۰

ترسناک ترین شخصیت های بازی ها در تاریخ

ترسناک ترین شخصیت های بازی ها

ترسناک ترین شخصیت های بازی ها در تاریخ

طرفداران بازی های ویدیویی که تجربیات کابوس وار را ترجیح می دهند، می توانند از میان انواع خوبی از بازی های روانشناختی تاریک انتخاب کنند و با برخی از وحشتناک ترین شخصیت های بازی های ویدیویی تمام دوران ملاقات کنند. در حالی که بسیاری از این شخصیت ها هیولا هستند، تعداد کمی از آنها نیز وجود دارند که زمانی انسان بوده اند که داستان این افراد شرور را بسیار جذاب تر و جذاب تر می کند. ما قصد داریم لست ترسناک ترین شخصیت های بازی های ویدیویی را در این مقاله مرور کنیم.

ترسناک ترین شخصیت های بازی ها در تاریخ

Nemesis – Resident Evil 3: Nemesis

شخصیت عنوان سومین ورودی Resident Evil مترادف با ایده دشمنان استالکر است. در واقع، سلاح زیستی طوری برنامه ریزی شده است که تمام S.T.A.R.S را پیدا کرده و خاتمه دهد. اعضا، اطمینان از سکوت خود در برابر فاجعه شیوع بیماری. و متاسفانه برای جیل ولنتاین که توسط بازیکن کنترل می شود، او در آن رجیستری است.

در Resident Evil 3 اصلی، Nemesis به طور تصادفی در برخی از نقاط بازی ظاهر می‌شود، زیرا جیل از درها یا گذرگاه‌ها به مناطق دیگر می‌گذرد. بازسازی این رویدادها را کمی بیشتر به فیلمنامه تبدیل کرد، اما همچنان به طرفداران این ترس موها را از داشتن یک هیولای به ظاهر شکست ناپذیر داغ روی پاشنه آنها داد.

ترسناک ترین شخصیت های بازی ها در تاریخ

Slender Man – Slender: The Arrival

عنوان Slender: The Arrival یکی از ترسناک ترین بازی های ترسناک استیم با شخصیتی ترسناک به نام Slender Man است. به لطف این بازی‌های شرور که از افسانه‌های شهری الهام گرفته شده است، بازیکنان می‌توانند در حالی که سعی می‌کنند زنده بمانند در حالی که در جهان باز مرگبار بازی کاوش می‌کنند، به یک ماجراجویی متحجرانه بروند. بازیکنان می‌توانند با لورن که دوستش کیت را ملاقات می‌کند، به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز بروند. با این حال، پس از فهمیدن اینکه کیت مورد حمله قرار گرفته است، لورن در سفری خطرناک برای یافتن دوست خود در حالی که سرنخ‌ها و شواهد جمع‌آوری می‌کند، شروع می‌شود. اگرچه مرد باریک یک قاتل ماوراء طبیعی است، اما همچنان یکی از شخصیت های بازی است که توانسته بازیکنان با تجربه تری را نیز بترساند.

ترسناک ترین شخصیت های بازی ها در تاریخ

Alma Wade – F.E.A.R

آلما وید F.E.A.R دختر ارواح وحشیانه و ترسناک فرنچایز که در قتل کسی تردید نداشت. به لطف آلما، این بازی ترسناک سینمایی واقعاً فراموش نشدنی شد و بازیکنان فکر کردند که نه تنها هیولاها یا قاتلان سریالی بزرگسالان می توانند ترسناک باشند، بلکه دختران کوچک نیز می توانند ترسناک باشند.

از آنجایی که آلما به عنوان یک خوکچه هندی برای آزمایش قدرت های خود در طول آزمایش های عذاب آور مورد استفاده قرار گرفت، او عصبانی شد و در نهایت به یک روح انتقام جو تبدیل شد که می خواست بشریت را نابود کند. F.E.A.R. طرفداران می توانند حتی چیزهای وحشتناک تری در مورد Alma بیاموزند و با داستان بهتر آشنا شوند تا تجربه بازی را حتی وحشتناک تر و سرگرم کننده تر کنند.

ترسناک ترین شخصیت های بازی ها در تاریخ

Lisa Trevor – Resident Evil

لیزا ترور یکی از ترسناک‌ترین شخصیت‌های سری Resident Evil با داستانی کابوس‌آمیز و دلخراش بود. با وجود اینکه او یک دختر عادی بود، در نهایت تبدیل به اولین آداپتور Progenitor شد و محققان شیطانی برای بیش از بیست سال روی بدن جهش یافته او آزمایش کردند. بدن جهش یافته لیزا نه تنها وحشتناک بود، بلکه با توانایی های مافوق بشری بسیار قوی شده بود که حتی به او کمک کرد تا از اعدامش جان سالم به در ببرد. . Resident Evil یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های ترسناک بقا است که دارای شخصیت‌های متحجرانه و دنیایی با جزییات درخشان اما مرگبار است که مطمئناً بازیکنان را با ترس‌های زیادی مواجه می‌کند.

ترسناک ترین شخصیت های بازی ها در تاریخ

Laura – The Evil Within

بازی The Evil Within یکی از هیجان انگیزترین بازی ها با برخی از ترسناک ترین شخصیت های دنیای بازی است. این بازی ترسناک روانشناختی دارای هیولاهای زیادی است، اما متحجرترین شخصیت آن موجودی به نام لورا است که تناسخ روحی و روانی دختر جوان زیبا، لورا ویکتورینو بود.

بازیکنان باید در طول ماجراجویی های خود با این موجود خشن روبرو شوند. از آنجایی که لورا در جریان آتش‌سوزی که منجر به مرگ او شد، به شدت مجروح شد، تناسخ سرد او نیز از آتش می‌ترسد و به همین دلیل است که در سراسر بدن جهش یافته‌اش دچار سوختگی سیاه شد.

ترسناک ترین شخصیت های بازی ها در تاریخ

Jack Baker – Resident Evil: Biohazard

جک بیکر رزیدنت ایول : ترسناک ترین شرور Biohazard که پس از آلوده شدن به سلاح زیستی قارچی دائماً اتان را مسخره می کرد. جک در اصل یک پدر معمولی و شایسته بود که زندگی آرامی با خانواده خود داشت. با این حال، زندگی آنها برای همیشه تغییر کرد پس از اینکه اولین را پیدا کرد و سعی کرد زندگی دختر جوانی را که او را به قالبی آلوده کرده بود نجات دهد که او را به یک قاتل سریالی دیوانه تبدیل کرد. جک ترسناک ترین شخصیتی است که بازیکنان هنگام بازی Resident Evil: Biohazard باید با آن روبرو شوند و داستان غم انگیز او این تجربه را شدیدتر و فراموش نشدنی می کند.

ترسناک ترین شخصیت های بازی ها در تاریخ

Pyramid Head – Silent Hill 2

شخصیت Pyramid Head محبوب ترین و ترسناک ترین شرور دنیای بازی است که گیمرها باید در Silent Hill 2 با آن روبرو شوند. این هیولای انسان نما ترسناک تبدیل به نمادین ترین شخصیت شرور این مجموعه شد که اکثر بازیکنان آن را وحشتناک می دانند. این موجود هولناک هم جیمی را تنبیه می‌کند و هم او را راهنمایی می‌کند و به او کمک می‌کند در حالی که تجربه‌های دیوانه‌کننده را پشت سر می‌گذارد انسان بماند. به لطف ظاهر منحصر به فرد و معنایی که در پشت وجودش وجود دارد، او به عنوان ترسناک ترین شخصیت در بازی ها شناخته می شود. با این حال، بازیکنان در حالی که در دنیای دلهره آور Silent Hill 2 گم می شوند، با طیف وسیعی از موجودات وحشتناک دیدار و مبارزه خواهند کرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *