۷

کاربردی ‌ترین آپدیت‌های بازی کالاف دیوتی در ۲۰۲۳

بازی کالاف دیوتی موبایل به عنوان یکی از ۱۰ بازی برتر تاریخ موبایل شناخته می‌شود. تاکنون آپدیت‌های بسیار زیادی برای این بازی بتل رویال عرضه شده‌اند. اما ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که کدام آپدیت‌ها کاربردی‌تر بوده‌اند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اکتیویژن هر چند ماه آپدیتی کاربردی را برای این بازی عرضه می‌کند. به عنوان مثال، در یکی از آخرین آپدیت‌های این بازی در سال ۲۰۲۳، بتل پس و گیم پلی دچار تغییرات چشمگیری شدند.

وجود کاراکترهای جدید در آپدیت جدید کالاف دیوتی
وجود کاراکترهای جدید در آپدیت جدید کالاف دیوتی

 برای خرید آیتم ها و پک های موجود در آپدیت های بازی ها می توانید به آدرس(https://igame.ir/dlc/) مراجعه کنید. در این مطلب قصد داریم تا کاربردی‌ترین و بهترین آپدیت‌های بازی کالاف دیوتی موبایل را در سال ۲۰۲۳ معرفی کنیم.

تغییرات کالاف دیوتی موبایل در آپدیت‌های ۲۰۲۳

در سال ۲۰۲۳، بازی کالاف دیوتی موبایل با چندین آپدیت جدید به روز شد. این آپدیت‌ها شامل تغییراتی در گیم‌پلی، محتوای جدید، و بهبودهای گرافیکی و فنی بودند. در هر آپدیت، تغییرات خاصی لحاظ شده بود. در ادامه با برخی از کاربردی‌ترین تغییرات و امکانات جدید در آپدیت‌های نسخه ۲۰۲۳ این بازی آشنا می‌شویم.

تغییرات گیم ‌پلی و ایجاد سیستم رتبه بندی

یکی از مهم‌ترین تغییرات گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل در سال ۲۰۲۳، اضافه شدن سیستم رتبه‌بندی جدید بود. این سیستم جدید بر اساس عملکرد بازیکنان در مسابقات رتبه‌بندی شده، به آنها امتیاز می‌دهد. بازیکنان با کسب امتیاز بیشتر، رتبه بالاتری را کسب می‌کنند و جوایز بهتری دریافت می‌کنند.

علاوه بر این، در آپدیت‌های سال ۲۰۲۳، تغییرات دیگری نیز در گیم‌پلی کالاف دیوتی موبایل ایجاد شد. به عنوان مثال، در این آپدیت‌ها، تعادل سلاح‌ها بهبود یافت، نقشه‌های جدیدی اضافه شد، و حالت‌های بازی جدیدی معرفی شد.

کاراکترهای جدید

در سال ۲۰۲۳، محتوای جدید زیادی به کالاف دیوتی موبایل اضافه شد. این محتوا شامل کاراکترهای جدید، سلاح‌های جدید، و تجهیزات جدید بود .در آپدیت‌های سال ۲۰۲۳، شاهد معرفی کاراکترهای جدیدی مانند کاراکتر Captain Price از سری بازی‌های کالاف دیوتی بودیم. همچنین، در این آپدیت‌ها، سلاح‌های جدیدی مانند سلاح QBZ-95 از سری بازی‌های کالاف دیوتی: وارزون اضافه شد. علاوه بر این، در این آپدیت‌ها، تجهیزات جدیدی مانند: تجهیزات UAV و Trophy System اضافه شد.

گردونه‌های شانس جدید

در حالت بتل رویال بازی کالاف دیوتی، گردونه‌های شانسی قرار دارند که بازیکنان با چرخاندن آن‌ها می‌توانند اسلحه لجندری PP19 را دریافت کنند. اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که، این گردونه‌ها به هیچ عنوان رایگان نیستند. تعداد سی پی های مورد نیاز برای هر گردونه با توجه به ریجن اکانت شما نیز متفاوت است. برای مثال؛ برای خرید گردونه گان لجند ریجن هند با تمام جوایز نیاز به خرید ۵۰۰۰ سی پی فوری کالاف دیوتی دارید.

بهبودهای گرافیکی و فنی

در سال ۲۰۲۳، بهبودهای گرافیکی و فنی زیادی نیز در کالاف دیوتی موبایل ایجاد شد. این بهبودها شامل: بهبود کیفیت گرافیک، بهبود عملکرد بازی، و کاهش تاخیر بازی بود.

در آپدیت‌های سال ۲۰۲۳، شاهد بهبود کیفیت گرافیک بازی در بخش‌های مختلف مانند مدل‌های شخصیت‌ها، محیط بازی، و جلوه‌های بصری بودیم. همچنین، در این آپدیت‌ها، عملکرد بازی بهبود یافت و تاخیر بازی کاهش یافت.

بهبود تنظیمات گرافیکی در آپدیت جدید کالاف دیوتی
بهبود تنظیمات گرافیکی در آپدیت جدید کالاف دیوتی

در مجموع، آپدیت‌های سال ۲۰۲۳، تغییرات و بهبودهای زیادی را در کالاف دیوتی موبایل ایجاد کردند. این تغییرات و بهبودها، تجربه بازی را برای بازیکنان بهبود بخشیده‌اند و باعث شده‌اند که کالاف دیوتی موبایل به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های موبایلی تبدیل شود.

اضافه شدن حالت‌های جدید در مولتی پلیر آرنا

از جدیدترین حالت‌های اضافه شده به بازی کالاف دیوتی موبایل در سال ۲۰۲۳ می‌توان به حالت‌های مولتی پلیر آرنا اشاره کرد. در حالت جدید این بازی، ۳ تیم ۴ نفره در بتل رویال و در شهر نیوویژن یا آزمایشگاه اکولوژوی حضور خواهند داشت. شما باید قبل از شروع مسابقه، نقشه را بررسی و اقلامی را که باعث زنده ماندن و بقایتان می‌شوند را پیدا کنید. در این حالت، بعد از مردن، دوباره زنده نخواهید شد و باید صبر داشته باشید تا راند جدید شروع شود.

حالت  Armada Strike

یکی دیگر از حالت‌های در نظر گرفته شده برای کالاف دیوتی موبایل، حالت Armada Strike است. در این حالت با بازیکنان بیشتر و در فضایی بزرگ‌تر به رقابت خواهید پرداخت. این جنگ در دریا و در میان کشتی‌های مختلف جریان دارد.

کلاس جدید در حالت بتل رویال

در کلاس جدید بتل رویال کالاف دیوتی موبایل یعنی Kinetic Station می‌توانید برای تیم خود زره دفاعی ایجاد کنید. البته در برابر برخی از سلاح‌های مانند گلوله اسنایپ، نارنجک و انفجار، این زره کاربردی چندانی نخواهد داشت.

اعمال تغییرات در بتل پس

یکی از تغییراتی که در آپدیت ۲۰۲۳ کالاف دیوتی موبایل اعمال شد، بتل پس بود. در این آپدیت، با تهیه بتل پس به امکانات جدیدتری از جمله اسکین سلاح، اسکین اپراتور جدید، کارت‌های تماس و امتیازهای جدید دسترسی خواهید داشت.

تایرهای رایگان در بتل پس

در نسخه جدید کالاف موبایل، کاربران می‌توان از تفنگ Grau 5.56 که سبک است و قدرت مانور بالایی دارد، استفاده کنند. این اسلحه در تایر ۲۱ بتل پس موجود شده است. همچنین پرک جدیدی در این بازی وجود دارد که در تایر ۱۴ قرار گرفته است و به آن Survival Training گفته می‌شود. با کمک این پرک، در هر ۳۰ ثانیه، در مقابل آسیب‌های دشمن دمیج کمتری را متحمل خواهید شد. از جمله تایرهای دیگر و رایگان این بازی می‌ـوان به انواع اسکین سلاح‌ها، کاموها و MAC-10 اشاره کرد.

خرید بتل پس و گرند فورس در آپدیت جدید کالاف
خرید بتل پس و گرند فورس در آپدیت جدید کالاف

یکی از کاربردی‌ترین تغییرات در نسخه جدید کالاف دیوتی، اشتراک بتل پس بود. بازیکنان این بازی با خرید سی پی و تهیه اشتراک بتل پس، می‌توانند عضو Ground Forces شوند. گیمرها توسط این عضویت می‌توانند در هر فصل از بازی برخی جوایز و تخفیفات محدود خاصی را دریافت کنند. همچنین ۱۰ درصد XP نیز کسب خواهید کرد.

جوایز مربوط به  Eatched Stones

با کامل کردن مسابقه‌های مولتی پلیر و بتل رویال، جوایزی به نام Eatched Stones را دریافت خواهید کرد که با توجه به تلاشتان در هر بازی، متناسب با آن جایزه را دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که با گذر زمان و پیشرفت در کالاف موبایل، جوایز Eatched Stones بیشتری را کسب خواهید کرد.

اضافه شدن جت در کالاف موبایل

در آپدیت جدید کالاف دیوتی جت‌های جنگی Jackal حضور پیدا کرده‌اند که در بخش بتل رویال به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. این جت‌ها دارای مسلسل خودکار و مشک نقطه‌زن هستند و لذت این بازی چند برابر خواهند کرد.

کالاف دیوتی؛ پر از آیتم های ارزان

بازی کالاف دیوتی به عنوان یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال شناخته شده که در هر آپدیت، قابلیت به آن افزوده می‌شود. اضافه شده قابلیت‌های جدید و تغییر در امکانات قبلی باعث جذاب‌تر شدن این بازی و افزایش محبوبیت آن شده است. بازیکنان می‌توانند از سی پی برای خرید آیتم‌های مختلف در هر آپدیت از بازی استفاده کنند. شما می توانید برای خرید سی پی قانونی عبارت “خرید سی پی ای گیم” را در گوگل سرچ کنید و بر روی اولین رتبه یعنی، سایت آی گیم (https://igame.ir/) کلیک کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. گیمر گفت:

    از اینجور متن ها بیشتر بذار خیلی خوبه البته که ای گیم هم کارش درسته

  2. محمد گفت:

    از وب سایت ای گیم سی پی کالاف دیوتی خریداری کردم به نسبت بقیه سایت ها ارزونتر و سرعت تحویل سفارششون خوب بود

  3. رویا گفت:

    ارزان ترین سایتی که پیداکردم برای خرید ایتم های درون بازی همین سایت ای گیم هستش

  4. علی راشدی گفت:

    به شدت اسیر این بازی شدم
    واقعا سایت آیگیم بهترین ارائه دهنده خدمات کالاف هستش

  5. آتنا طاهری گفت:

    من خیلی رو این بازی هزینه میکنم همیشه سفارشاتم رو از سایت ای گیم انجام میدم

  6. mmdreza گفت:

    بهترین خرید درون بازی فقط ایگیم

  7. ابراهیم گفت:

    سیپی ایگیم خریدیم برای بتل پس دیگههمیجور دارم کالاف موبایل بازی میکنم
    انگیزه بازی کردن شد
    سی پی ارزون نمیداد ایگیم واقعا بازی کردن اصلا حالی نداشت