۰

آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس معرفی شدند

سیل گزارش‌ها، افشاگری‌ها و شایعات پیرامون آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از سال گذشته آغاز شد و سرانجام امروز این دو پرچمدار به مرحله اجرا درآمدند. اپل پرده از جدیدترین محصولات برتر خود برداشته است و در مقایسه با عرضه‌های قبلی، این دو بزرگترین تغییرات داخلی و خارجی را نشان می‌دهند، بنابراین اجازه دهید به جزئیات بپردازیم.

آیفون 15 پرو، آیفون 15 پرو مکس معرفی شدند

آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس برای تعویض به تیتانیوم از ضد زنگ جدا می شوند، اما آلومینیوم نیز به بدنه بازمی گردد.

گزارش‌های ثابتی که در مورد حذف اپل از فولاد ضد زنگ و روی آوردن به آلیاژ تیتانیوم صحبت می‌کردند، در نهایت برای آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس صادق بودند، زیرا اکنون، این شرکت ادعا می‌کند که هر دو مدل سبک‌ترین مدل‌های تاریخ هستند و تیتانیوم درجه ۵ به‌عنوان تیتانیوم شناخته می‌شود. همان آلیاژ مورد استفاده در مریخ نورد.

با این حال، در صورتی که خوانندگان ما نمی‌دانستند، تیتانیوم به دلیل اینکه ماده‌ای نرم است، مستعد خراش است، بنابراین اپل این ضعف را با پوشش PVD، همراه با اتصال حرارتی آلومینیوم به آن، کاهش داده است. علاوه بر این، اپل ادعا می‌کند که جدیدترین مدل‌ها قابل تعمیر هستند و گفته می‌شود که تعویض شیشه آسان‌تر است، اگرچه ما این کار را به متخصصان خرابکاری واگذار می‌کنیم تا کارهای معمول خود را انجام دهند و حکمی بی‌طرفانه ارائه دهند.
دکمه اکشن جدید جایگزین سوئیچ بی صدا می شود:

تغییر دیگری که شایعات درست گفته بودند، خلاص شدن اپل از سوئیچ قطع صدا و اضافه کردن دکمه Action بود. با توجه به اینکه هر دو آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی OLED هستند، اما با حاشیه های باریک تر، این دکمه یک لایه عملکرد اضافی را به ارمغان می آورد. اما به طور پیش فرض، دکمه Action یک کلید حلقه یا سایلنت است، اما می تواند توسط کاربر سفارشی شود. این شامل بازخورد لمسی است، بنابراین می توانید ویژگی ها یا میانبرهای خاص برنامه را اختصاص دهید. علاوه بر این، با استفاده از آن یک راه‌انداز دوربین و دکمه شاتر نیز پشتیبانی می‌شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *