی‌صدایی هستید که در هنگام بازی هم هیچ صدایی تولید نکند، پیشنهاد ما به شما خرید Xbox Series S است.

اشغال فضای کم

اگر فضای کوچکی دارید و چیدمان وسایل گیمینگ برای شما دشوار است، می‌توانید از ایکس باکس سری اس بهره‌مند شوید. با خرید Xbox Series S علاوه بر حمل و نقل آسان، می‌توانید با اشغال فضای کمی در منزل از بازی‌های خود لذت ببرید. همچنین شما می‌توانید کنسول سری اس را بدون اینکه نگران به‌هم‌ریختگی فضای نشیمن باشید، به تلویزیون متصل کرده و تجربه بازی روی نمایشگر بزرگ را هم تجربه کنید.

دلیل خرید ایکس باکس سری اس از فروشگاه اگزو گیم

فروشگاه آنلاین اگزو گیم ، فروشگاه تخصصی در حوزه تجهیزات و کالاهای دیجیتال است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ با هدف مشاوره تخصصی کالاهای سخت افزاری و ارائه خدمات به مشتریان شروع کرده است. این فروشگاه کالاهای دیجیتال خود را با بهترین کیفیت و برندها برای مشتریان خود عرضه می‌کند.

بنابراین شما می‌توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام به خرید Xbox Series S کنید. در حال حاضر فروش محصولات در اگزو گیم، به این صورت است که شما می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم در محل تحویل کالای دیجیتال، وجه مورد نظر را پرداخت کنید. نحوه ارسال هم در شهر تهران، با پیک موتوری بوده و ارسال به سایر شهرستان‌ها نیز توسط پست و تیپاکس است.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به ایکس باکس سری اس، نقد و بررسی، قیمت و خرید Xbox Series S بر روی https://exo.ir/category/xboxseriess کلیک کنید.

سخن آخر

کنسول سری اس با ورود خود به بازار توانسته محبوبیت و زیادی به دست بیاورد و کاربران از این نوع کنسول مایکروسافت استقبال زیادی کرده‌اند. در این مطلب به بررسی ۸ دلیل برای خرید Xbox Series S پرداختیم تا شما بتوانید از طریق آشنا شدن با مزیت‌های کنسول سری اس، با خیالی آسوده به تهیه این کنسول بازی اقدام کنید. در نهایت اگر سوال یا تجربه خاصی دارید حتما آن را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید تا کارشناسان ما در کم‌ترین زمان ممکن به سوال شما پاسخ دهند.

منبع: تکنوفیلد

 

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *