۰

بهترین بازی های لاک پشت های نینجا

بهترین بازی های لاک پشت های نینجا

بهترین بازی های لاک پشت های نینجا

مدت‌ها پیش، کوین ایستمن و پیتر لِرد نشستند و یکی از عجیب‌ترین ایده‌های کتاب مصور را نوشتند. لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان مفهومی عجیب بودند، با این حال تقریباً همه در جهان این قهرمانان نیمه‌پوسته را می‌شناسند و دوست دارند. تا به الان بازی های زیادی از این ۴ لاکپشت دوست داشتنی ساخته شده و ما در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های لاک پشت های نینجا را مرور کنیم.

بهترین بازی های لاک پشت های نینجا

بازی TMNT: Fall Of The Foot Clan

فقط زمان زیادی بود که کونامی موفقیت خود را در بازی های آرکید و کنسول های خانگی به قلمرو بازی های قابل حمل منتقل کند و اولین ورود آنها خاطره انگیزی بود. Fall of the Foot Clan یک رویکرد ساده به فرمول آرکید TMNT داشت.

به جای بازی معمولی، بازی Game Boy کمی بیشتر بر روی پلتفرمینگ و دور زدن موانع تمرکز داشت. این بازی دارای موسیقی از برنامه تلویزیونی اصلی دهه ۸۰ و چند صحنه با کیفیت در بین سطوح بود.

بهترین بازی های لاک پشت های نینجا

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants In Manhattan

در حالی که این بازی نقدهای متفاوتی دریافت کرد، طرفداران TMNT و گیم پلی ساده هک اند اسلش مطمئنا عاشق Mutants In Manhattan هستند. بزرگترین جذابیت بازی، سبک هنری منحصر به فرد است که قرار بود از سبک کمیک در زمان انتشار بازی تقلید کند.

بازی Mutants In Manhattan تجربه نسبتاً کوتاهی است، و شما می‌دانید که پس از چند دقیقه اول درگیر چه چیزی هستید، اما هنوز هم می‌تواند برای برخی لذت بخش باشد. اگر از طرفداران سرسخت هستید، اجازه ندهید نظرات منفی روحیه شما را پایین بیاورد، بازی ارزش تجربه کردن را دارد حتی اگر در نهایت آن را دوست نداشته باشید.

بهترین بازی های لاک پشت های نینجا

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles 2: Battle Nexus

بازی‌های زیادی وجود ندارند که بتوانند سبک beat ‘em up را به یک تجربه سه بعدی تبدیل کنند و همچنان ارزش بازی کردن را داشته باشند، اما TMNT 2: Battle Nexus آن را به پایان می‌رساند. این بازی بیشتر از یک بازی معمولی سه بعدی، آن را به خوبی با پلتفرم‌ها و کلکسیون‌های سرگرم‌کننده ترکیب می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی های عالی، توانایی بازی با حداکثر چهار بازیکن بود، امتیازی که اولین بازی بر اساس تجسم لاک پشت ها در سال ۲۰۰۳ فاقد آن بود.

بهترین بازی های لاک پشت های نینجا

بازی TMNT: Mutant Melee

در حالی که هیچ‌وقت کمبودی در بازی‌های TMNT وجود ندارد، ممکن است برخی از افراد این لذت مطلق را از دست داده باشند. این یک بازی مبارزه‌ای فوق‌العاده پیچیده نیست، اما یک راه عالی برای دریافت اصلاحات مورد نیاز اکشن Teenage Mutant Ninja Turtle است.

بازی Mutant Melee یک بازی عالی برای سرگرمی ساده با چند دوست است. همه شما می توانید از فهرست شخصیت های عمیق و شگفت انگیزی انتخاب کنید و از شکست دادن پیتزا در سطوح مختلف منحصر به فرد لذت ببرید.

بازی TMNT: Hyperstone Heist

مانند Castlevania Bloodlines و Super Castlevania 4، کونامی یک بازی کاملاً جدید Turtles را برای Genesis به عنوان همراه SNES’ Turtles in Time توسعه داد. مانند بسیاری از عناوین جنسیس، تفاوت اصلی سرعت بود. علاوه بر دکمه‌ی اجرا، Hyperstone Heist با سطوح کمتر و در عین حال طولانی‌تر نسبت به Turtles in Time، و دشمنان بسیار تهاجمی‌تر، سرعت خوبی داشت.

در مقایسه Turtles in Time و Hyperstone Heist، بهترین راه برای فکر کردن به Turtles in Time، سبک کلاسیک بیتلز است که به راحتی گوش می دهید و احساس خوبی دارد، در حالی که Hyperstone Heist اثری سنگین، تند و سریع متالیکا است.

بهترین بازی های لاک پشت های نینجا

بازی TMNT – Arcade

بازی ای که در تاریخ ثبت شد و یک رنسانس واقعی را برای سبک beat’em up آغاز کرد، بازی اصلی آرکید یک ترند بود. اکشن همزمان چهار نفره به شما و دوستانتان این امکان را می‌دهد که احساس کنید شبیه لاک‌پشت‌هایی هستید که در آن بازی می‌کنید. برای کسانی که چندان خوش شانس نیستند، بازی از آن زمان تاکنون شاهد پورت ها و انتشار مجدد بسیاری بوده است، مانند باز شدن قفل در TMNT 2: Battle Nexus. Arcade 1UP با کمدهای مینی آرکید خود چنین خاطراتی را زنده نگه می دارد.

بهترین بازی های لاک پشت های نینجا

بازی TMNT 2007

اگر عاشق فیلم TMNT 2007 بودید، احتمالاً این بازی را دوست خواهید داشت. این نه تنها از برخی جنبه‌ها یک داستان اضافی به فیلم اضافه می‌کند، بلکه به شما امکان می‌دهد تا از طریق رویدادهایی که ممکن است به‌عنوان یک فیلم به‌طور جدی دست‌کم‌گرفته به آن نگاه کنید، بازی کنید. این بازی تقریباً به اندازه یک بازی اکشن استاندارد است، اما گاهی اوقات اینطور است. تمام آنچه شما نیاز دارید شما می توانید از طریق سطوح مختلف، با لاک پشت های مختلف با دشمنان مبارزه کنید، اما یک چالش اضافی نیز در قالب بخش های منحصر به فرد پلتفرمینگ وجود دارد.

بهترین بازی های لاک پشت های نینجا

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

این ادای احترام به beat’em‌های مدرسه قدیمی از جایی به دست آمد و تقریباً همه آن را دوست داشتند. شما اکشن لاک‌پشت نینجا را با اسکرول جانبی ساده دریافت می‌کنید، و این کاملاً بد نیست، به خصوص با سبک هنری پر جنب و جوشی که اجرا شد.

داستان بازی برای هر کسی که هر یک از بازی های مشابه لاک پشت نینجا را بازی کرده باشد، ساده و آشنا خواهد بود، اما این مانع از عالی شدن بازی نمی شود. به لطف حرکات آسان برای یادگیری و اکشن های فراوان، بارها و بارها به انتقام شردر باز خواهید گشت.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *