۰

معرفی بهترین انیمه های عاشقانه ۲۰۲۴

بهترین انیمه های عاشقانه ۲۰۲۴

بهترین انیمه های عاشقانه ۲۰۲۴ کدامند؟ سال جدید میلادی طبق معمول با تعداد بسیار زیادی انیمه های جدید همراه است که در این لیست می توانید بعضی از بهترین انیمه های ۲۰۲۴ را مشاهده و بررسی کنید.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی بهترین انیمه های عاشقانه ۲۰۲۴ بپردازیم؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Make a Girl

Make a Girl بهترین انیمه های عاشقانه 2024

داستان حول محور شخصیت اصلی، آکیرا، و دوست علمی او، شماره ۰ است.

تا به الان هیچ اطلاعات جدیدی از انیمه Make a Girl منتشر نشده است و پس از انتشار اخبار و تصاویر جدید این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

فصل ۲ The Dangers in My Heart

بهترین انیمه های عاشقانه 2024

پس از پایان فصل اول در ژاپن، انیمه The Dangers In My Heart به طور رسمی تمدید فصل ۲ را اعلام کرد. همان گروه برنامه نویسی NUMAnimation قرار است میزبان اولین پخش این فصل در ژانویه ۲۰۲۴ باشد. این داستان کلاسیک درباره پسری ضد اجتماعی است که با دختری محبوب آشنا می شود. از آنجا، آنها روابط شکوفا خود را دنبال می کنند و از انتظاراتی را که از آنها می رود سرپیچی می کنند.

فصل ۳ Kimi ni Todoke: From Me to You

بهترین انیمه های عاشقانه 2024

خبر فصل ۳ با پوستر تبلیغاتی جدید نتفلیکس با حضور دو شخصیت اصلی – Sawako ‘Sadako’ Kuronuma و Shota Kazehaya در توییتر فاش شد.

داستان کیمی نی تودوکه در هوکایدو اتفاق می افتد، حول محور ساواکو کورونوما، یک دانش آموز ۱۵ ساله دبیرستانی می چرخد. همسالانش به دلیل شباهت چشمگیرش به شخصیت حلقه، نام مستعار ساداکو را به او داده اند، که منجر به زندگی پر از ترس و سوءتفاهم تنها بر اساس ظاهر او شد. بدتر از همه، شایعات در مدرسه او نشان می دهد که او توانایی دیدن ارواح را دارد و حتی می تواند نفرین کند. برخلاف این شایعات عجیب، ساواکو دختری مهربان است که تمایل زیادی به کمک کردن دارد. با این حال، او برای مدت طولانی در انزوا بوده است که فکر دوست یابی برای او ناآشنا شده است.

فصل ۲ Our Last Crusade or the Rise of a New World

بهترین انیمه های عاشقانه 2024

انیمه Our Last Crusade or the Rise of a New World با فصل دوم دوبار باز خواهد گشت.

آخرین جنگ صلیبی ما یا ظهور یک دنیای جدید یک مجموعه رمان سبک ژاپنی است که توسط Kei Sazane نوشته شده و توسط Ao Nekonabe تصویرگری شده است. از ماه می ۲۰۱۷ توسط فوجیمی شوبو منتشر شده و طرفداران اختصاصی پیدا کرده است.

این سریال یک اقتباس مانگا و یک انیمیشن اقتباسی توسط Silver Link دریافت کرد و فصل دوم آن قرار است در سال ۲۰۲۴ پخش شود.

ATRI: My Dear Moments

بهترین انیمه های عاشقانه 2024

بهترین انیمه های عاشقانه ۲۰۲۴

در آینده نزدیک، بالا آمدن ناگهانی و غیرقابل توضیح دریا بسیاری از تمدن بشری را زیر آب رها کرده است. ایکاروگا ناتسوکی، پسری که چند سال پیش مادر و پای خود را در یک تصادف از دست داده بود، سرخورده از زندگی سخت در شهر بزرگ بازمی گردد و خانه قدیمی روستایی خود را که نیمه بلعیده شده توسط دریا می بیند.

او که بدون خانواده مانده است، تنها چیزی که دارد کشتی و زیردریایی است که مادربزرگ اقیانوس شناسش برای او گذاشته است.

تنها امید او برای بازگرداندن رویاهای آینده ای که از دست داده است، استفاده از فرصتی است که کاترین به او ارائه کرده است. آنها برای جستجوی ویرانه های غرق شده آزمایشگاه مادربزرگش به دریا زدند تا شایعه گنج را پیدا کنند.

اما چیزی که آنها پیدا می کنند ثروت یا جواهرات نیست. این دختر عجیبی است که در تابوت در ته دریا خوابیده است. آتری.

آتری یک ربات است، اما ظاهر و عواطف او هر کسی را فریب می دهد و فکر می کند او یک انسان زنده است. او برای قدردانی از نجات یافتن، اعلامیه ای به ناتسوکی می دهد.

“من می خواهم دستور نهایی اربابم را انجام دهم. تا آن را انجام دهم، من پای تو خواهم بود!”

در شهر کوچکی که به آرامی توسط اقیانوس محصور شده است، تابستانی فراموش نشدنی برای این پسر و این دختر روباتی مرموز آغاز می شود…

Gekai Elise

بهترین انیمه های عاشقانه 2024

در زندگی قبلی آئوی تاکاموتو، او به عنوان “شاهزاده خانم الیز” شناخته می شد. او برای مردمش بدبختی آورد و سرانجام اعدام شد، اما در زندگی دومش زندگی کرد تا با جراح شدن اشتباهاتش را جبران کند. سپس یک روز، او در یک سانحه هوایی کشته می شود و به نوعی خود را به زندگی اول خود می یابد! او با عهد به زندگی سوم خود بدون پشیمانی تصمیم می گیرد از دانش خود در پزشکی مدرن استفاده کند تا دوباره پزشک شود. با این حال، مسیر الیز پر از چالش های زیادی است…

Ban Xing

بهترین انیمه های عاشقانه 2024

بهترین انیمه های عاشقانه ۲۰۲۴

داستان این انیمه درباره عشق بین ملکه شیطان زیبا و شکارچی هیولا است.

تا به الان هیچ اطلاعات جدیدی از این انیمه منتشر نشده است و پس از انتشار اخبار و تصاویر جدید این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

فصل ۲ Seirei Gensouki

بهترین انیمه های عاشقانه 2024

Seirei Gensouki مجموعه‌ای از رمان‌های نوشته‌شده توسط یوری کیتایاما است که از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ منتشر شد. این رمان‌ها ده جلد و چندین اقتباس لایت‌نول و مانگا داشتند.

هاروتو آماکاوا، قهرمان داستان، مرد جوانی است که قبل از پیوستن به دوست دوران کودکی خود می میرد. با این حال، او در بدن پسری به نام ریو در دنیایی فانتزی زنده می شود و تصمیم می گیرد در این واقعیت بهترین کار را انجام دهد. هاروتو و ریو شخصیت ها و خاطرات خود را با هم ترکیب می کنند تا در این فرآیند یک نفر شوند.

ریو با به دست آوردن خاطرات هاروتو یک قدرت جدید و ویژه را کشف می کند که به او کمک می کند زندگی بهتری داشته باشد. او همچنین خود را درگیر ربودن دو شاهزاده خانم پادشاهی بلتروم می بیند.

فصل دوم Urusei Yatsura

بهترین انیمه های عاشقانه 2024

بهترین انیمه های عاشقانه ۲۰۲۴

Urusei Yatsura یک مجموعه انیمه فوق العاده جذاب به دلیل داستان منحصر به فردش است. این سریال درباره گروهی از بیگانگان فرازمینی Oni است که در حال آماده شدن برای حمله به زمین هستند. اما حاضرند به یک شرط سیاره را نجات دهند.

شرط نسبتا غیرعادی است. یک نماینده از زمین باید در یک بازی تگ یک به یک با دختر رهبر اونی شرکت کند تا سرنوشت سیاره را تعیین کند.

این لیست در آینده بروزرسانی خواهد شد و موارد بیشتری به آن اضافه می شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *