۰

ایکس باکس دیزاین لب اکنون گزینه های سفارشی سازی بیشتری دارد

ایکس باکس دیزاین لب

مایکروسافت فروشگاه ایکس باکس دیزاین لب Xbox Design Lab خود را برای پشتیبانی از کنترلرهای Xbox اضافی که بازیکنان می توانند مطابق میل خود سفارشی کنند، به روز کرده است. چهار کنترلر دیگر – Lunar Shift، Aqua Shift، Stellar Shift و Cosmic Shift – اکنون پشتیبانی می شوند.

این گزینه‌ها قیمت اولیه را به ۸۰ دلار می‌رسانند و بازیکنان می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار اضافی، پیامی حکاکی شده با حداکثر ۱۶ کاراکتر اضافه کنند.

ایکس باکس دیزاین لب به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کنترل‌کننده ایکس‌باکس را فراتر از آنچه که توسط خود مایکروسافت ارائه می‌شود ایجاد و سفارشی کنند. بازیکنان می توانند بدنه کنترل کننده پایه، پشت، دستگیره ها، ضربه گیرها، انگشتان شست، ماشه ها، d-pad و AXBY و دکمه های منو را به دلخواه خود انتخاب کنند.

ایکس باکس دیزاین لب

کاربران همچنین می توانند کنترلرهای Xbox Elite Series 2 را در ایکس باکس دیزاین لب طراحی سفارشی کنند. و برای هر کسی که کمی الهام یا کمک می‌خواهد، آزمایشگاه طراحی دارای یک برگه «گالری انجمن» است که در آن کاربران می‌توانند کنترل‌کننده‌های طراحی شده توسط افراد دیگر را ببینند.

به عنوان مثال، محبوب‌ترین کنترلر فعلی «Master Chief» نام دارد که دارای طرح رنگ سبز و طلایی امضای شخصیت است. طراحی “Xbox 360” نیز در دسترس است که باعث می شود کنترلر Xbox One شبیه به گیم پد نمادین Xbox 360 به نظر برسد. همچنین طرح «پیکاچو» زرد و قرمز و طرح‌های دیگری با الهام از Elden Ring، Fallout، Mario، Batman و غیره وجود دارد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *