۰

قیمت V-Bucks فورتنایت در ۲۷ اکتبر افزایش می یابد

قیمت V-Bucks فورتنایت در ۲۷ اکتبر افزایش می یابد. تورم و نوسانات ارز باعث افزایش قیمت شده است که ایالات متحده، مجارستان، ژاپن، سوئد و غیره را تحت تاثیر قرار می دهد.

قیمت V-Bucks فورتنایت

همراه با اخراج تقریبا ۹۰۰ کارمند، اپیک گیمز از افزایش قیمت V-Bucks در Fortnite خبر داد. از ۲۷ اکتبر، ایالات متحده، مجارستان، ژاپن، نروژ، لهستان، سوئد، ترکیه و غیره تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. این افزایش به دلیل “عوامل اقتصادی مانند تورم و نوسانات ارز، و به دنبال ترازهای قیمت گذاری مشابه است که اخیراً در بریتانیا، کانادا و مکزیک تکمیل شده است.”

در ایالات متحده، ۱۰۰۰ V-Bucks اکنون به جای ۷.۹۹ دلار ۸.۹۹ دلار قیمت دارد، در حالی که ۲۸۰۰ V-Bucks به جای ۱۹.۹۹ دلار با قیمت ۲۲.۹۹ دلار به فروش می رسد. شما باید ۳۶.۹۹ دلار برای ۵۰۰۰ V-Bucks به جای قیمت ۳۱.۹۹ دلار فعلی و ۸۹.۹۹ دلار برای ۱۳۵۰۰ V-Bucks به جای ۷۹.۹۹ دلار بپردازید. Fortnite Crew تحت تأثیر تغییر قیمت قرار نمی‌گیرد، اما بسته‌هایی مانند The Final Reckoning، Skull Squad، Saint Academy، Transformer و موارد دیگر در آینده در دسترس خواهند بود.

Epic Games تنها شرکتی نیست که قیمت محصولات دیجیتالی خود را افزایش داده است. مایکروسافت قیمت Game Pass را برای کنسول ها و Game Pass Ultimate افزایش داد، در حالی که سونی قیمت اشتراک های ۱۲ ماهه را در هر سه سطح پلی استیشن پلاس افزایش داد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *