۰

چرا یکی از شخصیت های دنیای احضار در راهبه ۲ بازنگشت؟

چرا یکی از شخصیت های دنیای احضار در راهبه 2 بازنگشت؟

مایکل چاوز، کارگردان، علیرغم نقش کلیدی در فیلم قبلی خود، توضیح داده است که چرا راهبه ۲، پدر بورک دمیان بیچیر را باز نگرداند. آخرین قسمت در The Conjuring Universe دیو وحشتناک والاک را در حالی که مجموعه ای از قتل های وحشیانه کشیش ها و راهبه ها را در سراسر اروپا در جستجوی یک آرتیفکت اسرارآمیز و قدرتمند اجرا می کرد، بازگرداند. تایسا فارمیگا برای رهبری گروه بازیگران The Nun II به همراه بانی آرونز، یکی از فعالان فرنچایز، به عنوان راهبه شیطانی، بازگشت، اگرچه طرفداران Conjuring به عدم حضور یک شخصیت در روند کار اشاره کرده اند.

کولایدر اخیراً به افتخار اکران فیلم با مایکل چاوز به بحث درباره The Nun II نشسته است. وقتی در مورد غیبت چشمگیر پدر برک دنباله سوال شد، کارگردان جهان Conjuring فاش کرد که ایده های مختلفی برای بازگشت این شخصیت به فیلم مطرح کرده است، از جمله تبدیل او به یک زامبی کامل، اگرچه اعتراف کرد که این ایده را در توسعه آن سریعا رد کرده است.

چرا یکی از شخصیت های دنیای احضار در راهبه 2 بازنگشت؟

آیا راهبه ۲ با پدر برک بهتر میشد؟

راهبه دوم در نهایت توضیح می دهد که پدر بیچیر برک در چهار سال بین آن و اسبق خود در سال ۲۰۱۸ درگذشت و پس از ارتقاء به مقام اسقف به دلیل تعطیلی موفقیت آمیز اقدامات والاک در صومعه رومانیایی توسط او و ایرن، در اثر ابتلا به وبا تسلیم شد. با رفتن برک، ایرنه خود را در جمع یک تازه‌کار جوان، خواهر دبرا، یافت تا در مورد قتل‌های والاک تحقیق کند و به نوبه خود به او کمک کرد تا مانند برک در فیلم قبلی، با ایمان خود کنار بیاید.

با توجه به اینکه در فیلم اول سه شخصیت در حال تحقیق در مورد جنجال‌های والاک بودند، به همان اندازه امکان‌پذیر است که برک می‌توانست برای دنباله آن بازگردد و به ایرن و دبرا برای جستجوی جدیدشان بپیوندد، اما ممکن است این سوال پیش بیاید که آیا حضور او باعث بهتر شدن فیلم می‌شود یا خیر.

با توجه به اینکه والاک به خاطر به‌خود گرفتن شکل کسانی که هدف‌هایش از آن‌ها بیشتر می‌ترسند، شناخته می‌شود، با توجه به اهمیت عاطفی او برای ایرن، گنجاندن برک در راهبه دوم چندان مناسب نیست. علاوه بر این، با توجه به اینکه شخصیت فارمیگا با پیشینه خانوادگی‌اش در دنباله، اجازه رشد بیشتر شخصیت را می‌دهد و در غیاب برک نقش مربی را برعهده می‌گیرد، غیبت بیچیر احتمالاً به نفع دنباله‌ی جهان Conjuring تلقی می‌شود که به جای داستان‌گویی تازه یا بی‌نقص، امکان داستان‌گویی تازه را فراهم می‌کند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *