۰

لینک پخش زنده مراسم رونمایی آیفون ۱۵ | iPhone 15 Wonderlust

امشب در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰ مراسم رونمایی از آیفون ۱۵ شرکت اپل برگزار خواهد شد و در این مقاله می توانید لینک پخش زنده مراسم رونمایی آیفون ۱۵ | iPhone 15 Wonderlust را مشاهده و بررسی کنید.

انتظار می‌رود که این شرکت سری جدید آیفون ۱۵ خود را در کنار اپل واچ سری ۹، اپل واچ اولترا ۲ و احتمالاً دیگر محصولات در طول این رویداد با نام “Wonderlust” معرفی کند.

 

لینک پخش زنده مراسم رونمایی آیفون 15 | iPhone 15 Wonderlust

وب سایت رویدادهای اپل

  • با وب‌سایت Apple Events، می‌توانید رویداد را به صورت زنده در مک، آیفون، آی‌پد، رایانه شخصی یا هر دستگاه دیگری با مرورگر وب تماشا کنید. وب سایت Apple Events در سافاری، کروم، فایرفاکس و سایر مرورگرهای اصلی کار می کند.

یوتیوب

  • اپل همچنین قصد دارد این رویداد را به صورت زنده در یوتیوب پخش کند، که شاید ساده ترین و کارآمدترین راه برای تماشا باشد، زیرا پخش زنده یوتیوب را می توان در هر پلتفرمی که یوتیوب در دسترس است مشاهده کرد، یعنی تقریباً همه پلتفرم ها، از تلفن های هوشمند و تبلت ها تا کنسول ها و تلویزیون های هوشمند.

اپلیکیشن Apple TV

  • اپل قبلاً یک برنامه اختصاصی Apple Events را روی Apple TV داشت، اما قبل از WWDC 2020، آن را در برنامه Apple TV جمع کرد. در روز رویداد، بخش برنامه Apple TV اختصاص داده شده به پخش زنده وجود دارد که می‌توان آن را در هر دستگاهی که برنامه Apple TV در آن موجود است تماشا کرد.
برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *