۰

معرفی بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده کدام عناوین هستند؟ به لطف سال ها پیشرفت سخت افزاری و جریان ثابت بازی های دیجیتال، امروزه بازی بر روی لپ تاپ یا رایانه شخصی آسان تر از همیشه است.

در حالی که این خبر بسیار خوبی برای هر کسی است که از یک GPU قدرتمند مانند RTX 4090 استفاده می کند، بسیاری از ما باید با بودجه محدودتری کار کنیم.

خوشبختانه، تعداد زیادی بازی شگفت‌انگیز وجود دارد که می‌توانند روی «سیب‌زمینی‌ترین» کامپیوتر های شخصی و لپ‌تاپ‌های موجود اجرا شوند!

در این لیست بازی، ما بهترین بازی‌ها را برای کامپیوتر های شخصی با مشخصات پایین معرفی می‌کنیم که بدون بارگذاری بیش از حد سیستم شما را سرگرم می‌کنند.

West of Loathing

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

برای شروع، West of Loathing یک RPG کمدی است که در مورد گاوچران هایی است که سعی می کنند در یک غرب وحشی بی نظیر حرکت کنند.

بازی در یک دنیای باز بی رنگ می گذرد که توسط شخصیت های عجیب و غریب و مشکوک اشغال شده است که ماموریت های به همان اندازه عجیب را ارائه می دهند.

مبارزه از ساختاری نوبتی پیروی می‌کند که در آن آثار کمدی فراوانی وجود دارد، اگرچه لذت واقعی از تعامل با NPCها حاصل می‌شود.

این برای هر کسی که عاشق بازی‌های مربوط به گاوچران است یا فقط می‌خواهد یک بازی کامپیوتری سرگرم‌کننده داشته باشد که برای سیستم های با مشخصات پایین خیلی ضرر نداشته باشد، توصیه می‌شود.

Civilization VI

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده

سری Sid Meier برای همیشه وجود داشته است و هنوز هم می‌تواند نوآوری‌های کوچک و بهبود کیفیت زندگی را با هر قسمت جدید معرفی کند.

مانند بسیاری از عناوین ۴X، گیم پلی حول محور اقدامات نوبتی می چرخد که در طول صدها تا هزاران سال بر جایگاه شما نزد کشورهای همسایه تأثیر می گذارد.

مانند نسخه‌های قبلی خود، Civ 6 را می‌توان به‌صورت آفلاین بازی کرد و دارای مشخصات فنی پایینی است که به آن اجازه می‌دهد تقریباً روی هر رایانه شخصی یا لپ‌تاپی اجرا شود.

Loop Hero

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

Loop Hero با ترکیب گیم‌پلی ساخت و ساز با مکانیک‌های روگلایک، یک بازی تاکتیکی بی‌نظیر است که روی اکثر سیستم به خوبی اجرا می‌شود.

در آن، شما وظیفه دارید قبل از اینکه آنها را در یک مسیر حلقه‌ای که به‌طور تصادفی تولید می‌شود و پر از دشمنان مختلف و موانع دیگر است.بفرستید، قهرمان را با تچهیزات قدرتمند مسلح کنید.

همانطور که حلقه ها را کامل می کنید، عرشه شما گسترش می یابد و کارت های دشمن، ساختمان و زمین جدیدی را به شما می دهد که می توانند در نقاط کلیدی قرار داده شوند.

این بازی تغییرات مسیر حلقه نامتناهی را به همراه مجموعه‌ای از کلاس‌های کاراکتر قابل بازگشایی ارائه می‌دهد که شما را مجبور می‌کند در هر دست رویکرد خود را تغییر دهید.

Among Us

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

Among Us یک بازی چند نفره اجتماعی آنلاین است که در آن بازیکنان سعی می کنند وظایف خود را تکمیل کنند در حالی که افراد مخفی تلاش های آنها را در هر مرحله بکشند.

اگر نقش Imposter به شما داده شود، هدف شما این است که بازیکنان دیگر را در مقابل یکدیگر قرار دهید و آنها را یکی یکی بکشید.

از طرف دیگر، وظیفه دیگران این است که با هم کار کنند تا زمانی که بتوانند خائنان را شناسایی کنند یا وظایف خود را تکمیل کنند و فرار کنند.

این بازی به هیچ وجه سنگین نیست و می تواند تقریباً روی هر دستگاهی از جمله لپ تاپ ها و رایانه های شخصی کم قدرت اجرا شود.

Welcome to Elk

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

اگر بیشتر طرفدار امور تک نفره هستید، بازی مانند Welcome to Elk ممکن است جذابیت بیشتری برای شما داشته باشد.

این بازی که به عنوان یک بازی ماجراجویی طبقه بندی می شود، شما را در نقش فریگ، نجار جوانی از یک شهر بزرگ می بیند که به الک، جزیره ای دورافتاده که توسط بازیگران عجیب و غریب از مردم شهر در آن زندگی می کنند، می رسد.

فریگ به زودی خود را درگیر زندگی مردم محلی می‌یابد، که هر کدام داستان منحصر به فردی برای ارائه بر اساس گزارش‌های دست اول واقعی دارند.

از جنبه گیم‌پلی، Welcome to Elk از مینی گیم های جذاب برای نمایش وظایف مختلفی که در حال انجام آن هستید استفاده می‌کند.

Disco Elysium

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

Disco Elysium یک بازی RPG داستان محور است که شما را در نقش کارآگاهی که برای تحقیق درباره قتل مردی که از درخت آویزان شده است، قرار می دهد.

پیش از این، بازی فقط بر روی سیستم های متوسط تا سطح بالا قابل اجرا بود، با این حال، توسعه‌دهنده ZA/UM با پچ کردن بازی برای پشتیبانی از طیف وسیع‌تری از سخت‌افزار، به همه ما لطف کرده است.

این بازی در شهری خیالی به نام Revachol می گذرد که در آن یک انقلاب کمونیستی شکست خورده جامعه را در آشفتگی سیاسی قرار داده است.

یافتن سرنخ‌ها به شما فرصت‌های زیادی می‌دهد تا در حین برخورد با ناامنی‌های خود، باورها و تعصبات شخصی NPCها را بررسی کنید.

A Monster’s Expedition

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

A Monster’s Expedition جدیدترین ورودی از سری بازی‌های پازلی است که توسط Draknek & Friends منتشر شده است.

درست مانند بازی های قبلی، این بازی دارای برخی از خارق العاده ترین طرح های پازلی است که در سال های اخیر دیده ایم.

داستان آن نسبتاً ساده است: شما به عنوان یک هیولا در تلاش برای یادگیری هرچه بیشتر در مورد فرهنگ انسانی بازی می کنید.

سفر شما را به دنیایی پر جنب و جوش و باز می برد که از جزایر مختلف به هم پیوسته با پازل های ساده شیطانی تشکیل شده است.

Untitled Goose Game

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده

جدای از تولید برخی از بهترین میم‌های مربوط به غاز ها تا به امروز، بازی Untitled Goose یک تجربه مخفی کاری طنزآمیز، البته ساده شده با محوریت یک غاز سرکش ارائه می‌دهد.

در این بازی، شما یک غاز بدجنس را راهنمایی می‌کنید که از آزار دادن مردم لذت می‌برد، زیرا تنظیمات دنیای باز پر از اشیاء برای تعامل و ترفندهای بازیگوش را بررسی می‌کند.

اگرچه UGG ممکن است گسترده ترین یا قوی ترین گیم پلی مخفیانه را ارائه ندهد، اما این بازی برای لحظاتی خنده خوب است.

این بازی همچنین از اضافه شدن یک حالت Co-op بهره می برد که می بیند دوستی در حال کنترل غاز دوم است.

Slay the Spire

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

Slay the Spire یک بازی استراتژی کارتی است که از روگ لایت های دوبعدی الگوبرداری شده است، که در آن هر بازی متفاوت است.

هر دست شما را مجبور می کند از بین چندین شخصیت با شرایط شروع منحصر به فرد انتخاب کنید که بر نحوه اجرای بازی تأثیر می گذارد.

هدف این است که به یک سری از لول ها صعود کنید در حالی که با دشمنان و پاداش های متعدد بسته به مسیر طی شده روبرو شوید.

در طول مسیر، می‌توانید در آتش‌های کمپ استراحت کنید، گروه خود را با کارت‌های جدید گسترش دهید، و برخوردهای منحصربه‌فردی را ایجاد کنید.

Amid Evil

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

Amid Evil یک بازی شوتر اول شخص یکپارچه سازی با سیستم عامل است که به همان سبک کلاسیک هایی مانند Unreal Tournament، Doom، Quake و Heretic ساخته شده است.

در آن، شما نقش «قهرمان» را برعهده می‌گیرید، یک جنگجوی ماهری که خدایان آن را انتخاب کرده اند تا از تبر مقدس استفاده کند و از آن برای شکست دادن افراد بد در قلمروهای مختلف استفاده کند.

این تبر می‌تواند کارهای جالبی مانند شلیک گلوله‌های عنصری، طلسم کردن، و حتی ضربه‌ای خوب به سر دشمن انجام دهد.

این یک بازی تا حدی سخت است که بر رفلکس های سریع و حرکت مداوم تکیه دارد، اما روی رایانه های شخصی پایین رده نرم و روان اجرا می شود.

Minecraft

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

احتمالاً شناخته‌شده‌ترین بازی در این فهرست، Minecraft یک بازی ضروری برای هر کسی است که از بقا در جهان باز یا ساختن هر چیزی که می‌توانید تصور کنید لذت می‌برد.

در حال حاضر، بیشتر با این فرمول آشنا هستند: شما بلوک ها را برای منابع می شکنید و از آنها برای ساخت ابزارهای مختلف، سلاح ها، مبلمان و غیره استفاده می کنید.

بخش بزرگی از محبوبیت بازی ناشی از حداقل نیازهای سخت افزاری آن است که به Minecraft اجازه می دهد تقریباً روی هر لپ تاپ یا رایانه شخصی به خوبی اجرا شود.

علاوه بر این، می‌توانید مود‌های Minecraft خاصی را نصب کنید که باعث می‌شود بازی روی سیستم های قدیمی‌تر ضرر کمتری داشته باشد.

Celeste

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده

پلتفرم اکشن دوبعدی Celeste که مورد تحسین جهانی قرار گرفته است، علیرغم سختی پیش فرض بالایش، توانسته تعادل کاملی بین گیم پلی و داستان برقرار کند.

در آن شما به عنوان Madeline بازی می کنید، دختری که به دنبال فرار از مبارزات زندگی روزمره با بالا رفتن از یک کوه مرموز است.

بازیکنان با تکمیل یک سری از سطوح پلتفرمینگ دست ساز که حول پرش و دویدن دقیق می چرخد، داستان را پیش می برند.

برای کسانی که عاشق یک چالش خوب هستند، Celeste دارای مجموعه‌های مخفی پراکنده در سطوح به همراه مراحل بازسازی شده «B-Side» است که قابلیت پخش مجدد را افزایش می‌دهد.

Into the Breach

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

Into the Breach یک بازی استراتژیک مبتنی بر نوبت است که توسط Subset Games ساخته و منتشر شده است که بیشتر به دلیل موفقیت آمیز FTL: Faster Than Light شناخته شده است.

بازی در آینده ای دور اتفاق می افتد که در آن بشریت باید با ارتشی از هیولاها که در مجموع به عنوان Vek شناخته می شوند، بجنگند.

گیم‌پلی باعث می‌شود تا با استفاده از مکانیزم‌های سرباز که می‌توانند به انواع سلاح‌ها و زره‌ها مجهز شوند، در نبردهای نوبتی شرکت کنید.

مانند FTL، بازی به مجموعه ای از ماموریت ها با سناریوها و محیط های رویه ای تقسیم می شود.

Opus Magnum

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

Opus Magnum یک بازی برنامه نویسی مبتنی بر پازل است که شما را مجبور می کند نقش یک کیمیاگر را بر عهده بگیرید.

شما با استفاده از یک موتور تبدیل که به شما امکان می دهد اتم های عناصر مختلف را دستکاری و تنظیم مجدد کنید، معجون ها، سموم و موارد دیگر ایجاد خواهید کرد.

هر چالش اجزای متعددی را به شما ارائه می‌کند که با بازوها و مسیرهای مکانیکی نشان داده می‌شوند، که می‌توانند به منظور ایجاد یک ساختار منحصر به فرد برای کارهای خاص ترکیب شوند.

بازی نسبتاً ساده شروع می‌شود و به شما محول می‌کند که معماهای اساسی بسازید که نیاز به حداقل قدرت ذهنی دارد تا در نهایت افزایش یابد.

Cuphead

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

Cuphead از عناوین چالش برانگیز دویدن و تیراندازی الهام گرفته است، جایی که به خاطر سپردن الگوهای حمله دشمن کمتر یک استراتژی و بیشتر یک ضرورت برای بقا بود.

این بازی قبل از اینکه ماهیت تاریک خود را آشکار کند، کار بسیار خوبی را انجام می دهد و شما را به یک احساس امنیت کاذب با شخصیت ها و محیط های جذاب خود که با دست طراحی شده است، می کشاند.

در آن، شما نقش قهرمان عنوان قهرمان Cuphead را به عهده می گیرید که او با افراد بد مختلف مبارزه می کند تا بدهی معوقه خود را با شیطان بازپرداخت کند.

این نبردهای طولانی مهارت‌های پلتفرمینگ شما را از بین می‌برند و استقامت شما را آزمایش می‌کنند.

Darkest Dungeon

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده

بازی‌های زیادی نمی‌توانند ترس لاوکرافت را با خزیدن در سیاهچال به استادی Darkest Dungeon ترکیب کنند.

گیم پلی که به عنوان یک RPG نوبتی معرفی می شود، حول محور جذب، آموزش و هدایت تیمی از قهرمانان در محیط های دوبعدی جهنمی و سرشار از خطر می چرخد.

هر یک از کلاس‌های کاراکتر بیش از ۱۶ شامل مهارت‌ها و نقص‌های منحصربه‌فردی هستند که می‌توانند به روش‌های هیجان‌انگیزی ترکیب شوند و اغلب منجر به نتایج ویرانگر شوند.

همه اینها به دلیل ویژگی هایی مانند مرگ و میر و ناراحتی های ذهنی که باعث می شود شخصیت های شما احساس پارانویا، مازوخیسم، ترس، غیرمنطقی بودن و غیره کنند، حتی شدیدتر شد.

Stardew Valley

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

Stardew Valley با الهام از بازی‌های محبوب Harvest Moon یک شبیه ساز کشاورزی دوبعدی با مکانیک‌های RPG سبک و گرافیک‌های هنری پیکسلی پر جنب و جوش است.

در آن، شما شخصیت خود را می سازید و قصد دارید مزرعه قدیمی پدربزرگ خود را با جمع آوری دانه ها، کاشت محصولات و فروش آنها برای سود به زندگی بازگردانید.

چرخه روز/شب شما را تشویق می‌کند تا فعالیت‌هایی را از قبل برنامه‌ریزی کنید، که شامل کاوش در معادن، صحبت با NPC‌ها، مراقبت از محصولات کشاورزی، یا صرف وقت گذرانی در بار محلی می‌شود.

شهروندان Stardew شخصیت های متمایز دارند که واقعاً آنها را زنده می کند.

Dead Cells

بهترین بازی ها برای سیستم های ضعیف و پایین رده​

Dead Cells که به عنوان یک روگ لایک دوبعدی طبقه بندی می شود، بر مبارزه و اکتشاف در سیاه چال هایی تمرکز دارد.

هر دست شما را می‌بیند که در حال جمع‌آوری مواد برای ساخت تجهیزات بهتر در حین شکار باس ها و مینیون‌های قدرتمند در سراسر هزارتوی دوبعدی گسترده هستید.

پس از مرگ، بازیکنان با منابع کمی بیشتر از اجرای قبلی خود به منطقه شروع بازگردانده می شوند.

این در قلب حلقه گیم پلی Dead Cells قرار دارد و شما را تشویق می کند تا در خطر مرگ به خود بیشتر فشار وارد کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *