۰

نتایج شو اسمکدان ۶ اکتبر ۲۰۲۳

نتایج شو اسمکدان 6 اکتبر 2023

نتایج شو اسمکدان ۶ اکتبر ۲۰۲۳

“شو بصورت زنده در اینترپرایس سنتر، سنت لوییز میزوری با حضور تماشاگران برگزار شد”

۱- حضور ال ای نایت در رینگ، پاول هیمن، جیمی اوسو و سولو سیکوآ وارد شده و پاول صحبت کرد، جیمی صحبت کرد، به سمت رینگ آمدند، جان سینا وارد شده و وارد رینگ شد، نایت جیمی را برای مسابقه در شو امشب چلنج کرد، جیمی قبول کرد، پاول قبول نداشت!

۲- جاجمنت دی در بک استیج!

۳- شارلوت فلر و آسکا vs ایو اسکای و بیلی (داکوتا کای کنار رینگ)
برنده: شارلوت فلر و آسکا (شارلوت بیلی را پین کرد)

۶- جیمی اوسو، سولو سیکوآ و پاول هیمن به رختکن رفتند، جاجمنت دی در رختکن آنها نشسته بودند!


۷- بلادلاین و جاجمنت دی در رختکن!


۸- ری میستریو (سانتوز اسکوبار، هواکین وایلد، کروز دل تورو و زلینا وگا کنار رینگ) vs بابی لشلی (استریت پرافیتز کنار رینگ)
برنده: بابی لشلی
اواخر مسابقه بابی سانتوز را زد، دو تیم بیرون رینگ با هم درگیر شدند، بعد از مسابقه سانتوز با صندلی وارد رینگ شده و بابی و استریت پرافیتز از رینگ خارج شدن!

۹- صحبت های ریا ریپلی با پاول هیمن در رختکن، ریا به پاول پیشنهاد همکاری داد، پاول گفت باید از رئیس قبیله مجوز بگیرد، ریا گفت خودش مجوز را داده است و به پاول گفت تصدیقش کند، ریا گفت یا پاول تصدیقش میکند یا میبینند جاجمنت دی قوی تر است یا بلادلاین!


۱۰- تصاویری از آلبا فایر و آیلا داون پخش شد!

۱۱- دراگون لی vs آستین تئوری
برنده: دراگون لی (با رول)
اواسط مسابقه گریسون والر برای کمک به آستین وارد شد، اواخر مسابقه گریسون به دور از چشم داور دراگون لی را زد، کمرون گرایمز وارد شده و گریسون را زد، بعد از مسابقه کمرون دست دراگون را بالا برد!

۱۲- صحبت های ری میستریو، سانتوز اسکوبار و زلینا وگا، ری گفت کروز دل تورو و هواکین وایلد نمیتوانند فردا مسابقه بدهند، زلینا گفت “ما دو نفریم اونا سه نفر”، ری گفت با یکی تماس میگیرد!

۱۳- ال ای نایت vs جیمی اوسو (پاول هیمن کنار رینگ)
برنده: ال ای نایت با DQ! (حمله از سولو سیکوآ به نایت)
جان سینا وارد شده و به کمک نایت آمد، جیمی و سولو بیرون رینگ بودند، جاجمنت دی وارد شدند، پاول با ریا دست داده و گفت “مجوز داده شد”، جی اوسو وارد شده و کنار سینا و نایت ایستاد، کودی رودز وارد شده و وارد رینگ شد، دو گروه با هم درگیر شدند، در آخر جی دی از نایت، جی، سینا و کودی کتک خورد!

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *