۰

چه بازی هایی را می توانید در آیفون ۱۵ پرو تجربه کنید؟

چه بازی هایی را می توانید در آیفون ۱۵ پرو تجربه کنید؟ در چیزی که به عنوان یک اعلامیه بزرگ توسط اپل توصیف شده است، فاش شده است که می توانید برخی از بازی های مهم AAA را در آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس جدید بازی کنید. اما چه بازی هایی را می توانید در آیفون ۱۵ پرو و چه زمانی انجام دهید؟

سه بازی اول که به عنوان عناوین قابل بازی اعلام شده اند عبارتند از Death Stranding، Resident Evil 4 Remake و Resident Evil Village. در مورد زمان عرضه این بازی ها، اعلام شده است که دو عنوان Resident Evil و Death Stranding اواخر امسال برای آیفون ۱۵ پرو عرضه خواهند شد.

چه بازی هایی را می توانید در آیفون 15 پرو تجربه کنید

بازی Assassin’s Creed Mirage، یکی دیگر از بازی‌های منتشر شده برای گوشی‌های موبایل نیز اعلام شده است که در سال ۲۰۲۴ برای آیفون ۱۵ پرو عرضه خواهد شد.

آیفون ۱۵ تازه رونمایی شده از ۷۹۹ پوند با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود و دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی Super Retina XDR است، اما معرفی اصلی برای گیمرها آیفون ۱۵ پرو با قیمت ۹۹۹ پوند با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. شباهت‌های بین هر دو مدل مشابه است، اما پرو و پرو مکس دارای زوم دوربین تله‌فوتو اپتیکال ۱۰ برابر، بدنه تیتانیومی و تراشه A17 Pro با پردازنده گرافیکی ۶ هسته‌ای (مشخصات بسیار مهم برای گیمرها) هستند.

اپل می‌گوید: «با ارائه عملکرد و قابلیت‌های حرفه‌ای، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس توسط A17 Pro، اولین تراشه ۳ نانومتری صنعت، تغذیه می‌شوند.»

CPU جدید با بهبودهای ریزمعماری و طراحی تا ۱۰ درصد سریع‌تر است و موتور عصبی اکنون تا ۲ برابر سریع‌تر است و ویژگی‌هایی مانند تصحیح خودکار و صدای شخصی را در iOS 17 تقویت می‌کند. GPU کلاس حرفه‌ای تا ۲۰ درصد سریع‌تر است و تجربه‌های کاملاً جدیدی را باز می‌کند، با طراحی ۶ هسته‌ای جدید که اوج عملکرد و بهره‌وری انرژی را افزایش می‌دهد. اکنون با ری تریسینگ با شتاب سخت‌افزاری – که ۴ برابر سریع‌تر از ری تریسینگ مبتنی بر نرم‌افزار است – آیفون ۱۵ پرو گرافیک نرم‌تر و همچنین برنامه‌های کاربردی واقعیت افزوده و تجربه‌های بازی را ارائه می‌دهد. آیفون ۱۵ پرو با عناوین کنسول‌هایی که قبلاً در گوشی‌های هوشمند دیده نشده‌اند، مانند Resident Evil Village، Resident Evil 4، Death Stranding و Assassin’s Creed Mirage، بازی‌های واقعی را در کف دست کاربران به ارمغان می‌آورد.

اپل آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس در ۲۲ سپتامبر عرضه می شود. پیش خریدها از ۱۵ سپتامبر با قیمت آیفون ۱۵ پرو از ۹۹۹ دلار و پرو مکس از ۱۱۹۹ دلار آغاز می شود.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *