۰

شایعه: نینتندو سوییچ ۲ با قیمت های ۳۹۹ و ۴۴۹ دلار راه اندازی می شود

نینتندو سوییچ 2

شایعات و اطلاعات در مورد کنسول نسل بعدی نینتندو در هفته‌های اخیر فراوان بوده است و به نظر می‌رسد که اکنون جزئیات احتمالی بیشتری در مورد کنسول ظاهر شده است، با حسن نیت فاش کننده SoldierDelta، که قبلاً جزئیات مربوط به بازی جهانی اکشن RPG آینده Team Ninjaبه نام Rise of the Ronin را فاش کرده بود.

طبق گفته SoldierDelta (از طریق Reddit و Wccftech)، نینتندو سوییچ ۲ با دو SKU موجود به عنوان یک گزینه راه اندازی می شود. یکی نسخه استاندارد خواهد بود که ظاهراً با قیمت ۴۴۹ دلار به فروش می رسد، در حالی که دیگری یک مدل تمام دیجیتال خواهد بود و با قیمت کمتر ۳۹۹ دلار به فروش می رسد.

فاش کننده همچنین ادعا می کند که نینتندو در حال حاضر تاریخ انتشار ۲۴ سپتامبر سال آینده را هدف قرار داده است (که با گزارش های قبلی مبنی بر عرضه کنسول در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ مطابقت دارد). با این اوصاف، افشاکننده همچنین ادعا می‌کند که نینتندو همچنین یک نسخه پشتیبان در تاریخ ۳ نوامبر دارد، اگر راه‌اندازی سپتامبر طبق برنامه‌ریزی انجام نشود.

البته، همانطور که در مورد هر گونه شایعه با چنین ماهیتی (مخصوصاً مربوط به نینتندو) وجود دارد، بهتر است فعلاً آن را زیاد جدی نگیرید، اگرچه اگر نینتندو واقعاً برای عرضه جانشین سوییچ ظرف ۱۲ ماه آینده یا بیشتر آماده می شود، احتمالاً زمان زیادی طول نمی کشد تا جزئیات رسمی آغاز شود. منتظر بروزرسانی های بیشتر در هفته های آینده باشید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *