۰

قیمت فلش ۱۲۸ گیگ

با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی استفاده از فلش هایی با ظرفیت بالاتر بیشتر شده است. یکی از ظرفیت های پر طرفدار فلش ۱۲۸ گیگ است. که شما می توانید مقدار بسیاری از فایل های خود را بر روی آن ذخیره و منتقل کنید. در این مقاله تیم مجرب خرید ۲۰ به فلش ۱۲۸ گیگ می پزدازد . و این فلش را از نظر کارایی برای شما عزیزان برسی می کند. اما قبل از آنکه شروع کنیم اگر به دنبال خرید فلش ۱۲۸ گیگ با ارزان ترین قیمت و بالا ترین خدمات هستید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای خرید فلش ۱۲۸ گیگ با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت بر روی ( قیمت فلش ۱۲۸ گیگ ) کلیک کنید!

بررسی قیمت فلش ۱۲۸ گیگ

در این نوشته برای شما قیمت فلش ۱۲۸ را برای شما به صورت کامل بررسی می کنیم. تا شکا عزیزان تفاوت این فلش ها را به طور کامل متوجه شوید. قیمت این محصول جذاب را از نظر تفاوت در جنس بدنه،سرعت انتقال ، شرکت سازنده و گارانتی بررسی می کنیم. در صورت داشتن هر گونه سوال در باره فلش ۱۲۸ با ما تماس بگیرید. تا تیم مجرب ما شما را کاملا راهنمایی کنند.

برای خرید فلش ۱۲۸ گیگ با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت بر روی ( قیمت فلش ۱۲۸ گیگ ) کلیک کنید!

شماره تماس :۳۲۲۱۶۴۶۳-۰۲۶

تاثییر جنس بدنه در قیمت فلش ۱۲۸ گیگ چیست ؟

فلش مموری هایی که در ایران به فروش می رسند . دارای جنس بدنه ای شامل : تیتانیوم و پلاستیک است. که در خرید تاثییر بسازیی در قیمت دارند. جنس بدنه فلزی به علت انتقال گرما به شکل بهتر و ضذ شوک الکتریکی بودن آن میتواند مناسب افرادی باشد که از فلش مموری خود اسفاده متعدد در روز می کنند. و به علت بالا تر بودن قیمت تیتانیوم این محصول را گران تر می کند. اما جنس بدنه پلاستیکی که ضد ضربه می باشد . مناسب افرادی است .که فلش خود را حمل می کنند . زیرا که پوشش پلاستیکی از ضربه های احتمالی به چیبست فلش و حوضینگ آن جلوگیری می کند.و تقریبا قیمت پایین تری نسبت به فلش های تیتانیومی دارد.

برای خرید فلش ۱۲۸ گیگ با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت بر روی ( قیمت فلش ۱۲۸ گیگ ) کلیک کنید!

تاثییر سرعت انتقال در قیمت فلش ۱۲۸ گیگ چیست ؟

یکی از مهمترین عامل ها در قیمت فلش ۱۲۸ سرعت انتقال اطلاعات است. سرعت انتقال در فلش های امروزی به دسته USB2 و USB3 تقسیم می شود.فلش هایی با سرعت انتقال بالا تر معمولا قیمت بالاتری دارند. زیرا که به شما قابلیت بالاتری می دهند . به طور مثال شما یک فیلم ۲ گیگی را با فلش USB3 در چند ثانیه جا به جا می کنید اما در فلش های USB2 در چند دقیقه معمولا این کارایی بهتری تاثیر بسزایی در قیمت فلش مموری دارد.

شرکت سازنده چه تاثییری در قیمت فلش ۱۲۸ گیگ دارد ؟

شرکت سازننده قیمت گذار یک محصول است . و این قیمت را بر اساس کیفیت ساخت محصولات و مواد اولیه ای که استفاده می کند تنظیم میکند. به همین منظور تفاوت قیمت بسیاری در شرکت متفاوت دیده می شود. اما نکته ی مهمی که وجود دارد این است. که شما باید بهترین و معروف ترین مارک های بازار ایران را بدانید تا بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به خواسته خود انجام دهید. شرکت های معتبری که فلش هایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب می سازنند شامل موارد زیر است.

  • BEXO شرکت بکسو
  • Viccoman ویکو من
  • Siliconpower سیلیکون پاور
  • Verity وریتی
  • Panatech پاناتچ
  • MicroSonic میکرو سونیک
  • Queen کووین
  • X-energy ایکس انرژی

تاثییر گارانتی در فلش ۱۲۸ گیگ

گارانتی مهترین عامل در خرید فلش است . زیرا که شما می توانید فلش را خریداری کنیید که دارای گارانتی متدام العمر است. به این معنا که هر زمانی مشکلی برای فلش شما به وجود بیاید . که خارج از شرایط گارانتی نباشد می توانید . فلش خود را به مرکز گارانتی برده و فلش دیگری را تحویل بگیرید. این فاکتور مهم تاثییر زیادی در قیمت فلش ندارد.

سخن آخر در قیمت فلش ۱۲۸ گیگ

امیدواریم که این نوشته به شما در خرید فلش کمک کرده باشد. اگر به دنبال خرید فلش ۱۲۸ گیگ می باشید. خرید ۲۰با ۲۰ سال سابقه و رتبه اول در پخش فلش در سراسر ایران در کتار شما است. تا با کیفیت ترین محصولات را به شما با ارزان ترین قیمت ممکن ارائه کند. در صورت داشتن هرگونه سوال وارد سات خرید ۲۰ شده و با تیم مجرب ما اراتباط برقرار کنید.

برای خرید فلش ۱۲۸ گیگ با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت بر روی ( قیمت فلش ۱۲۸ گیگ ) کلیک کنید!

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *