۰

گوشی های آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس در رویداد اپل معرفی شدند

گوشی های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس

اپل به طور رسمی جدیدترین گوشی های آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس خود را با ارتقاهای مختلف نسبت به مدل های آیفون ۱۴ معرفی کرد. این دستگاه ها تقریباً تمام ویژگی های شایعه شده و برخی ویژگی های اضافی را دارند. فرم فاکتور تقریباً یکسان است اما با پیشرفت‌های مختلفی مانند Dynamic Islandm USB-C و موارد دیگر همراه است.

اپل آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را با Dynamic Island، USB-C، A16 Bionic و موارد دیگر معرفی کرد.

اپل بالاخره جزیره دینامیک را به مدل‌های آیفون ۱۵ آورد، این دستگاه‌ها اکنون یک قدم به مدل‌های «Pro» نزدیک‌تر شده‌اند. آیفون ۱۵ دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی است در حالی که آیفون ۱۵ پلاس دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است. در پشت، مدل‌های آیفون ۱۵ اکنون با روکش شیشه‌ای مات مشابه مدل‌های آیفون ۱۴ پرو با دوربین متضاد عرضه می‌شوند. روکش مات همچنین آیفون ۱۵ را از نظر ظاهری یک گام به مدل‌های «Pro» نزدیک‌تر می‌کند.

این دستگاه ها همچنین دارای سیستم دوربین ارتقا یافته ای هستند که با مدل های آیفون ۱۴ پرو مطابقت دارد. آیفون ۱۵ اکنون دارای یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی شبیه به مدل های «Pro» است. سیستم دوربین جدید درها را به حالت زوم اپتیکال ۱x و ۲x در کنار حالت زاویه اولترا واید ۰.۵x باز می کند. مدل های آیفون ۱۵ همچنین دارای ارتقاء پرتره جدید با جلوه بوکه مصنوعی هستند. این به عملکرد بهتر در نور کم کمک می کند. علاوه بر این، حالت پرتره به طور خودکار در حالت دوربین اصلی فعال می شود.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *