۰

بهترین مسابقات آندرتیکر در تاریخ | اسطوره تمام نشدنی دنیای کشتی کج

بهترین مسابقات آندرتیکر در تاریخ | اسطوره تمام نشدنی دنیای کشتی کج

مارک ویلیام کالاوِی که با نم آندرتیکر شناخته میشود از بزگترین کشتی گیران تاریه کشتی کج می باشد و در طی کریر ۳۰ ساله خود مسابقات به یاد ماندنی را انجام داده و ما قصد داریم بهترین مسابقات آندرتیکر در تاریخ کمپانی wwe را مرور کنیم.

بهترین مسابقات آندرتیکر در تاریخ

مسابقه رویال رمبل ۲۰۰۷

آندرتیکر تنها مسابقه رویال رمبل خود را در سال ۲۰۰۷ برنده شد. او در آن زمان تنها کسی بود که برنده رویال رامبل به عنوان ۳۰مین شرکت کننده بود. تنها چیزی که آندرتیکر تا آن هرگز به آن دست پیدا نکرد، پیروزی در مسابقه رویال رمبل بود. با این حال، این برد آن را به رزومه فوق العاده چشمگیر او اضافه کرد.رامبل به طور مناسب به شاون مایکلز و آندرتیکر رسید و تیکر پس از یک ضربه فوق العاده از دست رفته او را حذف کرد.

بهترین مسابقات آندرتیکر در تاریخ

آندرتیکر در مقابل کرت انگل No Way out 2006

اگرچه آندرتیکر در این مسابقه شکست خورد، اما همچنان یکی از بهترین مسابقاتی بود که او تا به حال جدا از آن بوده است. این مسابقه باید رویداد اصلی رسلمنیا به جای حضور در No Way Out باشد. کورت انگل یک تکنسین درون رینگ است و توانایی های او به خوبی با آندرتیکر ترکیب شده است. سرعت مسابقه واقعاً هیچ وقت کند نشد و انگار یک مسابقه رسلمنیا بود. این مسابقه احتمالاً دارای رکورد بیشترین برگشت در یک مسابقه است.

بهترین مسابقات آندرتیکر در تاریخ

آندرتیکر در مقابل باتیستا، رسلمنیا ۲۳

یکی از بهترین رقابت های دو دهه بین باتیستا و آندرتیکر بود. مسابقه آنها در رسلمنیا گواه آن بود. این اولین رسلمنیا برای آندرتیکر بود که در آن کمربند سنگین وزن جهان در خط بود. باتیستا در اوایل با اسپیر به تیکر ضربه زد و شدت بازی را برای کل مسابقه افزایش داد. همچنین شامل بهترین پرش آندرتیکر از روی طناب های بالا به بیرون بود.آندرتیکر با تمبستون به باتیستا ضربه زد و اولین کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان رابعد از چهار سال به دست آورد.

بهترین مسابقات آندرتیکر در تاریخ

آندرتیکر در مقابل تریپل اچ، رسلمنیا ۲۷

من فکر می کنم این مسابقه نادیده گرفته شده است زیرا دو مسابقه قبلی آندرتیکر در برابر شاون مایکلز بود و دو تا از بهترین بازی های تاریخ بودند. هر چه بیشتر این مسابقه را دیدم بیشتر متوجه می‌شوم که چقدر خاص بود. به نظر من این نزدیکترین چیزی بود که آندرتیکر برای از دست دادن استریک خود بوده است. وقتی آندرتیکر گلوی تریپل اچ را گرفت اما نتوانست قدرت کافی برای بلند شدن جمع کند. سپس تریپل اچ به وی تمبستون زد، من فکر کردم که استریک در آن لحظه تمام شده است.

بهترین مسابقات آندرتیکر در تاریخ

آندرتیکر در مقابل ادج، رسلمنیا ۲۴

معتقدم که این مسابقه احتمالاً دست کم گرفته شده ترین مسابقات در تاریخ رسلمنیا است.با این مسابقه، آندرتیکر ثابت کرد که هنوز هم یکی از بهترین ها در تجارت است و ادج استدلال دیگری برای اینکه چرا او یک اسطوره است جمع آوری کرد. ادج برای هر چیزی که آندرتیکر تلاش می کرد پاسخی داشته باشد و به نظر می رسید که این بازی رو به پایان است. آندرتیکر درست پس از اینکه ادج با اسپیر به او برخورد کرد، با دروازه جهنم، ادج را به بیرون انداخت.

بهترین مسابقات آندرتیکر در تاریخ

آندرتیکر علیه منکاید، کینگ اف د رینگ (۱۹۹۸)

این جهنم بدنام در یک مسابقه سلولی بود که احتمالاً بزرگترین مسابقه حرفه ای میک فولی هست. این یکی از محبوب ترین مسابقات در تمام دوران است و از نکات برجسته در پرتاب فولی از بالای قفس می توان یاد کرد. اگرچه ممکن است این مسابقه بهترین کشتی دوران حرفه ای آندرتیکر نبوده باد، اما یکی از هیجان انگیزترین مسابقات بود.دشمنی بین Mankind و Undertaker بسیار دست کم گرفته شده بود. این مسابقه حاوی برخی از دیوانه کننده ترین حرکاتی بود که تا به حال در WWE انجام شده است.

بهترین مسابقات آندرتیکر در تاریخ

آندرتیکر در مقابل شاون مایکلز ، رسلمنیا ۲۶

ریمچ بین آندرتیکر و شاون مایکلز در رسلمنیا ۲۶ بیشتر در خط بود. این مسابقه استریک در مقابل کریر بود.این بازی نسبت به سال قبل در صدر جدول قرار نگرفت، اما اساساً غیرممکن بود. این مسابقه هنوز هم یکی از بهترین های تاریخ رسلمنیا هست کشتی واقعی در این مسابقه همان طور که انتظار می رفت باورنکردنی و فوق العاده هیجان انگیز بود.این واقعیت که آندرتیکر به کار مسلماً بزرگترین سوپراستار WWE در تمام دوران پایان داد، بر اهمیت مسابقه افزوده است. اکثر طرفداران دبلیو دبلیو ای برای دیدن پایان کار افسانه ای باید ناراحت می شدند.

بهترین مسابقات آندرتیکر در تاریخ

آندرتیکر در برابر شاون مایکلز in Your House, Badd Blood (1997)

این مسابقه اولین مسابقه Hell in a Cell تاریخ می باشد. آندرتیکر و شاون مایکلز در طول مسابقه لحظات خیره کننده و شگفت انگیزی را ارائه کردند. این دو در بهترین فرم بدنی خود بودند و این خود را نشان داد. تیکر در اواخر مسابقه شروع به حمله وحشیانه به مایکلز کرد. به نظر می رسید که مسابقه تمام شده بود تا اینکه چراغ ها خاموش شد و کین اولین ورود خود را در WWE انجام داد. کین در قفس را باز کرد و سنگ قبری به آندرتیکر داد. شاون به سختی آندرتیکر را برای پیروزی پین کرد .مسابقه نه تنها باورنکردنی بود، بلکه شامل اولین حضور اسطوره دبلیو دبلیو ای، کین نیز می شد.

بهترین مسابقات آندرتیکر در تاریخ

آندرتیکر در مقابل تریپل اچ، رسلمنیا ۲۸

مسابقه ای برای پایان یک دوران
ریمچ مسابقه رسلمنیا ۲۷ آندرتیکر برای انتقام ضربات سهمگین که از مسابقه سال پیش خورده بود با ظاهری جدید و مو های کوتاه بازگشت و تریپل اچ را چلنج کرد از استوری لاین زبیای قبل مسابقه تا داوری ویژه شاون مایکلز و لحظات فوق العاده این دو اسطوره بزرگ در قفس جنمی در بزرگترین استیج سال و آغوش سه نفر در صحنه ورود هیچگاه از ذهن طرفداران پاک نمی شود و می توان از این مسابقه به عنوان یکی از به یاد ماندنی مسابقات تاریخ رسلمنیا نام برد.

بهترین مسابقات آندرتیکر در تاریخ | اسطوره تمام نشدنی دنیای کشتی کج

آندرتیکر در مقابل شاون مایکلز رسلمانیا ۲۵

مسلماً دو سوپراستار بزرگ دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای برای اولین بار در رسلمنیا ۲۵ در رسلمنیا رو به روی هم قرار گرفتند . این دو به اندازه هر سوپراستار دیگری سابقه حرفه ای داشته اند.شاون مایکلز از ارائه بهترین اجراها و دزدیدن نمایش در رسلمنیا امرار معاش کرده است. آندرتیکر تا آن لحظه در رسلمنیا شکست ناپذیر بوده . بنابراین وقتی این دو در “اسطوره” کشتی حرفه‌ای با هم برخورد کردند، می‌دانستید که قرار است حماسی باشد. مایکلز گفت که تنها کاری که باید انجام دهد پایان دادن به این بازی است و آندرتیکر اذعان کرد که HBK بهترین بازیکن درون رینگ بوده است اما نتوانست آن را پایان دهد.این مسابقه بدون شک بهترین مسابقه در تاریخ رسلمنیا و دبلیو دبلیو ای خواهد بود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *