۰

بهترین کاراکترهای بازی Mortal Kombat 1 کدامند؟

بهترین کاراکترهای بازی Mortal Kombat 1

بهترین کاراکترهای بازی Mortal Kombat 1

Mortal Kombat 1 بالاخره منتشر شد و مبارزات وحشتناک و شدیدی را که همه می شناسیم و دوست داریم را به نسل جدیدی از بازیکنان و کنسول ها آورد. در حالی که کهنه‌کاران این سری می‌توانند با اصول اولیه و مکانیک‌های قدیمی کنار بیایند، همه بازیکن ها در مورد سیستم جدید Kameo در نقطه اول قرار خواهند گرفت.

Kameos یکی از حیاتی‌ترین جنبه‌های Mortal Kombat 1 است که به شما امکان می‌دهد تا کمبوها را گسترش دهید، دفاع خود را تقویت کنید، و حتی تله‌هایی برای اعمال فشار بر حریف خود تنظیم کنید. اگرچه آنها از نظر فنی مانند دستیار عمل می‌کنند، اما مشارکت و هم‌افزایی آن‌ها با شخصیت دلخواه شما باعث می‌شود که بیشتر شبیه به یک همکاری و جنبه اساسی بازی احساس شود، و باعث می‌شود افرادی که تصمیم می‌گیرید در کنار خود داشته باشید، حیاتی‌تر شوند.

Kitana و Sonya

بهترین کاراکترهای بازی Mortal Kombat 1

کیتانا گزینه‌های زیادی در اختیار دارد که به او امکان می‌دهد حریف خود را از راه دور تحت کنترل نگه دارد یا زمانی که تصمیم می‌گیرد فاصله را کم کند، به راحتی می تواند این رکار را انجام دهد. در حالی که او به خوبی با بسیاری از Kameo های دیگر جفت می شود، ما احساس می کنیم سونیا بهترین همتای او است، عمدتاً به دلیل توانایی او در کمک به گسترش کمبو های هوایی.

سونیا نه تنها دارای یک حمله کمین هوایی است، بلکه دارای بیشترین آسیب پرتاب Kameo، یک حمله پرتابی، و یک چنگال است که در هنگام برخورد به هدفش می‌پرد، و به کیتانا ابزار زیادی برای کار می‌دهد تا به طور منحصربه‌فرد به او متعهد شود.

Li Mei و Sub-Zero

بهترین کاراکترهای بازی Mortal Kombat 1

قبلاً اشاره کردیم که برخی از Kameo ها به عنوان راهی برای اعطای ابزارهای مختلف به شخصیت شما عمل می کنند. ساب زیرو یکی از این کامئوها است، با این تفاوت که او گزینه‌های تهاجمی عالی را نیز ارائه می‌کند، که او را به یکی از بهترین گزینه‌های ترکیبی و بهترین یار برای لی می تبدیل می‌کند.

Ambush Kameo Attack ساب زیرو باعث می شود که او به سمت حریف شما بپرد و در نهایت یک حمله AoE گسترده را متوقف کند و آنها را در جایی که در تماس هستند منجمد کند. چیزی که این کار را با لی می بسیار خوب می کند، توانایی او در فراخوانی Sub-Zero mid-jab است که به او زمان کافی برای فراخوانی Lantern خود برای استفاده در ترکیب زیر می دهد.

لی می همچنین از سایر اقدامات ساب زیرو بهره می‌برد، که مهم‌ترین آن گزینه عالی Invincible Reversal است که می‌تواند به عنوان بیدارکننده بدون متر استفاده شود یا سپر یخی او که پرتابه‌ها را کاملاً بی‌فایده می‌کند، که می‌تواند چیزی باشد که لی می با آن مبارزه می‌کند.

Kenshi و Frost

بهترین کاراکترهای بازی Mortal Kombat 1

کنشی مبارزی در مورتال کامبت ۱ است که می‌تواند فشار زیادی را بر حریف خود وارد کند و پس از وارد شدن به میدان نبرد، مقابله با او را وحشتناک می شود. فشار او زمانی که مهارت های خود را با Frost به عنوان Kameo خود جفت می کند، می تواند بسیار سنگین تر نیز بشود.

توانایی فراست برای فرستادن یک گوی یخی که به آرامی در حال حرکت است و بلافاصله هدفش را در اثر برخورد منجمد می کند، او را به یکی از بهترین یار ها برای کنشی تبدیل می کند، زیرا او می تواند پشت آن گلوله یخی حرکت کند و از آن برای نزدیک شدن به حریفش استفاده کند.

علاوه بر این، فراست همچنین دارای یک پرتابه انجمادی است که به پایین برخورد می کند، و میکس های سرگرم کننده ای را به او می دهد که می توانید در حین اعمال فشار غیرقابل تحمل کنشی، آنها را جایگزین کنید.

Kung Lao و Kung Lao

بهترین کاراکترهای بازی Mortal Kombat 1

با کونگ لائو و کونگ لائو آشنا شوید، بهترین یار شما برای یک Kameo در Mortal Kombat 1. اگرچه ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، داشتن دو کونگ لائو در کنار شما بسیار ویرانگر است و چیزی که هیچ فردی نباید هرگز با آن دست و پنجه نرم کند.

جدای از Sareena – که بعداً به آن خواهیم رسید – Kameo Kung Lao ممکن است بهترین حمله مبتنی بر پرتابه را در بازی داشته باشد و برای روزها تأیید ضربه رایگان را به شما می دهد، به خصوص که آنها به پایین ضربه می زنند و یکی از سریع ترین زمان های بازیابی را برای شما دارند.

Johnny Cage و Kano

بهترین کاراکترهای بازی Mortal Kombat 1

جانی کیج به طرز شگفت انگیزی در Mortal Kombat 1 قوی است اما دارای چند نقطه ضعف جزئی است که می تواند در مواجهه با شخصیت های خاص برای او دردسرساز شود. با این حال، با کینو به عنوان کامئو، می توانید بیشتر آن نقاط ضعف را بپوشانید.

پرتو لیزر و چاقوهای پرتابی کینو به جانی کمک می‌کند تا حملات از راه دور بسیار مفیدی داشته باشد.

نه تنها این، بلکه کینو میکس‌آپ‌های بالا/پایین فوق‌العاده‌ای را نیز ارائه می‌دهد، مخصوصاً با شخصیتی مانند جانی، که یکی از بهترین اوورهدهای بازی را دارد و می‌تواند پس از فرود، یک کمبو بسیار آسیب‌رسان را به زمین بفرستد.

Raiden و Jax

بهترین کاراکترهای بازی Mortal Kombat 1

Raiden یکی از بهترین شخصیت‌های Mortal Kombat 1 است، اما می‌توان او را با ایستادن Jax به عنوان Kameo در آماده‌سازی بیشتر ارتقا داد. توانایی جکس در گرفتن حریفان از هوا و شکستن کمر آنها باعث می‌شود که ترکیب‌های حلقه‌ای عالی بین این دو نفر تبدیل شوند.

این دو نفر کاملاً بی امان و قدرتمند هستند و این واقعیت که آنها به خوبی با یکدیگر ترکیب می شوند کمی نگران کننده است. اگر با Raiden بازی می‌کنید و از Jax استفاده نمی‌کنید، توصیه می‌کنیم آنچه را که آنها با هم می‌توانند انجام دهند، آزمایش کنید.

Scorpion و Goro

بهترین کاراکترهای بازی Mortal Kombat 1

دو نفر ماقبل آخر ما اسکورپیون و گورو هستند که ممکن است روی کاغذ یک جفت “خوب” به نظر برسند اما پس از اینکه یاد گرفتید چه کاری می توانند انجام دهند، به سرعت تبدیل به یک تیم دلهره آور برای مقابله با آنها می شوند.

اول از همه، آپرکات گورو هرگونه حمله ناامن اسکورپیون را به یک اکشن مثبت تبدیل می‌کند، و به او این امکان را می‌دهد که نه تنها به عقب برگردد، بلکه از تله‌پورت یا سایر موارد ویژه‌اش برای ضربه به حریف خود استفاده کند.

همچنین، توانایی گورو در پرتاب کردن حریفان در هوا مانند یک گونی سیب زمینی، توانایی اسکورپیون را برای اعمال فشار بیشتر افزایش می‌دهد، و به او اجازه می‌دهد از گزینه‌های هوا به هوا که منجر به ترکیب‌های پر آسیب می‌شود، استفاده کند.

Smoke و Sareena

بهترین کاراکترهای بازی Mortal Kombat 1

در نهایت، اگر در حالت‌های آنلاین Mortal Kombat 1 قرار گرفته باشید، جای تعجب نیست، Smoke و Sareena، یکی از آزاردهنده‌ترین جفت هایی هستند که می‌توانید به دلیل توانایی‌شان در ایجاد فشار به ظاهر بی‌پایان و ترکیب های فریبنده کنار هم قرار دهید.

پرتابه‌های سارینا که می‌توانند دو بار با هدف او ارتباط برقرار کنند، یک بار در پرتاب اولیه و بار دوم در بازگشت، در اصل حریف شما را در جای خود قفل می‌کنند و به اسموک این امکان را می‌دهند تا از ابزارهای مختلف خود برای وارد شدن به آنها و ایجاد صدمه استفاده کند.

Smoke اساساً داشتن فرصت های بی پایان برای تأیید یک ضربه و استفاده از آن با ترکیبی ویرانگر به سادگی منزجر کننده است، و این احتمالاً بهترین جفت در بازی است. توانایی او برای رفتن به صورت نامرئی و تله پورت پشت یا بالای حریف، در حالی که از پرتابه های پرفشار سارینا استفاده می کند، باید غیرقانونی باشد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *