۰

راهنمای فست تراول در بازی استارفیلد | همه روش ها و نکات

دانستن روش های مختلف سفر سریع (فست تراول) در استارفیلد بسیار مهم است. با توجه به اینکه منظومه های ستاره ای و سیارات متعددی برای بازدید وجود دارد، قطعاً شما مناطق دوردست کهکشان را کاوش خواهید کرد. به طور شگفت انگیزی چند راه برای Fast Travel وجود دارد، و چند نکته در استفاده از این روش ها باید در نظر گرفته شود. در ادامه به آموزش راهنمای فست تراول در بازی استارفیلد خواهیم پرداخت؛ با کنترل امجی همراه باشید.

راهنمای فست تراول در بازی استارفیلد

راهنمای فست تراول در بازی استارفیلد

روش های فست تراول استارفیلد را می توان به دو نوع طبقه بندی کرد: پرش های گراو سیاره محلی و سیستم ستاره ای. این ویژگی در اوایل بازی باز می‌شود، به‌ویژه زمانی که باید ماموریتی را در سیاره‌ای به نام کریت انجام دهید. با این حال، با رسیدن به نیو آتلانتیس، پایتخت جمیسون در سیستم Alpha Centauri، گزینه های بیشتری برای شما باز می شود.

Fast Travel در حالی که در یک سیاره هستید

برای سفر سریع در Starfield، تنها کاری که باید انجام دهید این است که منو را باز کنید و نقشه را در قسمت سمت چپ بالای صفحه انتخاب کنید. اولین نمای نقشه، نقاط دیدنی کلی در یک سیاره یا ماه را نشان می دهد. به سادگی یک نقطه، یک منطقه فرود یا سفینه خود را برای رفتن به آن مکان انتخاب کنید. شایان ذکر است که اگر در نبرد باشید یا اگر در یک مرکز/منطقه دیگر باشید، این ویژگی کار نخواهد کرد.

در تصویر زیر می بینید که شش نقطه فست تراول در نیو آتلانتیس وجود دارد: منطقه پهلوگیری، منطقه تجاری، منطقه مسکونی، منطقه MAST، لژ و سفینه شما. اگر از آن گروه انتخابی خارج شوید، می توانید مناطق دیگر را ببینید. علاوه بر این، می توانید هر منطقه ای از سیاره را انتخاب کنید تا بتوانید به سرعت در آنجا فرود بیایید (تا زمانی که روی آب نباشد).

راهنمای فست تراول در بازی استارفیلد

چگونه می توان از طریق grav jump به منظومه های ستاره ای دیگر رسید؟

روش دیگر سفر سریع Starfield شامل رفتن به سایر سیستم های ستاره ای است. طبق معمول، نقشه خود را باز می‌کنید و سپس به عقب زوم میکنید تا نمای کهکشانی (یعنی نقشه ستاره‌ای) را ببینید. این به شما امکان می دهد یک سیستم ستاره ای متفاوت را برای رفتن به آن انتخاب کنید. با این حال، توجه داشته باشید که فقط در صورتی می توانید مستقیماً به یک سیستم ستاره ای بروید که مسیر/گره ای را که به آن متصل است را کشف کرده باشید.

به طور مشابه، مسافت تحت تأثیر سوخت سفینه و درایو گراو شما قرار می گیرد. همچنین، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که مجبور شوید به جای آن چندین پرش انجام دهید.

راهنمای فست تراول در بازی استارفیلد

به همین ترتیب، رفتن به منظومه ستاره‌ای دیگر نیاز به grav jump دارد. در ادامه چند نکته اضافی برای فست تراول را مطالعه کنید:

  • اگر در مدار هستید، باید نیرو (یعنی پیپ های کوچک) را به درایو گراو (یعنی GRV) در گوشه پایین سمت چپ صفحه نمایش خود اختصاص دهید.
  • همچنین ممکن است شما را ملزم به کاهش قدرت تخصیص داده شده به سیستم های دیگر مانند سلاح ها، موتورها یا سپرها کند.
  • هرچه قدرت بیشتری اختصاص دهید، زمان کمتری قبل از شروع grav jump نیاز دارید. به عنوان مثال، با قدرت +۳، پرش پس از یک شمارش معکوس چهار ثانیه رخ می دهد.
  • این عمل را می توان در حالی که در حال مبارزه هستید انجام داد. در واقع، اگر در نهایت با رسیدن به سیاره ای دیگر مورد حمله قرار بگیرید، این تقریباً مسلم است و بعید است که بتوانید نیروهای دشمن را شکست دهید.
  • اگر آماده سفر سریع به ماموریت فعال خود هستید، می‌توانید با کلیک کردن بر روی یک دکمه، فوراً به منظومه ستاره‌ای مناسب (یا ایستگاه پهلوگیری) “مسیر تعیین کنید” و به سرعت سفر کنید.
راهنمای فست تراول در بازی استارفیلد

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *