۰

آموزش افزایش لول و به دست آوردن سریع XP در بازی Starfield

آموزش افزایش لول و به دست آوردن سریع XP در بازی Starfield

بالا رفتن لول و به دست آوردن سریع XP در بازی Starfield بسیار مهم است. هر لولی که به دست می‌آورید یک امتیاز مهارت (skill point) نیز برای شما به ارمغان می‌آورد که می‌توان از آن برای باز کردن امتیازهای جدید استفاده کرد. در حالی که اقدامات و وظایف متعددی وجود دارد که مقدار کمی از XP را به همراه دارد، راهنمای ما روش‌های ایده‌آلی را مورد بحث قرار می‌دهد تا به شما کمک کند در طول ماجراجویی‌هایتان درآمد بیشتری کسب کنید.

نحوه افزایش لول و به دست آوردن سریع XP در بازی Starfield

ماموریت های اصلی (major quest) و mission board objective را کامل کنید:

مانند بسیاری از بازی های نقش آفرینی دیگر (RPG)، با تکمیل کوئست ها امتیاز کسب می کنید. با این حال، استارفیلد نه تنها مأموریت‌های اصلی گروه Constellation را ارائه می‌کند، بلکه مأموریت‌های متعددی را که توسط گروه‌ها و NPC‌های مختلف ارائه می‌شود، ارائه می‌کند. اینها عبارتند از United Colonies Vanguard، Freestar Collective Rangers، Ryujin Industries و Crimson Fleet.

حتی بهتر از آن، می‌توانید mission board را در شهرها و زیرزمین Lodge بررسی کنید. در آنجا می‌توانید کارهای اضافی مانند بررسی‌های سیاره‌ای، اهداف حذف، تحویل محموله و سوار کردن مسافران را انتخاب کنید.

آموزش افزایش لول و به دست آوردن سریع XP در بازی Starfield

از سیارات مختلف دیدن کنید و به دنبال سیارات غول های گازی (Gas Giants) باشید

هر زمان که از یک سیاره جدید بازدید می کنید، XP در Starfield کسب می کنید. این کار را می توان با استفاده از روش های فست تراول بازی انجام داد. در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد:

  • سیاره جدیدی که بازدید می کنید معمولاً بین ۲۰ تا ۴۰ XP به شما می رسد.
  • اگرچه می توانید اکثر سیارات را اسکن کنید، اما تمام داده های مورد نیاز را نخواهید داشت. دلیلش این است که برای اسکن گیاهان، جانوران و مکان‌های دیدنی هنوز باید روی سطح زمین فرود بیایید.
  • با این حال، اگر غول‌های گازی و سیارک‌ها را اسکن کنید، بررسی‌ها به‌عنوان کامل‌شده محسوب می‌شوند، زیرا سفینه شما قادر به فرود روی آنها نیست. از آنجایی که این یک survey تکمیل شده است، شما ۵۰ XP اضافی یا بیشتر کسب خواهید کرد و داده ها را می توان به Vladimir Sall در سفینه The Eye فروخت.
آموزش افزایش لول و به دست آوردن سریع XP در بازی Starfield

سفینه ها و سربازان دشمن را شکست دهید

با کشتن دشمنان و از بین بردن سفینه ها می توانید XP بیشتری در Starfield دریافت کنید.

به جای نابود کردن یک سفینه، می توانید موتورهای آن را فلج کنید که به شما اجازه فرود آوردن آن را می دهد. هنگامی که وارد آن شوید، می توانید دشمنان را برای به دست آوردن XP و لوت از بین ببرید. سپس، به جای به دست گرفتن بر فضاپیما، به سادگی به سفینه خود برگردید و هدف خود را منفجر کنید. این کار هنوز هم کمی از XP شما را تامین می کند.

آموزش افزایش لول و به دست آوردن سریع XP در بازی Starfield

اینها تنها چند راه برای کسب XP هستند تا بتوانید در Starfield لول خود را ارتقا دهید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *